mboost-dp1
Salg: Wow Acc / D3 acc / lol acc
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej alle.
Jeg er ved at rode lidt ud i mine gamle spil, som jeg ikke benytter mig af mere, og har derfor et par ting til salg.
Lad os starte med mit battle.net Account.
Wow:
Main character: http://eu.battle.net/wow/en/character/the-maelstro...
Udover dette, har den en hel masse alts, jeg vil meget gerne gå mere i specifict med dem hvis der er nogen der viser interresse, så bare kontakt mig for mere info omkring det. Den har stortset alle characters på både horde side og alliance side i 80+
Her er et eksempel på 2 af altsne:
http://eu.battle.net/wow/en/character/the-maelstro...
Udover wow accountet er der et diablo account også ( D3 )
Alle classes i 60+. Paragon level 250+
Main Wizard med over 2 mil dps.
.
League of legends account:
Account level 30.
Season 2 Borders: Silver
Season 3 borders: gold ( Ended at gold 1 )
Champions Owned: 109
Champions Missing: 10 ( Yorick, Velkoz, Skarner, Rengar, Quinn, Lucian, Jinx, Draven, Diana, Braum )
Skins owned: 23 - Inklusiv et par rares og specielle
Ward skins: 2
Current league: Silver 1 ( Fra gold 1, fordi jeg var inaktiv ) - Har dog stadig gold border og gold icon.
.
Begge ting sælges seperat, men er selvfølgelig også villig til at sælge det sammen. Jeg sælger det så billigt som nu er muligt fair, da jeg ikke bruger det mere og egentligt bare skal af med det, i kommer bare med nogle bud.
Er også interresseret i at bytte med enten CS:GO items, eller CS:GO currency.
I kan også kontakte mig på [email protected]
Tak! :)
Jeg er ved at rode lidt ud i mine gamle spil, som jeg ikke benytter mig af mere, og har derfor et par ting til salg.
Lad os starte med mit battle.net Account.
Wow:
Main character: http://eu.battle.net/wow/en/character/the-maelstro...
Udover dette, har den en hel masse alts, jeg vil meget gerne gå mere i specifict med dem hvis der er nogen der viser interresse, så bare kontakt mig for mere info omkring det. Den har stortset alle characters på både horde side og alliance side i 80+
Her er et eksempel på 2 af altsne:
Udover wow accountet er der et diablo account også ( D3 )
Alle classes i 60+. Paragon level 250+
Main Wizard med over 2 mil dps.
.
League of legends account:
Account level 30.
Season 2 Borders: Silver
Season 3 borders: gold ( Ended at gold 1 )
Champions Owned: 109
Champions Missing: 10 ( Yorick, Velkoz, Skarner, Rengar, Quinn, Lucian, Jinx, Draven, Diana, Braum )
Skins owned: 23 - Inklusiv et par rares og specielle
Ward skins: 2
Current league: Silver 1 ( Fra gold 1, fordi jeg var inaktiv ) - Har dog stadig gold border og gold icon.
.
Begge ting sælges seperat, men er selvfølgelig også villig til at sælge det sammen. Jeg sælger det så billigt som nu er muligt fair, da jeg ikke bruger det mere og egentligt bare skal af med det, i kommer bare med nogle bud.
Er også interresseret i at bytte med enten CS:GO items, eller CS:GO currency.
I kan også kontakte mig på [email protected]
Tak! :)
Over 2 mio. DPS ...
TO MILLIONER DAMAGE PR. SECOND!
For helvede, Diablo bliver mere og mere plat -.-' I D1 var 100 dmg pr. hit meget
I D2 var 10.000 dmg pr. hit meget
Hvad nu?!
Min knight i BG giver 8-16 :P
TO MILLIONER DAMAGE PR. SECOND!
For helvede, Diablo bliver mere og mere plat -.-' I D1 var 100 dmg pr. hit meget
I D2 var 10.000 dmg pr. hit meget
Hvad nu?!
Min knight i BG giver 8-16 :P
At der er topics omkring salg af accounts, betyder vel bare det er tilladt? Kan ikke se hvad det store problem er?
Hvis det ikke var tilladt var trådene nok lukkede og slettede / gået i forglemmeren eftersom det ikke blev bumped.
Prøv da lige og vær lidt flink istedet for det fis der, jeg skrev faktisk undskyld, da der var noget jeg nok havde misforstået.
Næste gang du føler for at vise dig fra din mere "ubehagelige" side, så ta lige og lad vær at kommenter.
At der er topics omkring salg af accounts, betyder vel bare det er tilladt? Kan ikke se hvad det store problem er?
