mboost-dp1
Salg af WoW account
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej,
Jeg har spillet WoW igennem de sidste 6-7 år, men besluttede for ca. 2½ månede siden at jeg havde fået nok og måtte videre i livet.
Det var naturligvis med blandede følelser at jeg stoppede, da det spil kan være yderst vanedanende. Jeg er sikker på at flere erfarne WoW spillere kan nikke genkendende til dét udsagn. :)
Grunden til at jeg først vil sælge nu er simple: Jeg ville være sikker på, at jeg ikke havde lyst til at starte igen.
Jeg mistede min første account (den originale, helt tilbage fra de tidlige dage af Vanilla), og måtte derfor ty til andre "midler" for hurtigst muligt at få en ny account at spille på.
Jeg besluttede at spørge en person, som jeg på daværende tidspunkt troede var min ven, om ikke jeg kunne købe hans account.
Vi fandt hurtigt frem til en løsning, og jeg sad pludselig med en ny account, hvorpå der var en shaman og en druid.
Efter ca. tre års arbejde på denne account, og en håndfuld max-level characters, besluttede denne person at han ville have sin account tilbage. Der var selvsagt ikke andet at gøre end at erkende tabet, og starte fra bunden. Selvom det selvfølgelig var ærgeligt.
Heldigvis for mig havde jeg fået spillet mig til en behagelig stilling i min guild (som karakterene på min account stadig befinder sig i), og det betød at jeg "bare" skulle level min main, og at den hurtigt ville få gear igen.
Jeg fortæller det her, så en eventuel køber ved hvad grunden er til, at min account er forholdsvis ny. Den blev oprettet i slutningen af 2010.
Indholdet på min account er som følger:
Level 85 Goblin Shaman
Level 85 Blood Elf Warrior
Level 85 Undead Mage
Level 82 Paladin
Level 69 Hunter
Level 60 Death Knight
Min main har været shaman hele vejen op igennem ICC og i starten af Cataclysm, og er den eneste virkelig godt geared character på min account.
De andre har noget PvP gear, og til nøds en smule PvE gear. Dog, skal det siges, at der er god basis for at bygge videre på fundamentet af dem.
Men, som sagt, så er min main min shaman.
Den indeholder nogle fede items, såsom:
Invincible (Rare mount fra ICC - anskaffet d. 3/10/2010)
Swift Razzashi Raptor (Mount fra det originale ZG - fåes ikke længere)
The Immortal (Title - fåes ikke længere)
The Undying (Title - fåes ikke længere)
Herald of the Titans (Title - fåes mig bekendt ikke længere)
X-53 Touring Rocket (Mount - Fåes kun igennem Recruit-a-Friend)
Red Qiraji Resonating Crystal (Mount - feat of strenght, kan ikke bruges udenfor AQ)
Desuden er der en lang række achievements som allerede er klaret på denne character; 10960 points er den god for pt., hvilket naturligvis har resulteret i en lang række andre titles m.m.
Desuden har jeg haft fornøjelsen af at lave serverfirst Sinestra kill (25man) med min guild. Vi havde generelt en rigtig god tier, og endte på en omtrent #140 plads world wide.
Hvis dette har fanget din interesse, så smid et reply her.
Jeg venter spændt på at høre fra dig.
Mvh
Mads
Jeg har spillet WoW igennem de sidste 6-7 år, men besluttede for ca. 2½ månede siden at jeg havde fået nok og måtte videre i livet.
Det var naturligvis med blandede følelser at jeg stoppede, da det spil kan være yderst vanedanende. Jeg er sikker på at flere erfarne WoW spillere kan nikke genkendende til dét udsagn. :)
Grunden til at jeg først vil sælge nu er simple: Jeg ville være sikker på, at jeg ikke havde lyst til at starte igen.
Jeg mistede min første account (den originale, helt tilbage fra de tidlige dage af Vanilla), og måtte derfor ty til andre "midler" for hurtigst muligt at få en ny account at spille på.
Jeg besluttede at spørge en person, som jeg på daværende tidspunkt troede var min ven, om ikke jeg kunne købe hans account.
