mboost-dp1

S: Ultrasone HFI 780 (headphones)

Gå til bund
Gravatar #1 - JesperZ
27. okt. 2011 16:16
Sælger Ultrasone HFI 780 i god stand. Det er high-end høretelefoner, der er gode til både musik, film og gaming, og må siges at være i sit es når de spiller elektronisk musik (de er dog ganske gode til de fleste andre genrer også).

Tjek dette review for tekniske detaljer samt anmeldelse:
http://anythingbutipod.com/2008/04/ultrasone-hfi-7...

Jeg købte dem den 05/03-2009 hos Headaudio.dk, men da det er mere end 2 år siden er garantien udløbet. Har dog stadig kvitteringen på mail hvis det er relevant.

Standen er god. Ørepuderne er som nye eftersom jeg hurtigt efter at have købt høretelefonerne skiftede ørepuderne ud med nogle af velour jeg havde købt. Velourpuderne er dog slidte nu så jeg har sat de originale pleatherpuder tilbage igen i forbindelse med salg, og da de næsten ikke har været brugt er de som nye. Puden i toppen af høretelefonen har faldet af en enkelt gang men er limet fast igen med superlim og er lige så god som ny. Ingen steder på høretelefonerne er der mærkbar slitage og de ser ud og fungerer som nye. De har altid været velholdte, og kommer fra et ikke-ryger hjem.

Jeg har ikke tal på hvor mange timers afspilning de har på sig men det er sikkert på den gode side af 500 timer, så du skal ikke bekymre dig om burn-in.

Udover høretelefonerne medfølger der den originale kasse, jack-til-minijack converter, samt den medfølgende Ultrasone cd med en masse specieltoptagede numre (binaural) som får det til at lyde som om at lydene kommer udenfor høretelefonerne.

Nyprisen er i dag omkring de 1500 kr, og jeg sætter HBO på 1000 kr pp. De befinder sig i Aalborg centrum hvor de kan afhentes, eller sendes med Post Danmark pakkepost til 75 kr eller 60 kr via døgnpost til døgnpost. Ved forsendelse tager jeg kun imod bankoverførsel som betaling.

Hvis der ønskes billeder eller mere info så bare sig til.
Gravatar #2 - LinguaIgnota
27. okt. 2011 16:34
Optimistisk prissat.
Gravatar #3 - JesperZ
27. okt. 2011 18:07
Er åben overfor lavere bud end HBO, men så kan jeg også vælge at afvise dem som jeg har lyst til.

Men headphones er jo heller ikke ligesom det meste andet elektronik der hurtigt forældes og bliver værdiløst. Alle Ultrasone's headphones er af høj byggekvalitet, så jeg synes bestemt ikke det er meget mindre værd end den HBO jeg har sat.
Gravatar #4 - Alrekr
27. okt. 2011 19:30
Jeg har ikke tænkt mig at købe dine hørebøffer (mine egne er ganske fine stadigvæk), men du fortjener ros for din ærlighed i salgsteksten.
Gravatar #5 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
27. okt. 2011 20:21
Til
Gravatar #6 - JesperZ
28. okt. 2011 17:05
Thoroughbreed (5) skrev:
Til

Går ud fra det er billeder du er interesseret i... De kommer engang i aften når jeg lige får aftensmaden overstået.
Gravatar #7 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
28. okt. 2011 17:25
JesperZ (6) skrev:
Går ud fra det er billeder du er interesseret i... De kommer engang i aften når jeg lige får aftensmaden overstået.

Super :) Tak
Gravatar #8 - JesperZ
28. okt. 2011 19:14

Ved godt det ikke er de bedste billeder men har desværre kun en smartphone uden blitz at tage billeder med.
Gravatar #9 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
28. okt. 2011 19:45
De ser lidt flimsy ud? Og er ikke synderligt imponeret over det review, det lyder til at det ikke er en værdig afløser for mine Sennheiser ... Sorry, I'll pass
Gravatar #10 - JesperZ
28. okt. 2011 20:01
Thoroughbreed (9) skrev:
De ser lidt flimsy ud? Og er ikke synderligt imponeret over det review, det lyder til at det ikke er en værdig afløser for mine Sennheiser ... Sorry, I'll pass

Du kan jo heller ikke rigtigt sammenligne dem med Sennheiser høretelefoner da de er mere neutrale og til all-round forbrug. Nu ved jeg ikke hvilken model du har, men vil vove at påstå at HFI 780 er noget bedre til elektronisk musik. Men nej de vil nok ikke kunne erstatte dine Sennheiser hvis du vil have den bedste all-rounder og ikke vil have 2+ til hvert sit formål.
Gravatar #11 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. okt. 2011 09:02
Synes nu ellers at mine Sennheiser klarer det til UG
Gravatar #12 - JesperZ
29. okt. 2011 09:46
Thoroughbreed (11) skrev:
Synes nu ellers at mine Sennheiser klarer det til UG

Det vigtigste er jo at man er tilfreds :)
Gravatar #13 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. okt. 2011 12:38
Genau! Men held og lykke med salget, hører lige en kollega af når jeg kommer på arbejde ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login