mboost-dp1

S: Wow account!

Gå til bund
Gravatar #51 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
23. aug. 2011 08:30
qw_freak (23) skrev:
Jeg blir overrasket over hvor dårlig grafikken i det spil er hver gang jeg falder over noget materiale derfra....

Sad akkurat og tænkte det samme! Forstår ikke at et spil kan være SÅ populært, når man tænker på at gameplay er noget lort, spillet gentager sig selv i det uendelige, er røvhamrende kedeligt - og så ligner grafikken noget selv min gamle Amiga ville være flov over!
Gravatar #52 - Chewy
23. aug. 2011 10:24
@51
Sad akkurat og tænkte det samme! Forstår ikke at et spil kan være SÅ populært, når man tænker på at gameplay er noget lort, spillet gentager sig selv i det uendelige, er røvhamrende kedeligt - og så ligner grafikken noget selv min gamle Amiga ville være flov over!

Det er vel ligesom med Teletubbies...
Kraftige lyse farver, og gentagelse, gentagelse, gentagelse....
Gravatar #53 - lorric
23. aug. 2011 10:30
#51 og #52, Heldigt at i ikke behøver at spille det, hva? Jeg har også en masse spil, som jeg synes er noget lort, vil i høre om det?
Gravatar #54 - tormok
23. aug. 2011 11:01
lorric (53) skrev:
#51 og #52, Heldigt at i ikke behøver at spille det, hva? Jeg har også en masse spil, som jeg synes er noget lort, vil i høre om det?

Der er nok nogle, som syntes det er vildt interresant at sidde at køre traktor i et computerspil.
Gravatar #55 - apkat
23. aug. 2011 11:06
tormok (54) skrev:
Der er nok nogle, som syntes det er vildt interresant at sidde at køre traktor i et computerspil.

Farm simulator er faktisk et fedt spil.
Bus simulator derimod fik jeg (vi) aldrig til at virke ordenligt - kunne ikke komme ind i bussen.
Gravatar #56 - dub
23. aug. 2011 11:58
apkat (55) skrev:
Bus simulator derimod fik jeg (vi) aldrig til at virke ordenligt - kunne ikke komme ind i bussen.
[url= Bus[/url] er den bedste bus simulator.
Gravatar #57 - Alrekr
23. aug. 2011 12:05
dub (56) skrev:
[url= Bus[/url]

o_O
Gravatar #58 - MiniatureZeus
23. aug. 2011 13:27
apkat (55) skrev:

Havde samme problem faktisk (no shit).. Traileren var ellers vold fed jo!
Gravatar #59 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
23. aug. 2011 16:55
apkat (55) skrev:

Landwirtschaft simulator +1

...

Eller... Tja - multiplayer er meget skægt:P
Gravatar #60 - arne_v
23. aug. 2011 17:16
qw_freak (23) skrev:

Jeg blir overrasket over hvor dårlig grafikken i det spil er hver gang jeg falder over noget materiale derfra....

Moria på VT220 var også populært for 25 år siden.
Gravatar #61 - Qw_freak
23. aug. 2011 17:40
arne_v (60) skrev:
Moria på VT220 var også populært for 25 år siden.

WoW er jo stadigt utrolig populært.. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login