Vi fandt hurtigt frem til en løsning, og jeg sad pludselig med en ny account, hvorpå der var en shaman og en druid.
Efter ca. tre års arbejde på denne account, og en håndfuld max-level characters, besluttede denne person at han ville have sin account tilbage. Der var selvsagt ikke andet at gøre end at erkende tabet, og starte fra bunden. Selvom det selvfølgelig var ærgeligt.
Heldigvis for mig havde jeg fået spillet mig til en behagelig stilling i min guild (som karakterene på min account stadig befinder sig i), og det betød at jeg "bare" skulle level min main, og at den hurtigt ville få gear igen.
Jeg fortæller det her, så en eventuel køber ved hvad grunden er til, at min account er forholdsvis ny. Den blev oprettet i slutningen af 2010.
Indholdet på min account er som følger:
Level 85 Goblin Shaman
Level 85 Blood Elf Warrior
Level 85 Undead Mage
Level 82 Paladin
Level 69 Hunter
Level 60 Death Knight
Min main har været shaman hele vejen op igennem ICC og i starten af Cataclysm, og er den eneste virkelig godt geared character på min account.
De andre har noget PvP gear, og til nøds en smule PvE gear. Dog, skal det siges, at der er god basis for at bygge videre på fundamentet af dem.
Men, som sagt, så er min main min shaman.
Den indeholder nogle fede items, såsom:
Invincible (Rare mount fra ICC - anskaffet d. 3/10/2010)
Swift Razzashi Raptor (Mount fra det originale ZG - fåes ikke længere)
The Immortal (Title - fåes ikke længere)
The Undying (Title - fåes ikke længere)
Herald of the Titans (Title - fåes mig bekendt ikke længere)
X-53 Touring Rocket (Mount - Fåes kun igennem Recruit-a-Friend)
Red Qiraji Resonating Crystal (Mount - feat of strenght, kan ikke bruges udenfor AQ)
Desuden er der en lang række achievements som allerede er klaret på denne character; 10960 points er den god for pt., hvilket naturligvis har resulteret i en lang række andre titles m.m.
Desuden har jeg haft fornøjelsen af at lave serverfirst Sinestra kill (25man) med min guild. Vi havde generelt en rigtig god tier, og endte på en omtrent #140 plads world wide.
Hvis dette har fanget din interesse, så smid et reply her.
Jeg venter spændt på at høre fra dig.
Mvh
Mads
Hånter (4) skrev:Flixe (3) skrev:Tjek PM.
Årh, det er næsten for let DD!
Jarh - han har også sit fulde navn i profilen.
Flixe (6) skrev:Hm?
Skynd dig at skrive, at handlen sker på købers eget ansvar, da Blizzard ikke tillader handel med accounts og man derfor risikerer at få den bannet.
makloka (7) skrev:Er interesseret men er ny i WoW så har nogle spørgsmål:
Er Red Qiraji Resonating Crystal noget man kan blive høj på?
Hvor højt flyver sådan en raket X-53 Touring Rocket?
Se rettelse
Jeg har rettet navnet i min profil nu.
Dog kan jeg ikke se at det skulle være et problem at du/i kan finde mig på facebook. Synes da i hvertfald selv at jeg er en nydelig fyr. :D
#1: Ja
#2: Spørg din mor
LinguaIgnota (8) skrev:Skynd dig at skrive, at handlen sker på købers eget ansvar, da Blizzard ikke tillader handel med accounts og man derfor risikerer at få den bannet.
Det gik jeg ud fra at en eventuel køber måtte indse af sig selv. Det er nu en gang almen viden i WoW.
Desuden er der ingen chance for at "blive opdaget", medmindre man sælger til udlandet (læs: IP adresser er serious business), hvilket ikke er tilfældet her.
Uanset, så kan folk vel læse din kommentar.
Flixe (3) skrev:Tjek PM.
Mener du denne her: http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/F... ?
Thoroughbreed (10) skrev:Hvaaa DD, har du snakket med snestormen?
Hvis ikke ville jeg ihvertfald gerne se armory :D
Jeg har købt og betalt for den.
