mboost-dp1
Salg af netbook Samsung n210-ja01, ca. 1 år gl, ubrugt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg sælger min ca. 1 år gamle studiecomputer, da jeg nu får stillet computerudstyr til rådighed fra mit arbejde, hvor jeg skal starte fuldtid efter at have været student. Computeren har næsten ikke været brugt, da jeg i løbet af det sidste år af mit studie næsten også udelukkende har brugt computeren på min arbejdsplads, hvor jeg har haft specialekontor stillet til rådighed. Computeren er altså nærmest ikke blevet brugt og ser fuldstændig ud som ny. Batterilevetiden er stadig som ny, og computeren kan nærmest holde en hel uge uden strøm, hvis man ikke bruger den så meget. Skriv endelig til mig hvis du har nogen spørgsmål. Computeren købes som beset, og man er meget velkommen til at komme og prøve den af. Denne computer har fået helt vildt gode anmeldelser af alle eksperter og brugere, hvilket også var grunden til at jeg købte den. Computeren er købt hos Føniks Computer på Falkoner Allé 47, 2000 Frederiksberg. Kvittering og garantibevis haves. /Sasha Maria Christiansen, [email protected] , 22362436.
Producent: Samsung
Model: NP-N210-JA01SE
Produktbeskrivelse Samsung N210 JA01 - Atom N450 1.66 GHz - 10.1" TFT
Systemtype Netbook
Indbyggede enheder Stereeohøjttalere
Processor Intel Atom N450 / 1.66 GHz
Cachehukommelse 512 KB - L2
RAM 1 GB DDR2 SDRAM ( 1 x 1 GB )
Kortlæser 3-i-1
Harddisk 250 GB - Serial ATA-150
Billedskærm 10.1" LED baglys TFT 1024 x 600 ( WSVGA )
Grafik controller Intel GMA 3150 Dynamic Video Memory Technology 4.0
Lydudgang Lydkort
Netværk Netværksadapter - Ethernet, Fast Ethernet
Notebook Kamera Integreret
Indgangsudstyr Tastatur, touchpad
Batteri 6-cellet
Operativsystem Microsoft Windows 7 Starter
Miljømæssige standarder ENERGY STAR kvalificeret , EPEAT Gold
Producent: Samsung
Model: NP-N210-JA01SE
Produktbeskrivelse Samsung N210 JA01 - Atom N450 1.66 GHz - 10.1" TFT
Systemtype Netbook
Indbyggede enheder Stereeohøjttalere
Processor Intel Atom N450 / 1.66 GHz
Cachehukommelse 512 KB - L2
RAM 1 GB DDR2 SDRAM ( 1 x 1 GB )
Kortlæser 3-i-1
Harddisk 250 GB - Serial ATA-150
Billedskærm 10.1" LED baglys TFT 1024 x 600 ( WSVGA )
Grafik controller Intel GMA 3150 Dynamic Video Memory Technology 4.0
Lydudgang Lydkort
Netværk Netværksadapter - Ethernet, Fast Ethernet
Notebook Kamera Integreret
Indgangsudstyr Tastatur, touchpad
Batteri 6-cellet
Operativsystem Microsoft Windows 7 Starter
Miljømæssige standarder ENERGY STAR kvalificeret , EPEAT Gold
MiniatureZeus (2) skrev:har du haft den i stikkontakten hele tiden, mens den har stået ubrugt?
Sasha Christiansen (1) skrev:Computeren har næsten ikke været brugt, da jeg i løbet af det sidste år af mit studie næsten også udelukkende har brugt computeren på min arbejdsplads, hvor jeg har haft specialekontor stillet til rådighed. Computeren er altså nærmest ikke blevet brugt og ser fuldstændig ud som ny. Batterilevetiden er stadig som ny, og computeren kan nærmest holde en hel uge uden strøm, hvis man ikke bruger den så meget.
Synes fint hun berører batteriets stand.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.