mboost-dp1
sælger min statioænære computer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg sælger min stationære computer da jeg skal starte på gymnasie og ikke kommer til at bruge den da jeg skal ud og købe en bærbar, så der var msåek andre der kan få gavn af den
Jeg har fået et bud på DBA på 6900 så hvis der er nogle der macher det eller byder over er den jeres. Her er lidt fakta om den
Computeren er i fin stand og er sjældent blevet brugt
Computeren her er en rigtig top gamer, den kan med uden tvivl køre de nyeste PC spil, som er på marked i dag. Hvis prisen ikke er tilfredsstillende, kan man naturligvis prutte om den. vis denne fuldblods gamer computer er noget for dig, vil der blive lavet en kontrakt til begge parter. (modtager kun kontanter)
System: MS Windows Vista Ultimate 64-bit SP1
Cpu: AMD Phenom(tm) II X4 920 Deneb 45nm Technology
Bundkort: ASUSTeK Computer INC. M3N78 (AM2)
Harddisk: 1500 GB
488GB Seagate ST3500320AS
977GB SAMSUNG SAMSUNG HD103SI
Grafikkort: NVIDIA Geforce 9800GTX+
Ram: 4DDR2
Kabinet:helt sort
fremstår som ny, har ingen fysiske skader og er ca 1 år gammel
Andet:167nye film og hele klovn tv serien
Microsoft antivirus program
Jeg har fået et bud på DBA på 6900 så hvis der er nogle der macher det eller byder over er den jeres. Her er lidt fakta om den
Computeren er i fin stand og er sjældent blevet brugt
Computeren her er en rigtig top gamer, den kan med uden tvivl køre de nyeste PC spil, som er på marked i dag. Hvis prisen ikke er tilfredsstillende, kan man naturligvis prutte om den. vis denne fuldblods gamer computer er noget for dig, vil der blive lavet en kontrakt til begge parter. (modtager kun kontanter)
System: MS Windows Vista Ultimate 64-bit SP1
Cpu: AMD Phenom(tm) II X4 920 Deneb 45nm Technology
Bundkort: ASUSTeK Computer INC. M3N78 (AM2)
Harddisk: 1500 GB
488GB Seagate ST3500320AS
977GB SAMSUNG SAMSUNG HD103SI
Grafikkort: NVIDIA Geforce 9800GTX+
Ram: 4DDR2
Kabinet:helt sort
fremstår som ny, har ingen fysiske skader og er ca 1 år gammel
"Fuldblods gamer"?! Med et 4 år gammelt grafikkort og en Phenom 920? Yeah, right!
Jeg gider ikke tjekke EDBPriser, men hvis vi nu skulle lave noget langt, langt bedre:
Ivy Bridge i5: Ca. 1400 kr.
Bundkort: 600 kr.
Grafikkort (Radeon HD 7850): 1500 kr.
600 W PSU: 500 kr.
Kabinet: 500 kr.
8 GB RAM: 400 kr
2 TB HDD: 800 kr.
I alt: 5700 kr for noget som lammetæver din spand. Så er der 1200 kr tilbage til OS og film. Stakkels den der giver 6900 kr siger jeg bare...
Jeg gider ikke tjekke EDBPriser, men hvis vi nu skulle lave noget langt, langt bedre:
Ivy Bridge i5: Ca. 1400 kr.
Bundkort: 600 kr.
Grafikkort (Radeon HD 7850): 1500 kr.
600 W PSU: 500 kr.
Kabinet: 500 kr.
8 GB RAM: 400 kr
2 TB HDD: 800 kr.
I alt: 5700 kr for noget som lammetæver din spand. Så er der 1200 kr tilbage til OS og film. Stakkels den der giver 6900 kr siger jeg bare...
mathias_diablo (1) skrev:
Yarrrr! Pirate!!
Og jeg byder hermed 1.000 kr for den computer ^^)
- oh and btw .. Hvis den computer er et år gammel, så håber jeg ikke at du har givet meget mere end 4.500 for stumperne ...
GO: TrainZ
GO: Personlige oplysninger
GO: Newz-effect!
http://www.dyscario.com/images/stories/Technology/...