Flixe (9) skrev:Desuden er der ingen chance for at "blive opdaget", medmindre man sælger til udlandet (læs: IP adresser er serious business), hvilketikkeer tilfældet her.
Øhm altså.. ser du.. DD har sikkert anmeldt din konto til Blizzard nu..
Men altså det er jo godt du er klar over det! ihvertfald..
Jeg har desuden, sådan for godt gammeldags venskabs skyld, tilføjet denne tråd til oversigten her:
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Salg_af...
Det var da så lidt i hvert fald.
Daniel-Dane (11) skrev:Mener du denne her: http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/F... ?Thoroughbreed (10) skrev:Hvaaa DD, har du snakket med snestormen?
Hvis ikke ville jeg ihvertfald gerne se armory :D
Jeg har købt og betalt for den.
Det var jeg ikke klar over.
Er i alle sammen lavet af trold?
Flixe (15) skrev:Hahaha, OH. I er altså en flok carebears? :D
Lige for at uddybe, så er der jo ingenting der er solgt endnu, og i har ingen beviser for at jeg rent faktisk ejer accounten, så hvad er det præcis i håber på at opnå?
Men held og lykke med det hele.
At skræmme folk væk som ser newz som DBA
10 point på at der ikke er nogen der har meldt ham endnu... Som altid
Er der ikke nogen der kan lave et script som newz kan ligge op ved siden af 'Quote' knappen?
Er der ikke nogen der kan lave et script som newz kan ligge op ved siden af 'Quote' knappen?
Jeg kan, hvis du vil bruge GreaseMonkey e.l.
Nej, da jeg /care.
MiniatureZeus (12) skrev:Øhm altså.. ser du.. DD har sikkert anmeldt din konto til Blizzard nu..
Nej, da jeg /care.
Rasmus064 (18) skrev:Dette er da den mest ultimative form for PVP, også kalder du os for carebears?
Jeg synes virkelig bare at det er sødt, at i prøver at skræmme en voksen mand med jeres barnlige gøgl. :)
Ærlig talt, så er det lidt smigrende (og samtidig lidt sørgeligt), at jeg har sat en hel hær af nørder igang med at trolle deres eget forum, samtidig med at de tilbeder en eller anden overvægtig gut fra Lem ved navn DD, som de aldrig har set før.
SlettetBruger (19) skrev:10 point på at der ikke er nogen der har meldt ham endnu... Som altid
Selvfølgelig er der ikke nogen der har rapporteret mig endnu.
Men, hvis der er, så får det ingen represalier for mig. Det burde i efterhånden vide.
makloka (17) skrev:
At skræmme folk væk som ser newz som DBA
Hvis i ikke vil have at folk forsøger at sælge deres WoW account på jeres hjemmeside, så burde i måske undlade at have sider som: http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Salg_af...
I kunne ganke enkelt låse den pågældende tråd, eller slette dem fra jeres forum, så man ikke får hits når man google "salg af wow account".
Dog går jeg ud fra, at i har haft en illusion om, at i rent faktisk gør en forskel.
Flixe (21) skrev:Ærlig talt, så er det lidt smigrende (og samtidig lidt sørgeligt), at jeg har sat en hel hær af nørder igang med at trolle deres eget forum, samtidig med at de tilbeder en eller anden overvægtig gut fra Lem ved navn DD, som de aldrig har set før.
I wish.
Her er et billede af mig, hvor jeg har brugt FatBooth. Så passer jeg også bedre til beskrivelsen.
Flixe (21) skrev:Hvis i ikke vil have at folk forsøger at sælge deres WoW account på jeres hjemmeside, så burde i måske undlade at have sider som: http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Salg_af...
Har du læst artiklen?
Flixe (21) skrev:I kunne ganke enkelt låse den pågældende tråd, eller slette dem fra jeres forum, så man ikke får hits når man google "salg af wow account".
Tråde låses ikke her. Men hvis du googler, er det nok en god ide med et par stikprøver. Her havde bare en været nok.
Zhadow (23) skrev:Tråde låses ikke her. Men hvis du googler, er det nok en god ide med et par stikprøver. Her havde bare en været nok.
