mboost-dp1

S: WoW Account

Gå til bund
Gravatar #1 - kelm2601
25. aug. 2011 21:00
Hej allesammen.

Jeg vil meget gerne sælge min world of warcraft account, da jeg har noget studie, en kæreste og en LoL-klan jeg skal tage mig tid til. Det eskalerede lidt da min computer gik i stykker og jeg ikke kunne raide 25mans mere, og da mit nye job tager sig lidt tid.

Indeholder:

85 Druid, (main) Female Worgen

85 Priest, Female Night Elf

72 Mage, Female Orc

70 Hunter, Male Blood Elf

Druid er den der har mest fokus, så skriver lige nogle stik-ord, men jeg vil ikke gå al for meget i detaljer, for så bliver det en al for kedelig tråd at læse.

525 Enchanting (Agi, Inte recipe, alt undtagen Mongoose og Blade Ward), 525 JC (Levellede det for 4 dage siden via AH), 525 Cooking, 525 Fishing (Mangler ikke så mange achievements fra 'Salty'), 525 Archaeology

373 iLvl
373 iLvl equipped pve.

MS: Balance

Har fuld PvP gear bestående af Ruthless og Vicious til både Balance og Feral. Har også Resto PvE og Feral Cat PvE gear. Ligemeget hvad du vil spille, kan du spece / regem /reenchant til dig, hvadend det er pvp eller pve, dog ikke Resto PvP, medmindre du vl farme Vicious set med Feral/Balance gear. Alt mit gear er klar til T11 Heroic eller Firelands og det Rated Battleground.

Af "ekstraordinære" ting, har jeg; Phoenix Hatchling fra Heroic Magister's Terrace, Blue Drake (bag drpo), Raven Lord, Traveller's Tundra Mount, Swift White Hawkstrider, Ghost skull pet, Mr. Chili (til dem som ikke ved hvad det er, er det femte års annivesary ved wow), der er også titler som Starcaller, ...the Hallowed, ..of the Shattered Sun, ...the Diplomat og meget andet. Jeg har 7,3k Achievement points.

På accounten ligger der lige pt 44k guld på den server hvor Druid, Priest, Mage (52), Pala (46) er. Der er også en masse ting på AH og jeg skal nok give dig en farming guide. Jeg brugte 20k for 2-3 dage siden og jeg har ikke spillet mere end 2-3 timer siden da, og jeg startede ud med 32k, så kan du selv regne ud hvad jeg har tjent for 2-3 timers play per dag ;) Det har ikke været intensivt, men har brugt hovedet og været tålmodig.

En dedikeret køber får en dedikeret handel, hvis du er ny til spillet eller gerne vil ind i min spillestil, for at for eksempel at få styr på Druid/Priest gameplay eller den måde jeg farmer på, vl jeg skrive dig en in-dephts guide til alt du vil have.

Jeg har spillet spillet i syv år og det er ganske ærgeligt at jeg skal af med den, men sådan er livet nogle gange.

Jeg er original owner og jeg er den eneste der har haft accounten nogensinde. Jeg har glemt mit scret answer, men kan ringe ind til Blizzard og få det hvis det spiller en stor rolle for dig.

Der er stadig lidt playtime tilbage og ALLE karaktere kan flyttes eller få skiftet deres race/gender/faction, undtagen Druid som lige er skiftet fra Worgen til Night Elf for en uge siden.

Har næsten al heirloom på nær mail caster head (men er revered med guild), og trinkets.

83/100 mounts, revered 4/7 med Netherwing og jeg mangler et par PvP mounts.

Kontakt: Mobil: 40249252, MSN: [email protected] , Skype: Babminkinarulle, E-mail (Mail inbox og telefon inbox): [email protected].

Kontakt mig endelig hvis du er det mindste interesseret.

Tak til alle der har læst min tråd ;)

Sidenote; Er ikke så meget hjemme i den kommende weekend og generelt er mobilen den bedste måde at kontakte mig på, logger kun på Skype når jeg har brug for det og fra og til på MSN medmindre jeg er på farten.

Pris: Well ... Jeg tager imod alle bud, men jeg vil også helst føle at jeg ikke smider min account i skralderen, da jeg har spillet på den i syv år og brugt rigtig mange timer på den.
Gravatar #2 - arne_v
25. aug. 2011 21:14

Prøv og læs nogle af de tidligere WoW konto salgs tråde her.

Ellers ryger accounten nok i skralderen!
Gravatar #3 - kelm2601
25. aug. 2011 21:18
Vil jeg gøre.

Hvad da?

Define "skralderen"
Gravatar #4 - Chewy
25. aug. 2011 21:18
Armoury links?
Gravatar #5 - Systran
25. aug. 2011 21:19
Jeg siger slet din account, og så snakker vi ikke mere om det.

Hvis du har brugt 7 år på at spille på den, er det vist også på tide at få lagt den i graven. Alle de druids må da være fuldstændig kørt ud i gearene, og så er de jo intet værd.

Desuden, hvem gider at spille på en andens account? Hvorfor laver man ikke sin egen? Folk må da også være træt af, at der vælter level 85 noobs rundt og saver rensdyr over, fordi de aldrig har spillet lortet før.
Gravatar #6 - Alrekr
25. aug. 2011 21:31
Tag en tur ind på www.knowyournewz.dk og søg efter 'Wow-account salg'. Det vil gøre dig klogere.

Chewy, undskyld jeg gør det kedeligt for dig :(
Gravatar #7 - Chewy
25. aug. 2011 21:39
@6
Chewy, undskyld jeg gør det kedeligt for dig :(

Don't worry.. I'm just going through the motions...

Der skal vel også lidt udfordring til...
Gravatar #8 - kelm2601
25. aug. 2011 22:09
Ah, jeg undskylder meget, så bare nogle andre "wts wow" threads og tænkte at jeg ville smide en tråd herind, har dog ikke læst dem og er ikke kendt, her.

Jeg vil heller aldrig spille på en andens account, men jeg ved fra fks nogle venner som også spiller, at de er blevet hacked/ikke gider at level/likely og derfor køber en, det syntes jeg helt personligt er fuldstændig åndssvagt og under andre omstændigheder ville jeg også have ladet den gå inaktiv, men under omstændighederne er jeg nødt til at sælge den.
Gravatar #9 - Mnc
26. aug. 2011 06:17
Armory links...?
:D
Gravatar #10 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
26. aug. 2011 18:42
Hej kelm :)

Er interesseret, da jeg vil prøve wow ... Må jeg se armory-links?

På forhånd tak
Mvh - fuck det lyner - jan
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login