mboost-dp1

Sælges: Ny Alienware M15x gamer bærbar, fejler intet!

Gå til bund
Gravatar #1 - hogild
21. maj 2011 09:18
Hej

Jeg har denne 2 måneder gamle Alienware bærbar, som jeg ikke har brug for mere, da jeg har fået en ny bærbar, der er bedre.

specs:

MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Intel Core i5 540M 2.53GHz
Arrandale 32nm Technology
RAM 4.0GB Dual-Channel DDR3
Standard PnP-skærm NVIDIA GeForce GTX 460M
313GB Western Digital WDC WD3200BEKT-00KA9T0 (SATA)
Optical Drives HL-DT-ST DVDRWBD CA30N
Som sagt så er den kun 2 måneder gammel, den fejler intet! ingen ridser eller skrammer!
alt medfølger (drivere, windows, oplader, alienware lir osv.)
der er også original embalage, og kvittering selvfølgelig :)

pris: 11.000-12.000kr. men bud modtager gerne.

Den skal sælges hurtigts muligt.

jeg vil ikke bytte, da jeg har brug for pengene.

Den er kun 2 måneder gammel, og virker perfekt!
Gravatar #2 - hogild
21. maj 2011 10:17
glemte at skrive er der ingen ridser, eller skrammer er!
Gravatar #3 - ignuz
21. maj 2011 10:27
Du skal nok væsentlig længere ned for at nogen herindefra gider købe. 1. CPUen er ikke fra sandy bridge serien. 2. folk tillægger ikke alienware speciel værdi.

Kan man ikke nærmest få en ny bærbar med samme ydelse til 7000-8000 ?
Gravatar #4 - Alrekr
21. maj 2011 10:56
hogild (1) skrev:
ingen ridser eller skrammer!

hogild (2) skrev:
glemte at skrive er der ingen ridser, eller skrammer er!

Øhm...
Gravatar #5 - hogild
21. maj 2011 12:09
fail...

#3 fik den vurderet til 11-12000kr. og den er stort set også helt ny.
Gravatar #6 - Fjolle
21. maj 2011 12:13
Jeg byder en kop kaffe hvis du leverer den i århus.

Du skulle prøve at sælge den på dba eller qxl i stedet. Du kan nok få mere der.
Gravatar #7 - vandfarve
21. maj 2011 12:14
hogild (5) skrev:
#3 fik den vurderet til 11-12000kr. og den er stort set også helt ny.

Hvad er nypris da?

Du skal som minimum forvente, at du skal give et prisnedslag på 20-25 %. Derudover skal du huske, at newz.dk generelt er et meget kritisk sted at sælge computere, hvorfor du som oftest vil få mere for din computer, hvis du sælger den på ebay.dk/.com, dba.dk, qxl.dk, guloggratis.dk eller lignende.

EDIT: Damn, få sekunder for sent!
Gravatar #8 - hogild
21. maj 2011 12:57
får bare ingen svar der.... og skal bare have den solgt, da jeg skal have bygget mig en stationær.
Gravatar #9 - vandfarve
21. maj 2011 13:03
hogild (8) skrev:
får bare ingen svar der.... og skal bare have den solgt, da jeg skal have bygget mig en stationær.

I så fald ødelægger du din egen forhandlingsposition, når du siger det. Nu ved folk, at du er meget villig til at komme af med den, hvorfor de vil byde lavt til at starte med.

Et venligt råd: Pas derfor på med, hvad du siger.
Gravatar #10 - Darwind
21. maj 2011 13:15
hogild (8) skrev:

Det tyder jo også på, at du har prissat den for højt. Og det er lige meget hvad du har fået vurderet den til. Hvis folk synes prisen er for høj, køber de bare ikke... the end.
Gravatar #11 - Kolklik
21. maj 2011 14:58
ikke helt samme:
http://configure.euro.dell.com/dellstore/print_sum...

det er også en alienware mx14, nypris: 9.500 (ca)
den har så endda en i7 :)

så som andre sagde, du skal ned i pris, ellers kommer du aldrig af med den, desværre...
Gravatar #12 - hogild
21. maj 2011 17:35
min er en m15x?
Gravatar #13 - Woller
21. maj 2011 17:40
hvis du vælger m15x på dell's side bliver du omdirigeret til m14x.
Du vil aldrig få 11-12k for den maskine, du skal væsentligt længere ned.
Gravatar #14 - Mnc
21. maj 2011 18:19
Uanset dens stand, så er maskinen brugt. At den er i samme udvendige stand som ny, er bestemt et plus, men du skal stadig forvente at få væsentlig mindre for den, end du betalte.

Især når det virker til, at der er kommet en ny (jf #11) bedre og billigere version.
Gravatar #15 - smiley
21. maj 2011 18:22
2 måneder er så også 2 år i computer år :P

Smid den på DBA og håb på nogen gider at lede efter en "brugt" bærbar i stedet for sprit ny.