Når du siger stikprøver, vil du så have at jeg skal sidde og læse igennem en milliard topics, for at finde ud af, om i er ironiske eller ej?
Jeg læste nogle relaterede topics inden jeg postede, og det eneste jeg så var nogle børn der forsøgte at være sjove.
Så derfor: Hvis i ikke vil have at folk poster ang. salg af wow accounts på jeres hjemmeside, så lav da forhelvede en statement der siger det, fremfor en hjemmeside der siger det modsatte.
Eod?
Øhm, du ved godt vi bare er brugere af newz.dk? Vi ejer det ikke og har (tro det eller ej) absolut ingen indflydelse på hvordan sitet drives.
Flixe (24) skrev:Eod?
Før der har været postet billeder af tog?
Arrhh.. DET tror jeg nu ikke! B~)
Flixe (24) skrev:Blablabla så lav da forhelvede en statement der siger der, fremfor en hjemmeside der siger det modsatte
Hvor fandt du et statement, der opfordrede dig til at spamme os?
Flixe (21) skrev:samtidig med at de tilbeder en eller anden overvægtig gut fra Lem ved navn DD, som de aldrig har set før.
Han er ikke fra Lem. Han er fra København. Jeg har selv set hans bil på Nørrebro.
Flixe (24) skrev:Når du siger stikprøver, vil du så have at jeg skal sidde og læse igennem en milliard topics, for at finde ud af, om i er ironiske eller ej?
Jeg læste nogle relaterede topics inden jeg postede, og det eneste jeg så var nogle børn der forsøgte at være sjove.
Så derfor: Hvis i ikke vil have at folk poster ang. salg af wow accounts på jeres hjemmeside, så lav da forhelvede en statement der siger det, fremfor en hjemmeside der siger det modsatte.
Eod?
http://www.zhaba.ru/_swf/z6hnu3slrg5xovnu.swf
#30: http://knowyournewz.dk/index.php?title=SCA
Der kan du finde navnene på crew, staff og admins. Skriv til dem, de læser ikke trådene.
Der kan du finde navnene på crew, staff og admins. Skriv til dem, de læser ikke trådene.
Tråde låses hvis du indtaster dit Visa kortnummer, udløbsdato og sikkerheds nummer..
Det er der nemlig ingen der gør ved et uheld så det er den hemmelige kommando.
De bliver selvfølgelig skjult
/Staff
Det er der nemlig ingen der gør ved et uheld så det er den hemmelige kommando.
De bliver selvfølgelig skjult
/Staff
FUCK DET VIRKER JO!
edit. nårh nej, det skal jo være #1 der gør det.. Men altså du kan jo se det bliver til *! Fandeme smart!
edit. nårh nej, det skal jo være #1 der gør det.. Men altså du kan jo se det bliver til *! Fandeme smart!
#1 - Indrøm nu bare at du ikke har læst den artikel du linker til som din argumentation for hvorfor du har lavet et salgsopslag herinde.
Ellers havde du nok set følgende:
Ellers havde du nok set følgende:
Den artikel #1 linker til skrev:Hvad du kan forvente når du opretter en salgstråd
Offentliggørelse af dine forældres og/eller søskendes navne, adresser og telefonnumre
Offentliggørelse af dit navn, adresse og telefonnummer
Offentliggørelse af diverse billeder af dig selv
Offentliggørelse af dine skumle hobbies
Links til dine profiler på andre sider
Links til dine WoW-chars
Generel latterliggørelse
At vi kontakter Blizzard
Lots o' trainz
Lots o' lulz
MiniatureZeus (35) skrev:FUCK DET VIRKER JO!
http://bash.org/?244321
TrainZ!
Topic: Er der nogen der har reported ham endnu? Gider ikke at gøre det hvis I har gjort det :D
Topic: Er der nogen der har reported ham endnu? Gider ikke at gøre det hvis I har gjort det :D
Alrekr (28) skrev:Han er ikke fra Lem. Han er fra København. Jeg har selv set hans bil på Nørrebro.
Ach, ind i kampen, det er K, det der! It's Nørre alright men dog er det Nørrport i baggrunden. :D
On Topic:
JetTrain
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.