mboost-dp1
Salg ATI Radeon 4850
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Har et Asus Radeon 4850 liggende som har været brugt i 3 år.
Kortet befinder sig det sydlige århus og vil foretrække afhentning da det er bøvlet at sende.
Det er udgaven med 1024 mb.
Billede kan ses her http://www.dba.dk/radeon-4850-asus-1024-mb-r/id-85... (der er ikke noget minimum bud)
Kortet befinder sig det sydlige århus og vil foretrække afhentning da det er bøvlet at sende.
Det er udgaven med 1024 mb.
Billede kan ses her http://www.dba.dk/radeon-4850-asus-1024-mb-r/id-85... (der er ikke noget minimum bud)
Hvis du tænker på CrossfireX så er det nok at de er i samme serie.
Dvs, hvis du har et 4870 kan du godt køre CrossfireX med et 4850 :)
Hvis du tænker på CrossfireX så er det nok at de er i samme serie.
Dvs, hvis du har et 4870 kan du godt køre CrossfireX med et 4850 :)
Ja, det kan jeg lige love dig ... Havde selv 2 x 4850 før jeg skiftede til 2 x 5770 ...
Du vil højst sandsynligt kunne hoppe en tak op i opløsning, eller hæve AA en gang :)
Byd et par hundrede, har ikke lige set DBA artiklen.
Ja, det kan jeg lige love dig ... Havde selv 2 x 4850 før jeg skiftede til 2 x 5770 ...
Du vil højst sandsynligt kunne hoppe en tak op i opløsning, eller hæve AA en gang :)
Byd et par hundrede, har ikke lige set DBA artiklen.
har lige fået kigget på min "spand" og jeg tror desværre ikke min strømforsyning kan klare 2 kort. det er kun en 400w
Det kan være jeg har en billig liggende på 550-600 watt :)
Det kan være jeg har en billig liggende på 550-600 watt :)
Jeg er ellers tæt på at kunne fragte det. Desværre kommer jeg nordligst til Horsens, men jeg skal til Sønderborg d. 31/8.
Uheldigvis er mit eneste transportmiddel en cykel, så for mig er det lidt ligemeget om det er Horsens eller Rødding kortet befinder sig i ;)
Men hvis du evt passerer forbi Vossen, ku vi måske aftale noget med ham som mellemfragtmand ;)
Anyway, hvis du sender en PM med dine bank detaljer, sende rjeg dig en håndfuld jydske dollars, så kan vi altid finde ud af hvordan vi får den her herned ;)
Men hvis du evt passerer forbi Vossen, ku vi måske aftale noget med ham som mellemfragtmand ;)
Anyway, hvis du sender en PM med dine bank detaljer, sende rjeg dig en håndfuld jydske dollars, så kan vi altid finde ud af hvordan vi får den her herned ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.