Men hvis du har 32.000kr så kan jeg bytte med en Suzuki GS500F.
Hvis en motorcykel skulle være interessant :P
Gravatar #16 - MiniatureZeus
21. maj 2011 21:57
Det eneste specielle ved den computer* er da kun at den er alienware, hvilket de fleste på newz.dk nok er ligeglade med, eller tværtimod synes det er gør computeren værre.. Undtagen Terra selvfølgelig.. Han er sikkert allerede kommet flere gange i bukserne over den her annonce... Men han har en handicappet værge, så han har ikke råd, da den lokale roofie pusher har sat prisen op.

* Cpu'en er kedelig standard og gammel, kun 4 GB RAM?!, dull GPU, lille og sløv harddisk og ingen blu-ray? Come on!

Men held og lykke med salget!
Gravatar #17 - Alrekr
21. maj 2011 22:01
Pånær CPUen, så har min computer (til 5000 fra Bilka, købt for et år siden) faktisk næsten samme specs (større HDD, mindre grafikkort). Jeg sælger også gerne den for 10-12 k hvis der er nogen der er friske?
Gravatar #18 - hogild
21. maj 2011 22:24
Den kan trække alle spil, har ikke oplevet noget den ikke kunne trække..

og jo den har blu-ray?
Gravatar #19 - MiniatureZeus
21. maj 2011 22:27
hogild (18) skrev:

og jo den har blu-ray?

sorry... it's still isn't worth the money though..
Gravatar #20 - izym
21. maj 2011 23:23
hogild (18) skrev:

Alle på newz.dk elsker relative ord, udtryk og sætninger. Taler vi om max settings, eller noget omkring mid?
Gravatar #21 - Nerq
22. maj 2011 02:21
#17 - Jeg vurderer din computer til ca. 11-12k. DER, så kan du sælge den til det :-)
Gravatar #22 - Mnc
22. maj 2011 06:50
Min lillebror købte forresten en VAIO for 6,500, som umiddelbart har lignende specs, for 1-2 mdr siden.
Dog større HDD, bedre grafik & full HD skærm.
Gravatar #23 - hogild
22. maj 2011 06:54
jeg har i hvert fald kunnet spilelt alle mine spil på max
Gravatar #24 - Colapusheren
22. maj 2011 07:37
Det er altså en rimelig vild computer du har der. Det er fanme bare alle tumperne her på newz, der ikke kan få øje på et godt tilbud om de så bliver slået i hovedet med det! Jeg synes ikke du skal gå ned i pris. Tværtimod vurderer jeg den til ca. 13.500, da det jo er en mx15, med både i5 processor og 4 GB ram!
Gravatar #25 - hogild
22. maj 2011 15:20
forstår virkelig ikke hvorfor folk er så idiotiske, hvis de ikke er interesseret så lad være med at skrive.. hvorfor er det at i ikke bare kan lave et seriøst indlæg i stedet for at skrive alt muligt crap? det er jo idiotisk.....

men Newz.dk er åbenbart kun for trolls og fede mennesker som ikke rigtigt har andet at give sig til end at sidde foran computeren og føle sig smarte.
Gravatar #26 - vandfarve
22. maj 2011 15:26
hogild (25) skrev:
forstår virkelig ikke hvorfor folk er så idiotiske, hvis de ikke er interesseret så lad være med at skrive.. hvorfor er det at i ikke bare kan lave et seriøst indlæg i stedet for at skrive alt muligt crap? det er jo idiotisk.....

newz.dk er et community, hvor vi i udpræget grad passer på hinanden. Derfor er vi også væsentligt mere interesserede i at sikre os, at eventuelle købere (dvs. folk, der i forvejen tilhører community'et og har deltaget) får en god oplevelse end tilfældige sælgere, som aldrig har deltaget på siden og aldrig har tilføjet community'et værdi.

Spørgsmålet er derfor ikke, hvorfor vi skriver "alt muligt crap", men hvorfor du vælger at fortsætte på trods af vores gentagende råd om at ændre prisen?

Svar mig venligst på, hvorfor du mener, at vi som community skylder dig, som helt ny sælger, som vi aldrig har mødt før, noget? Gør vi da det?

newz.dk beskytter det, som vi finder værdigt, og det er du bestemt ikke, siden du ikke har givet noget til community'et. Heck, du skal være glad for, at vi har været så civiliseret indtil videre. Det kan blive meget værre.
Gravatar #27 - XorpiZ
22. maj 2011 15:26
hogild (25) skrev:
fede mennesker som ikke rigtigt har andet at give sig til end at sidde foran computeren og føle sig smarte.

Jeg føler mig ramt :/
Gravatar #28 - LinguaIgnota
22. maj 2011 15:27
Hej Jeppe.

Er det her dig? Og hvad kalder du i så fald den der frisure?
Gravatar #29 - Daniel-Dane
22. maj 2011 15:27
And so it begins.
Gravatar #30 - vandfarve
22. maj 2011 15:28
LinguaIgnota (28) skrev:
Hej Jeppe.

Er det her dig? Og hvad kalder du i så fald den der frisure?

Here we go.

