mboost-dp1

sælger wow account med 3 85'ere - billigt!

Gå til bund
Gravatar #1 - chuckfrog
2. jan. 2012 01:06
Sælger disse 3 85'ere på samme account.

http://www.mywowarmory.com/profile.php?id=20985

http://www.mywowarmory.com/profile.php?id=20983

http://www.mywowarmory.com/profile.php?id=20984

Hunter og Priest har jeg gjort mest ud af med flere bags fyldte af tabards, 25+ mounts, massere af fede titler og rare ting. Der også en masse heirlooms på accounten.

Alle har proffesions i 400+ så man får noget ud af det.

Jeg er original ejer af accounten og har brugt den i 2-3 år. Du kan få hele lortet med, inklusiv mit nummer og adresse osv til hvis der opstår hackning eller noget .. Der er ikke meget mere at skrive (orker ikke), hvis du er interesseret så skriv til mig, så kan jeg sige flere detaljer.

Har lagt SUPER meget tid i accounten, da jeg har spillet på den i så lang tid, og plejede at spille i op til 6-8 timer om dagen.. Har også et rigtig godt ry på serveren (Stormreaver) hvor alle kender mig.

Sælger fordi jeg ikke har spillet i 4 måneder og kan slet ikke spille det, da jeg er startet på nyt studie der ikke tillader mig tiden til det, også har jeg tabt interessen totalt, efter 4 års gaming. Er interesseret i hurtig handel, så sælger billigt ! Skriv på mail ([email protected]) da jeg ikk tjekker denne tråd.

Mvh
Gravatar #3 - Tukanfan
2. jan. 2012 01:48
Skynd dig at slette posten inden folk, hvis yndlingsbeskaeftigelse er at haandhaeve Blizzards EULA, kommer online og tager screenshots...
Gravatar #4 - Zombie Steve Jobs
2. jan. 2012 06:53
Tukanfan (3) skrev:
Skynd dig at slette posten inden folk, hvis yndlingsbeskaeftigelse er at haandhaeve Blizzards EULA, kommer online og tager screenshots...

OP: 02.06
Turkanfan: 02.48

IMPOSSIBRU!

Gravatar #5 - Kolklik
2. jan. 2012 07:04
Det er dælme utroligt hvorfor folk ikke snart fatter at newz.dk IKKE er stedet at sælge wow accounts ... Gad vide hvor mange der skal bannes inden folk fatter det????
Gravatar #6 - Mort
2. jan. 2012 08:43
Kolklik (5) skrev:
Det er dælme utroligt hvorfor folk ikke snart fatter at newz.dk IKKE er stedet at sælge wow accounts ... Gad vide hvor mange der skal bannes inden folk fatter det????

Er der endnu kommet bevis på at nogen rent faktisk er blevet bannet pga det eller er det bare tomme trusler ?
Gravatar #7 - Zombie Steve Jobs
2. jan. 2012 09:21
Mort (6) skrev:
Er der endnu kommet bevis på at nogen rent faktisk er blevet bannet pga det eller er det bare tomme trusler ?

Who gives a rats ass? A chance for trains!
Gravatar #8 - Kolklik
2. jan. 2012 09:38

Selvom vi antager at ingen er, ville du så tage chancen?
(Som sælger OG køber)

Det er vel det samme som at sælge en harddisk brugt, og sige den er solid nok til at modstå at få tæsk med en hammer.

Hvis du gør det, risiker du at ødelægge den, og kan ikke sælge den. Hvis den faktisk holder, vil de færreste nok købe den da du netop har tæsket den, og hvem ved hvor længe den så faktisk holder.

Og lige meget om du tæsker den eller ej vil folk tænke "jeg køber satme ikke noget fra en der kunne finde på at slå på sin harddisk!"

Jeg købte hvertfald ikke en wow account der var i blizzards søgelys!
Gravatar #9 - Mort
2. jan. 2012 10:08
Kolklik (8) skrev:

Selvom vi antager at ingen er, ville du så tage chancen?
(Som sælger OG køber)

Der er jo masser som stadig forsøger at sælge deres WoW accounts herinde, så de er jo tilsyneladende ikke blevet skræmt væk af de tidligere trusler og rants fra newz brugerne.