Hvis det ikke var tilladt var trådene nok lukkede og slettede / gået i forglemmeren eftersom det ikke blev bumped.
Prøv da lige og vær lidt flink istedet for det fis der, jeg skrev faktisk undskyld, da der var noget jeg nok havde misforstået.
Næste gang du føler for at vise dig fra din mere "ubehagelige" side, så ta lige og lad vær at kommenter.
Så så, du! Sådan taler man ikke til arne_v!
Det som han forsøgte at sige var, at du måske skulle have læst de andre tråde som du åbenbart har fundet. Som udgangspunkt er intet herinde ulovligt; men det er et brud på den aftale (ToS, EULA) du har lavet med Blizzard. I den aftale står der, at du ikke må sælge din konto.
Af samme grund kan du godt regne med at din konto er anmeldt til Blizzard for forsøg på salg. Du kan selvfølgelig være ligeglad, men hvis der er en som køber din konto, så risikerer den person at stå med håret i postkassen.
Så så, du! Sådan taler man ikke til arne_v!
Det som han forsøgte at sige var, at du måske skulle have læst de andre tråde som du åbenbart har fundet. Som udgangspunkt er intet herinde ulovligt; men det er et brud på den aftale (ToS, EULA) du har lavet med Blizzard. I den aftale står der, at du ikke må sælge din konto.
Af samme grund kan du godt regne med at din konto er anmeldt til Blizzard for forsøg på salg. Du kan selvfølgelig være ligeglad, men hvis der er en som køber din konto, så risikerer den person at stå med håret i postkassen.
Tja.. Men måden han fortalte det på, var bare ikke pæn.
Blizzard kan intet gøre i denne sag, så længe jeg ikke har gjort mere end hvad jeg har.
De har ingen beviser på at jeg er ejeren af accountet lige pt, og derved kan de ikke reagere.
Jeg kunne ligeså godt være en person, der sidder og benytter mig af nogle armory links, for at snyde folk.
Tja.. Men måden han fortalte det på, var bare ikke pæn.
Blizzard kan intet gøre i denne sag, så længe jeg ikke har gjort mere end hvad jeg har.
De har ingen beviser på at jeg er ejeren af accountet lige pt, og derved kan de ikke reagere.
Jeg kunne ligeså godt være en person, der sidder og benytter mig af nogle armory links, for at snyde folk.
Det gør du bare.
Jeg kan virkelig ikke se hvorfor der er denne store trang til at "nedgøre" og irritere andre mennesker, og behandle dem på denne måde. Alt respekt jeres regler, og jeg undskyldte også hvis jeg har postet et sted jeg måske ikke burde, men så forklar det da på en venlig måde og kom videre med livet.
Folk som jer, er mildt sagt intet værd. I har satme fået den forkerte opdragelse.
Jeg slutter min tur på Newz for denne gang, og det bliver skam også min sidste, hvad alle emner angår.
Håber satme i har det godt med jer selv, nu hvor i kan sidde og hovere foran en computerskærm og føle jer så super gode :)
Jeg kan virkelig ikke se hvorfor der er denne store trang til at "nedgøre" og irritere andre mennesker, og behandle dem på denne måde. Alt respekt jeres regler, og jeg undskyldte også hvis jeg har postet et sted jeg måske ikke burde, men så forklar det da på en venlig måde og kom videre med livet.
Folk som jer, er mildt sagt intet værd. I har satme fået den forkerte opdragelse.
Jeg slutter min tur på Newz for denne gang, og det bliver skam også min sidste, hvad alle emner angår.
Håber satme i har det godt med jer selv, nu hvor i kan sidde og hovere foran en computerskærm og føle jer så super gode :)
Kazoon (13) skrev:
Hvis du nu havde fulgt det gode råd du fik i #7 ville du vide at det ikke er et spørgsmål om regler og admin, men et spørgsmål om hvad community opfatter som passende.
Kazoon (13) skrev:#12
Hvis du betragter #7 og #12 som værende ubehagelige, så skal du nok droppe internettet. Jeg kan næsten garantere dig at du vil blive udsat for langt værre kommentarer.
Tænk sig at antyde at du skulle læse lidt om hvordan det er gået tidligere gange og antyde at det kan gå galt. Uha da da.
Kazoon (21) skrev:Håber satme i har det godt med jer selv, nu hvor i kan sidde og hovere foran en computerskærm og føle jer så super gode :)
http://rack.3.mshcdn.com/media/ZgkyMDEzLzA0LzE4L2Q...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.