Jeppe, kom ikke og sig, at jeg advarede dig, omend advarslen kom cirka 47 sekunder, før Lingie startede.
Gravatar #31 - Darwind
22. maj 2011 15:30
hogild (25) skrev:

men Newz.dk er åbenbart kun for trolls og fede mennesker som ikke rigtigt har andet at give sig til end at sidde foran computeren og føle sig smarte.

Jeg kan umiddelbart ikke sætte en finger på det vi har skrevet til dig. Jeg synes nu snarere folk har været super flinke (som vandfarve skriver) at give dig gode råd til salg af dine maskine... men ok... let the trolling begin :P
Gravatar #32 - Alrekr
22. maj 2011 15:52
OP: Hvis du vil sælge noget herinde, så er det en god idé at skrive en masse i månederne optil, og så sælge den, når du er tilstrækkeligt accepteret. Respekt tilfalder kun crewet for deres lynhurtige fejlrettelser, vi andre accepterer hinanden. Du har måske ikke tid til at sælge din computer for under 12000, og har heller ikke tid til at vente et par måneder for at få den solgt, men det er den bedste måde at sælge noget på herinde.
Gravatar #33 - vandfarve
22. maj 2011 15:53
Alrekr (32) skrev:
Respekt tilfalder kun crewet for deres lynhurtige fejlrettelser, vi andre accepterer hinanden.

Made me go lul.
Gravatar #34 - tazimn
22. maj 2011 15:54
Der findes intet interessant om Jeppe.. Ingen sjove billeder..

Ikke engang en adresse, eller hvem hans mor, far eller lillebror og storebror er..
Gravatar #35 - LinguaIgnota
22. maj 2011 15:54
Jeg kan bare ikke lide dig, fordi du har grimt hår. ::shrug::
Gravatar #36 - Alrekr
22. maj 2011 16:33
vandfarve (33) skrev:
Made me go lul.

Mission succeded.
Gravatar #37 - gnarfsan
23. maj 2011 08:11
vandfarve (26) skrev:
newz.dk er et community, hvor vi i udpræget grad passer på hinanden. Derfor er vi også væsentligt mere interesserede i at sikre os, at eventuelle købere (dvs. folk, der i forvejen tilhører community'et og har deltaget) får en god oplevelse end tilfældige sælgere, som aldrig har deltaget på siden og aldrig har tilføjet community'et værdi.

Spørgsmålet er derfor ikke, hvorfor vi skriver "alt muligt crap", men hvorfor du vælger at fortsætte på trods af vores gentagende råd om at ændre prisen?

Svar mig venligst på, hvorfor du mener, at vi som community skylder dig, som helt ny sælger, som vi aldrig har mødt før, noget? Gør vi da det?

newz.dk beskytter det, som vi finder værdigt, og det er du bestemt ikke, siden du ikke har givet noget til community'et. Heck, du skal være glad for, at vi har været så civiliseret indtil videre. Det kan blive meget værre.

Cool story bro
Gravatar #38 - vandfarve
23. maj 2011 08:19
gnarfsan (37) skrev:
Cool story bro

Don't make me come over there and teach you some good behavior.
Gravatar #39 - gnarfsan
23. maj 2011 08:21
Well, it was a cool story :-(
Gravatar #40 - vandfarve
23. maj 2011 08:27
Pokkers!

Alle de sociale konventioner, uskrevne regler og blanding af newz.dk-memer gør mig forvirret.

Pik-pik-pik-pik-pik....
Gravatar #41 - Svindleren
23. maj 2011 09:23
jeg vil gerne købe den, send lige info på mail..
men jeg er også lidt fed og grim, men håber du vil handle med mig !
Gravatar #42 - snesman
23. maj 2011 09:28
Jeg ville til hver en tid handle med "Svindleren" -.-
Gravatar #43 - Chewy
23. maj 2011 15:17
@34
Der findes intet interessant om Jeppe.. Ingen sjove billeder..
Ikke engang en adresse, eller hvem hans mor, far eller lillebror og storebror er..

Øv, ingen storesøster :-(
Gravatar #44 - Daniel-Dane
23. maj 2011 15:35
Eller lillesøster.
Gravatar #45 - drbravo
23. maj 2011 16:01
Med lidt god vilje er lillebror pludselig blevet til lillesøster

fap fap fap
Gravatar #46 - Bachy
23. maj 2011 18:45
drbravo (45) skrev:
Med lidt god vilje ?

Der skal vist mere end lidt god vilje til, med den knop der sidder oven over brysterne ;)

(Brysterne er tilgengæld fine, min kompliment for at opsore dem, har du tilfældigvis tlf nummer på ejeren af brysterne?)
Gravatar #47 - Daniel-Dane
23. maj 2011 18:59
Bachy (46) skrev:
har du tilfældigvis tlf nummer på ejeren af brysterne?
Vil du ikke hellere have nummeret på kvinden? C:
Gravatar #48 - drbravo
23. maj 2011 19:13
Daniel-Dane (47) skrev:
Vil du ikke hellere have nummeret på kvinden? C:

mindede mig om denne!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login