Hvis folk rent faktisk mistede deres accounts pga salget, ville der nok være mange flere som advarede mod at bruge newz til at sælge WoW accounts.
Gravatar #10 - Alrekr
2. jan. 2012 10:41
#1:
Du har ikke brugt "massere af fede titler", men "masser af fede titler". Jeg siger det kun for at hjælpe dig, da 'massere' er noget man gør for at få en pige med i seng, mens 'masser' er et udtryk for at der er meget af noget :-)
Gravatar #11 - Kolklik
2. jan. 2012 11:13

Nu skriver blizzard jo altså ikke til folk "Your account has been banned because of a tip from XYZ from newz.dk!"
Gravatar #12 - binderup
2. jan. 2012 11:18
Mon ikke en ret stor del af disse salgsannoncer er "falske" og mere går i retningen af at få en "modstanders" konto lukket.

Folk kan jo blive ret så barnlige i wow hvis der er nogen der stjæler loot osv.
Gravatar #13 - ignuz
2. jan. 2012 13:08

Jeg tvivler på at det ville være særlig mange der ville bruge myarmory som netop har til formål at skjule figurens navn hvis de gerne ville have en konto lukket.

Men http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/... her er hunteren i tilfælde af at nogle skulle have lyst til at reportere og de var registeret på en anden mail.
Gravatar #14 - Mort
2. jan. 2012 13:15
Kolklik (11) skrev:

Nu skriver blizzard jo altså ikke til folk "Your account has been banned because of a tip from XYZ from newz.dk!"

Jeg havde også mere regnet med at Blizzard ville skrive tilbage til anmelderen at de havde undersøgt sagen og lukket account sælgerens account.
Gravatar #15 - ignuz
2. jan. 2012 13:20
Mort (14) skrev:
Kolklik (11) skrev:

Jeg havde også mere regnet med at Blizzard ville skrive tilbage til anmelderen at de havde undersøgt sagen og lukket account sælgerens account.

Blizzard plejer ikke at give præcise svar på den slags. Ligesom at man heller ikke får at vide om hvornår/om en person man har anmeldt for snyd (botting eller lignende) er blevet banned. Ovenstående er en evig kilde til kritik af at Blizzard ikke gør nok for at fjerne problemet.

Men jeg kan oplyse at en af mine venners købte et account som blev banned kort efter overtagelsen. Om det var en rapportering af salgsannoncen der gjorde Blizzard opmærksom på det ved jeg dog ikke
Gravatar #16 - Kolklik
2. jan. 2012 14:05

Dette ville dog stadig ikke få flere til at advare mod newz.dk som salgs sted, da sælger ikke ville vide hvorfor han var banned.

og som #15 siger så er blizzard altid enormt dårlige til at fortælle noget som helst.

Fik selv min account banned for at botte på et tidspunkt. Da jeg så skrev til blizzard for at høre hvornår det skulle have fundet sted fik jeg ingen dato eller tid, blot at jeg var blevet rapporteret og de havde fundet beviser på at jeg havde bottet. Efter 3 dage blev min account dog låst op igen. Men jeg fik aldrig noget information!
Gravatar #17 - Brugernavn
2. jan. 2012 15:34
ignuz (15) skrev:
Men jeg kan oplyse at en af mine venners købte et account som blev banned kort efter overtagelsen. Om det var en rapportering af salgsannoncen der gjorde Blizzard opmærksom på det ved jeg dog ikke

Eller også vidste sælgeren at accounten var i farezonen og skyndte sig at skille sig af med den.
Gravatar #18 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
3. jan. 2012 16:42
Ved ikke om jeg kunne sælge 2, 3 eller endda 5 år af mit liv .... Hvis jeg stoppede med EVE ville jeg ikke lukke eller sælge kontoen... Det er jo noget jeg har "lavet", hvorfor sælge det?
Gravatar #19 - Zeales
3. jan. 2012 17:12
ignuz (13) skrev:

Jeg tvivler på at det ville være særlig mange der ville bruge myarmory som netop har til formål at skjule figurens navn hvis de gerne ville have en konto lukket.