GO: Personlige oplysninger
GO: Newz-effect!
http://www.dyscario.com/images/stories/Technology/...
tak for jeres hjælp, jeg var bare fået afvide af en der har forstand på computere at det var det man kunne tage for den men sælger den ikke til ham for 6900 kr efter hvad i har sagt, så tak for svar
Bare for at understrege forskellen: Her er en sammenligning mellem HD 7850 og et nyere (og væsentligt hurtigere) Nvidia-kort end det i din computer.
http://www.anandtech.com/bench/Product/549?vs=520
Dit kort er så gammelt at det ikke engang er med!
Her er en sammenligning mellem din CPU og en Sandy Bridge (den før Ivy) Core i5:
http://www.anandtech.com/bench/Product/81?vs=288
Jeg ville have en rigtig dårlig smag i munden hvis jeg snød en til at give mindst 3-4 gange så meget for en computer som den er værd. Men hvis du ikke lider af moralske skrupler og synes det er sjovt at bondefange folk, så... Go for it!
http://www.anandtech.com/bench/Product/549?vs=520
Dit kort er så gammelt at det ikke engang er med!
Her er en sammenligning mellem din CPU og en Sandy Bridge (den før Ivy) Core i5:
http://www.anandtech.com/bench/Product/81?vs=288
Jeg ville have en rigtig dårlig smag i munden hvis jeg snød en til at give mindst 3-4 gange så meget for en computer som den er værd. Men hvis du ikke lider af moralske skrupler og synes det er sjovt at bondefange folk, så... Go for it!
Mathias_diablo (10) skrev:tak for jeres hjælp, jeg var bare fået afvide af en der har forstand på computere at det var det man kunne tage for den men sælger den ikke til ham for 6900 kr efter hvad i har sagt, så tak for svar
Tjoh.. hvis han påstår at have forstand på computere og vil give dig 6.900 kr. for den, så er det vel hans problem.
Det er noget andet, hvis det er en uvidende, der har ladet sig lokke i fælden :9
jeg har jo også lige skrevet at jeg ikke sælger den for det, havde ike styr eller forstand på computer men havde fået afvide at man kunne få det for den
nej det har jeg fundet ud af, men det er altid noget at jeg fandt ud af hvad man kan få for den for så kan jeg da få den solgt og nej det var ikke fordi at jeg ville hive prisen op men havde bare fået det afvide, men kan ikke få mig selv til at sælge den til ham for den pris efter jeg har fundet ud af prisen
Thoroughbreed (7) skrev:mathias_diablo (1) skrev:
Yarrrr! Pirate!!
Og jeg byder hermed 1.000 kr for den computer ^^)
- oh and btw .. Hvis den computer er et år gammel, så håber jeg ikke at du har givet meget mere end 4.500 for stumperne ...
Thoroughbreed (16) skrev:800 kr og en halv Twix!
wut. Dyr twix alligevel
Helt ærligt... Hvis din bekendt påstår at have styr på computere og tilbyder dig 6900,- for den... Så ham om det. :D
Dét bud havde jeg sgu ikke sagt nej til. Du kan, som #5 er inde på, købe en langt bedre computer for pengene. :P Eller tilmed en langt bedre bærbar.
En ting er at scamme folk... Det er noget helt andet når folk "med større expertise" overbyder. :)
Herinde er vi bare lidt mere kritiske (og nærrige).
Når du skal ud og købe en ny bærbar til dit studie, så bare kom tilbage og snak med os. Jeg ville ikke, hvis jeg var dig, stole på vedkommende du har refereret til, til at rådgive mig om computerindkøb.
Dét bud havde jeg sgu ikke sagt nej til. Du kan, som #5 er inde på, købe en langt bedre computer for pengene. :P Eller tilmed en langt bedre bærbar.
En ting er at scamme folk... Det er noget helt andet når folk "med større expertise" overbyder. :)
Herinde er vi bare lidt mere kritiske (og nærrige).
Når du skal ud og købe en ny bærbar til dit studie, så bare kom tilbage og snak med os. Jeg ville ikke, hvis jeg var dig, stole på vedkommende du har refereret til, til at rådgive mig om computerindkøb.
mathias_diablo (1) skrev:Grafikkort: NVIDIA Geforce 9800GTX+
mathias_diablo (1) skrev:og er ca 1 år gammel
Er jeg den eneste der ikke kan forstå hvordan man kan købe et 9800 GTX+ for 1 år siden? Det er jo nærmest umuligt at støve noget op der er ældre end 2 generationer bagud ( og med god grund) og det der må da have 3-4 generationer tilbage ved køb.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.