mboost-dp1
salg af "bærbar"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Min bærbar er halvvejs gået i stykker hvilket gør den mere eller mindre ubrugelig for mig. Så kunne nogle være interesseret i en lenovo 3000 c200 hvor skærm hængslet er temmelig ødelagt så den egner sig ikke til at blive åbnet og lukket for meget?
Kunne forestille mig at den kunne være brugbar som webserver eller lignende. Forventer naturligvis ikke et særlig stor beløb da den ikke rigtig er brugbar som bærbar mere. Den er nærmest lydløs og holder stadig strøm i ca. 1,5 time.
Den befinder sig i Århus.
Kunne forestille mig at den kunne være brugbar som webserver eller lignende. Forventer naturligvis ikke et særlig stor beløb da den ikke rigtig er brugbar som bærbar mere. Den er nærmest lydløs og holder stadig strøm i ca. 1,5 time.
Den befinder sig i Århus.
http://lmgtfy.com/?q=lenovo+3000+c200+
For de dovne:
CPU:1.86 dualcore,
Ram: 1GB PC2-5300DDR2 SDRAM
HDD: 120GB, 5400rpm Serial ATA
GFX: Intel GMA 945
Skærm: 15,4 "
Kvittering osv. har jeg selvfølgelig stadig, men der er ingen garanti tilbage da den er lidt over 3 år gammel.
Pris : Er åben overfor bud.
Forbeholder mig derudover retten til alting : )
For de dovne:
CPU:1.86 dualcore,
Ram: 1GB PC2-5300DDR2 SDRAM
HDD: 120GB, 5400rpm Serial ATA
GFX: Intel GMA 945
Skærm: 15,4 "
Kvittering osv. har jeg selvfølgelig stadig, men der er ingen garanti tilbage da den er lidt over 3 år gammel.
Pris : Er åben overfor bud.
Forbeholder mig derudover retten til alting : )
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.