Men http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/... her er hunteren i tilfælde af at nogle skulle have lyst til at reportere og de var registeret på en anden mail.

Hvis dette virkeligt er den character som OP sælger kan jeg nævne at denne konto er blevet brugt meget til botting i battlegrounds og er blevet rapporteret endnu mere. Jeg tror OP godt ved det og derfor prøver at skille sig af med den inden den bliver banned.
Gravatar #20 - binderup
3. jan. 2012 17:29
Selv om jeg ikke spiller WOW mere så ville jeg da heller ikke sælge min chars. Jeg spillede fra det kom til EU i 2004 frem til 2010, og skulle jeg finde på at starte med det igen, så ville jeg da gerne kunne vende tilbage til mine gamle chars, som man jo nærmest har et helt personligt forhold til.
Gravatar #21 - ignuz
3. jan. 2012 18:06
binderup (20) skrev:
og skulle jeg finde på at starte med det igen

Jeg har hørt argumenter for at det netop skulle forhindre dem at starte igen hvis de blev nød til at starte forfra.

Zeales (19) skrev:
virkeligt er den character som OP sælger

Det er ihvertfald den han selv linker til på wowarmory derudover virker det sandsynligt da der netop ikke er spillet figuren i de sidste måneder og at argumenter i form af "for at skade modstanderen" virker usandsynligt.
Gravatar #22 - TrolleRolle
6. jan. 2012 09:05
Det som undrer mig mest er at der åbenbart er salg i den slags.

Hvad er ideen i at købe en færdig konto?

Man går glip af flere års spil.
Man går glip af glæden ved selv at stige i level.
Man går glip af den indlæring som sker ved at spille sine toons selv.

I andre spil(Jeg har aldrig spillet WoW) har selv mødt toons som tydeligvis var købt. De anede intet om spillet og fattede ikke en brik af hvad der foregik.
Flere af dem var fascinerede af ting som slet ikke længere var seje i spillet, eller for den sags skyld svære at skaffe ingame.

Egentlig virkede det som om de slet ikke havde nogen glæde ved at spille. Det hele gik ud på at sige "Jeg har bare en X som er level Y, som kan tæve din far!"

Sørgeligt...
Gravatar #23 - Brugernavn
6. jan. 2012 10:59
Som sagt så ofte før, begynder det sjove først ved level 85. Du kan komme i raid guilds og raide sammen med en masse andre.
Gravatar #24 - apkat
8. jan. 2012 11:52
TrolleRolle (22) skrev:
Det som undrer mig mest er at der åbenbart er salg i den slags.

Hvad er ideen i at købe en færdig konto?

Man går glip af flere års spil.
Man går glip af glæden ved selv at stige i level.
Man går glip af den indlæring som sker ved at spille sine toons selv.

I andre spil(Jeg har aldrig spillet WoW) har selv mødt toons som tydeligvis var købt. De anede intet om spillet og fattede ikke en brik af hvad der foregik.
Flere af dem var fascinerede af ting som slet ikke længere var seje i spillet, eller for den sags skyld svære at skaffe ingame.

Egentlig virkede det som om de slet ikke havde nogen glæde ved at spille. Det hele gik ud på at sige "Jeg har bare en X som er level Y, som kan tæve din far!"

Sørgeligt...

Man får en større epenis?
De fleste er nok hjemmeboende børn der får latterligt mange penge af deres forældre.
Dengang netstationen var the shit, så købte folk da også latterligt meget for deres forældres penge. Det giver en større epenis.
Gravatar #25 - Mester
8. jan. 2012 15:35
Fjernet af admin.
Gravatar #26 - Kisbye
9. jan. 2012 05:06
Manden flooder med en masse @ tegn og så rater i hans post Interessant. WTF?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login