mboost-dp1

S: *WII+SPIL+CONTROLLERS TILBUD*

Gå til bund
Gravatar #1 - Emil4700
21. jan. 2011 23:30
Hvid Wii + 4 spil! SUPER TILBUD** Original Nintendo Wii fra 2008 + 4 originale Nintendo spil og konsoller.

Maskinen er i perfekt stand, og den har været til stor glæde og gavn. Sælges da den ikke bliver brugt.
Sælges også med 4 spil: Guitar Hero Aerosmith, Guitar Hero World Tour, Harry Potter og Fønixordenen og naturligvis Wii Sports.

Standard, samt Nunchuk Controller og Wii Classic Controller medfølger.

Gå ikke glip af dette fantastiske og billige tilbud!!
Sat ned fra 1800 kr!!

nypris: 2300 kr
PRIS NU : 1200 kr!!

Kontakt mig på 41279540 eller på mail: [email protected]
Gravatar #2 - Sand.
21. jan. 2011 23:48
http://newz.dk/~emil4700 skrev:

Oprettet:22. jan. 2011 00:26
Seneste indlæg:22. jan. 2011 00:30

Emil4700 (1) skrev:
...+ 4 originale Nintendo spil og konsoller...

hmm... følger der andre konsoller med til Wii'en?

Hvordan kan du kalde et brugtvare-salg for et tilbud?
Det er ikke et tilbud. Grunden til at det måske er en anelse billigere er jo pga. at dig og andre har brugt den i 2+ år. At du så måske tidligere har prøvet at sælge til 1800kr, gør det jo ikke til et tilbud.
1200kr er vist en passende pris for det du sælger brugt, så lad være med at kald det for et tilbud. Det gør ondt i mig hver gang ordet tilbud og 1+ udråbstegn findes i samme tekst!
Gravatar #3 - markjensen
22. jan. 2011 00:39
Martin: Men annoncen er vel stadig relevant nok
Gravatar #4 - Sand.
22. jan. 2011 00:45
mark: jep. Har jo heller ikke udråbt det som spam, vel? ;) Blev bare en anelse irriteret. - Det sker når jeg bliver træt. Så godnat.
Gravatar #5 - Killa
22. jan. 2011 00:48
Tilbud har ikke noget med prisen at gøre. Havde prisen været 10.000 kr. var det stadig et tilbud.
Gravatar #6 - Killa
22. jan. 2011 01:04
Rettelse: Det er selvfølgelig ikke helt rigtigt, det jeg skrev. Prisen er jo en ret væsentlig del af et tilbud, men et tilbud er stadigt et tilbud, selvom prisen er høj.
Gravatar #7 - Bllets
22. jan. 2011 06:32
Nej, før det er lovligt at kalde noget et tilbud, så skal prisen være lavere end original prisen, som varen skal har haft i mindst i nogle uger.

Desuden er der vidst også noget med at prisen ved et tilbud skal være lavere en markedsprisen. Den er jeg dog ikke helt sikker på, men jeg ved den første er jeg dog =)
Gravatar #8 - Systran
22. jan. 2011 11:58
Så hvis jeg tilbyder dig en lussing, skal den så også være mildere end en, du har fået nogle uger forinden? ;)

Du kan også få en brugt :D
Gravatar #9 - vandfarve
22. jan. 2011 23:16
#Bilets

Du tager fejl af tilbud og brugen af ord såsom "chokpris", "udsalg" m.m.

Tilbud er defineret således: "udsagn hvormed en person tilbyder en anden person noget."

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?aselect=tilbud&que...

Et tiæbud er blot, når nogen tilbyder en noget. Det har intet med pris at gøre, og Forbrugerombudsmanden har ikke udtalt sig om brugen af ordet tilbud.

Logisk set giver det også mening, for hvad skulle man beskrive et tilbud (det at byde noget til en), hvis man ikke må benytte ordet tilbud?
Gravatar #10 - gnаrfsan
22. jan. 2011 23:34
vandfarve (9) skrev:
Et tiæbud er blot, når nogen tilbyder en noget.
Den er god med dig.
Gravatar #11 - Ronson ⅍
23. jan. 2011 05:19
http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praksis/Markedsfoeringsloven/Markedsfoeringsloven-i-praksis/vildledning/faq-prismarkedsfoering skrev:
Hvad gælder, hvis jeg markedsfører mine varer med ordet ”tilbud”, men uden at angive en specifik besparelse?

Hvis man bruger et salgsfremmende udtryk som fx ”tilbud” eller ”kampagnepris” skal det dække over et reelt indhold, dvs. at der skal være tale om et særligt fordelagtigt køb. Det gælder også selvom man ikke anfører en specifik besparelse. Man må med andre ord ikke bruge salgsfremmende udtryk bare som blikfang – men uden indhold.
Gravatar #12 - vandfarve
23. jan. 2011 09:38
I stand corrected.
Gravatar #13 - Bllets
23. jan. 2011 11:14
#9 og #12
Selvfølgelig har jeg ret, hvordan kan du dog tvivle :p

Og det er BLLETS, jeg går heller ikke og kalder dig for sandfarve eller kandefarve :p
Gravatar #14 - Vandmand
23. jan. 2011 11:28
Kunne muligvis være interesseret hvis det kunne lade sig gøre at se et par billeder af maskinen, så man kan bedømme hvor fin stand den er i.
Gravatar #15 - vandfarve
23. jan. 2011 20:55
Bllets (13) skrev:
#9 og #12
Selvfølgelig har jeg ret, hvordan kan du dog tvivle :p

Spark mig i løgene, vil du?

Bllets (13) skrev:
Og det er BLLETS, jeg går heller ikke og kalder dig for sandfarve eller kandefarve :p

Jajaja, nu skal du passe på, at du ikke presser citronen, unge mand.

Jeg har levet mit liv igennem min telefon de sidste par dage. Jeg gætter stort på, hvad der står, tager notits af gravataren og ikke navnet (note to self: Lad være med at fodre trollen) og skyder fra hoften, når jeg svarer arrogant, kæphøj og forvirret.

You happy now?
Gravatar #16 - Bllets
24. jan. 2011 07:17
Selvfølgelig :D

Der er ikke noget som den rigtige vandfarve ;)
Gravatar #17 - vandfarve
24. jan. 2011 09:53
Bllets (16) skrev:

Tak. Jeg hader også mig selv. Ofte. Men ikke altid. ;)
Gravatar #18 - Bllets
24. jan. 2011 10:24
vandfarve (17) skrev:
Bllets (16) skrev:

Tak. Jeg hader også mig selv. Ofte. Men ikke altid. ;)

Forståeligt... Svært at hade sig selv hele tiden, specielt når der er så mange bedre ting at hade ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login