mboost-dp1
SÆLGER NICE GAMER PC billigt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
danny600 (12) skrev:kan folk ikke lader være med at skrive i denne tråd, vis man ikke er interesseret i den PC
Det kunne de sagtens, men hvorfor skulle de?
Har du måske overvejet at vi her på newz generelt ikke er så vilde med at folk poster er link til en salgs annonce på dba?
Nu er det selvf svært at vide om du er en eksisterende læser på Newz, men hvis man skal dømme udfra at du opretter dig som bruger, og det første du så gør er at poste et link til din annonce på dba. Det er måske ikke just den bedste start på dit liv som skrivende medlem af newz ..
*Edit*
Hov for søren, glemte et link til et Train
Srsly altså det er gået lidt for vidt med derailinge, her er der en der prøver at sælger en pc til ok penge uden at køre noget modstriden mod en eula eller andet og bliver ved med at deraile, ok måske opretter han kun for at sælge men det har en hvis relevans for Køb og Salg. Tag jer nu sammen istedet for at deraile hver eneste tråd selvom den er seriøs, i skræmmer nye bruger væk og der skal helst komme nogen nye for at holde sider som Newz.dk oppe.
makloka (20) skrev:Srsly altså det er gået lidt for vidt med derailinge, her er der en der prøver at sælger en pc til ok penge uden at køre noget modstriden mod en eula eller andet og bliver ved med at deraile, ok måske opretter han kun for at sælge men det har en hvis relevans for Køb og Salg. Tag jer nu sammen istedet for at deraile hver eneste tråd selvom den er seriøs, i skræmmer nye bruger væk og der skal helst komme nogen nye for at holde sider som Newz.dk oppe.
Det mindste han kunne have gjort for at gøre sig fortjent til respekt, er sgu at lave en salgs annonce her på siden, istedet for blot at smide et link til dba.
Havde han nu startet tråden med at forklare at han er ny herinde, men at han har en pc til salg, og han vil høre om der var nogen herinde fra der var interesseret i at købe hans PC ...
Men det gad han ikke engang, han paster blot et link til dba, uden anden tekst end det blotte link, ikke så meget som en beskrivelse af det han sælger, leverer han herinde, synes du selv det lyder som en der vil bidrage med noget til sitet?
Personligt synes jeg det stinker det han gør, han har ej heller sat sig ind i hvordan det normalt foregår på diverse foraer når man opretter en tråd. Du kan, og har aldrig kunnet, bestemme hvem der skriver hvad og hvor i en tråd, man må simpelthen leved med at en tråd kan spinde af i en ny retning, det er selvf træls når det er en salgståd, men på den anden side, laver du et fornuftig idnlæg herinde, om at du har en pc til salg, så bliver den med 98% sansynlighed ej heller derailet.
Sådan ser jeg på det, og derfor derailer jeg hans tråd lige så tosset som det passer mig :)
Mit indlæg var ALDELES relevant!
Havde både et bud på computeren samt et billede af et tog ..
Og hør, er pointen med auktions lignende salg ikke at sælge til højstbydende - i dette tilfælde mig
- edit -
Nåja, det er forøvrigt ikke en "nice gamer pc" pffh ... Prøv med i7/Phenom II X4 og SLI/CrossfireX
Havde både et bud på computeren samt et billede af et tog ..
Og hør, er pointen med auktions lignende salg ikke at sælge til højstbydende - i dette tilfælde mig
- edit -
Nåja, det er forøvrigt ikke en "nice gamer pc" pffh ... Prøv med i7/Phenom II X4 og SLI/CrossfireX
Er jeg den eneste der har forfærdeligt svært ved, at tage folk seriøse når de ikke engang magter, at skrive deres eget navn med stort begyndelsesbogstav?
Mnc (28) skrev:Er jeg den eneste der har forfærdeligt svært ved, at tage folk seriøse når de ikke engang magter, at skrive deres eget navn med stort begyndelsesbogstav?
FAWK
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.