mboost-dp1
S: Xbox 360 slim, 250 GB og 13 spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Velholdt Xbox 360 slim med 250 GB harddisk. Der er ingen tegn på slid, og som var den købt i dag.
Der medfølger en sort controller med chatpad – et lille keyboard der kan kobles på controlleren. Controlleren viser ingen tegn på brug og fungerer som ny.
Der medfølger 13 kvalitets spil som alle har fået gode anmeldelser. Der ligger rigtig mange timers underholdning i den pakke.
Skyrim – Elder Scrolls 5
Red Dead Redemption
Halo Reach
Gears of War 2
Oblivion – Elder Scrolls 4
Forza Motorsport 3
Halo 3
Fable 2
Fable 3
Bioshock
Deus Ex - Human revolution
Portal 2
Left 4 Dead 2
Derudover medfølger 3 hvide controllers. De er købt brugt, og har derfor nogle små tics. Den ene er f.eks. lidt overfølsom, mens en anden skal trykkes lidt hårdere. Men de fungerer fremragende til et hurtigt spil med vennerne.
Til sidst medfølger også HDMI kabel så boxen er klar til brug
Se min annonce her: [url=http://www.dba.dk/xbox-360-slim-250-gb-velh/id-87532145/]http://www.dba.dk/xbox-360-slim-250-gb-velh/id-87532145/[/url][/url]
Der medfølger en sort controller med chatpad – et lille keyboard der kan kobles på controlleren. Controlleren viser ingen tegn på brug og fungerer som ny.
Der medfølger 13 kvalitets spil som alle har fået gode anmeldelser. Der ligger rigtig mange timers underholdning i den pakke.
Skyrim – Elder Scrolls 5
Red Dead Redemption
Halo Reach
Gears of War 2
Oblivion – Elder Scrolls 4
Forza Motorsport 3
Halo 3
Fable 2
Fable 3
Bioshock
Deus Ex - Human revolution
Portal 2
Left 4 Dead 2
Derudover medfølger 3 hvide controllers. De er købt brugt, og har derfor nogle små tics. Den ene er f.eks. lidt overfølsom, mens en anden skal trykkes lidt hårdere. Men de fungerer fremragende til et hurtigt spil med vennerne.
Til sidst medfølger også HDMI kabel så boxen er klar til brug
Se min annonce her: [url=http://www.dba.dk/xbox-360-slim-250-gb-velh/id-87532145/]http://www.dba.dk/xbox-360-slim-250-gb-velh/id-87532145/[/url][/url]
Det skulle du måske ha skrevet i den første posts så.
Det billigeste jeg kan finde en ny 250GiB Xbox Slim til, er 1400kr iøvrigt.
SlettetBruger (6) skrev:Det skulle du måske ha skrevet i den første posts så.
Hvis du trykker på annoncen så står der også pris.
Det er muligt, men så får du vist heller ikke 13 spil og 4 controllers.
Theis (7) skrev:Det er muligt, men så får du vist heller ikke 13 spil og 4 controllers.
Det blander jeg mig ikke i, jeg syntes blot det var en relevant ting at nævne.
Theis (7) skrev:Hvis du trykker på annoncen så står der også pris.
På newz er der pr default, familierabat, så vi kan ikke gå ud fra at prisen på DBA passer med det vi skal give.
SlettetBruger (8) skrev:Det blander jeg mig ikke i, jeg syntes blot det var en relevant ting at nævne.Theis (7) skrev:Hvis du trykker på annoncen så står der også pris.
På newz er der pr default, familierabat, så vi kan ikke gå ud fra at prisen på DBA passer med det vi skal give.
Jamen det kan da også være der ender med noget newz-rabat :) Men ikke uden forhandlinger. Man er vel jyde og vist også en smule jøde.
Qw_freak (10) skrev:Hvornår er den købt, er der kvittering?
hvor meget har du brugt den?
jeg tror jeg har forlagt min kvittering, men det er vist heller ikke til meget nytte. For det var omkring 2010 jeg købte den.
Den har ikke været brugt synderligt. Jeg har gennemført måske 5 af de spil jeg har på listen og den har stået ubrugt nogle gange måneder ad gangen.
Jeg har en køber som vil forhandle lidt om prisen senere i dag, så den er muligvis solgt i aften.
Qw_freak (15) skrev:Theis (14) skrev:Thoroughbreed (13) skrev:#12
1.000 kr?
Det er sgu stadig for lidt.
Forskellen mellem at have den stående i et skab(tv-møbel) elelr have 1050,- i lommen er ret stor, selvom du føler den er mere værd...
Mangler ikke pengene. Sælger bare ud af ting jeg ikke bruger inden jeg skal flytte om et par måneder. Så istedet for at sælge den meget under det som jeg kan se de går for på DBA, kan jeg lige så godt vente et par måneder og se hvad der sker.
En ting er hvad den står til på DBA, en anden ting er hvad den ryger til på DBA.
Der kan ofte være meget stor forskel, også er det også værd at bemærke at selve boksen er et par år gammel, spillene kan sikkert købes brugt billigt via nettet eller hos feks Blockbuster.
Jeg forstår godt du gerne vil have den bedst mulige pris, men jeg tror du skal 200 - 300 kroner længere ned i pris før du får den solgt.
Held og lykke med salget, håber du får en fornuftig pris for den ;)
Der kan ofte være meget stor forskel, også er det også værd at bemærke at selve boksen er et par år gammel, spillene kan sikkert købes brugt billigt via nettet eller hos feks Blockbuster.
Jeg forstår godt du gerne vil have den bedst mulige pris, men jeg tror du skal 200 - 300 kroner længere ned i pris før du får den solgt.
Held og lykke med salget, håber du får en fornuftig pris for den ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.