mboost-dp1
S: Thinkpad w510 model 4319-24G
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej.
Jeg ønsker at sælge min Thinkpad w510 med docking, som er et kraftigt bæst, da jeg har fået et endnu kraftigere bæst :)
Lenovo Thinkpad W510 model 4319-24G
Garanti udløber 9. september 2013
Nypris omkring de 10.000 så vidt jeg kan finde. Lidt svært at finde den præcise model må jeg indrømme...
Specs:
Chipset : Intel P55
Processor : Intel Core i7 720QM @ 1.6 GHz (4 kerner, 8 tråde)
Hukommelse : 5GB
Grafikkort : NVIDIA Quadro FX 880M (1gb)
Hard Disk : 300 GB SATA
DVD-Rom Drive / CD brænder
Monitor: 15” widescreen med 1600x900 som højeste opløsning
Netværk: Intel netkort or wifikort
Bluetooth, Modem, UltraNav, Secure Chip, Camera, fingertryksaflæser
Stand:
Den er i super stand og er stabil. Skærmen har dog små streger fra tasteturet men det ser man kun med hvid baggrund. Lenovos battericheck siger ”god stand” og lenovos integritets/device tests siger ”passed” til det hele.
Operativsystem:
Der medfølger windows 7 licens. Har dog ikke selve dvd’erne.
Tilbehør:
Der følger dockingstation og original strømforsyning på 135w. Hvis du ønsker en ekstra docking med tilhørende strømforsyning så snakker vi om en god pris på det også. Jeg har nemlig en dockingstation mere plus tilhørende strømforsyning :)
Kvittering:
Den har jeg desværre ikke. Det er en PC jeg har fået gennem en bruttolønsordning, og har skiftet virksomhed sidenhen.
Er du interesseret så giv endeligt et seriøst bud. Jeg bor forresten i Århus og er nok ikke interesseret i at sende før jeg har set nogle penge. Men vil gerne vise den frem og handle face-to-face.
Mvh
Kenneth
Jeg ønsker at sælge min Thinkpad w510 med docking, som er et kraftigt bæst, da jeg har fået et endnu kraftigere bæst :)
Lenovo Thinkpad W510 model 4319-24G
Garanti udløber 9. september 2013
Nypris omkring de 10.000 så vidt jeg kan finde. Lidt svært at finde den præcise model må jeg indrømme...
Specs:
Chipset : Intel P55
Processor : Intel Core i7 720QM @ 1.6 GHz (4 kerner, 8 tråde)
Hukommelse : 5GB
Grafikkort : NVIDIA Quadro FX 880M (1gb)
Hard Disk : 300 GB SATA
DVD-Rom Drive / CD brænder
Monitor: 15” widescreen med 1600x900 som højeste opløsning
Netværk: Intel netkort or wifikort
Bluetooth, Modem, UltraNav, Secure Chip, Camera, fingertryksaflæser
Stand:
Den er i super stand og er stabil. Skærmen har dog små streger fra tasteturet men det ser man kun med hvid baggrund. Lenovos battericheck siger ”god stand” og lenovos integritets/device tests siger ”passed” til det hele.
Operativsystem:
Der medfølger windows 7 licens. Har dog ikke selve dvd’erne.
Tilbehør:
Der følger dockingstation og original strømforsyning på 135w. Hvis du ønsker en ekstra docking med tilhørende strømforsyning så snakker vi om en god pris på det også. Jeg har nemlig en dockingstation mere plus tilhørende strømforsyning :)
Kvittering:
Den har jeg desværre ikke. Det er en PC jeg har fået gennem en bruttolønsordning, og har skiftet virksomhed sidenhen.
Er du interesseret så giv endeligt et seriøst bud. Jeg bor forresten i Århus og er nok ikke interesseret i at sende før jeg har set nogle penge. Men vil gerne vise den frem og handle face-to-face.
Mvh
Kenneth
Først vil jeg sige
+1 for en af de få seriøse salgsannoncer herinde!
Dernæst - du skriver at der er garanti til september 2013? Da man i DK kun har 1 års "garanti", er det så noget igennem det gamle firma? Og i så fald - kan den overføres til en anden person?
+1 for en af de få seriøse salgsannoncer herinde!
Dernæst - du skriver at der er garanti til september 2013? Da man i DK kun har 1 års "garanti", er det så noget igennem det gamle firma? Og i så fald - kan den overføres til en anden person?
Woller (5) skrev:Docken, vil den også passe til en x220? og hvad vil den ca koste i såtilfælde?
Det kan jeg nævne at den gør.
Husk opdaterede USB3.0 drivere da den ellers ikke kan finde ud af at kummunikere med USB portene på docken. (don't ask why)
Hvis sælger nævner S/N kan garantien tjekkes via:
http://support.lenovo.com/en_DK/product-service/wa...
Hej igen.
Det var hurtigt! Og tak for svarene.
Er lige kommet hjem fra badminton så har ikke kunnet svare før. Det med garantien tror jeg da virker for maskinen ligemeget om den overføres. Mit SN er R971NEH og kan slåes op her: http://support.lenovo.com/en_US/product-service/wa...
@Woller:
Dockingstationen og strømforsyningen kan jeg godt sælge seperat. Har jo to sæt så det vil være fint. Men aner ikke om den passer, men stoler på SlettetBruger :) Men ved at man kan justere størrelsen på den så mon ikke. Men det er docking + strømforsyningen du søger eller bare dockingstationen?
Det var hurtigt! Og tak for svarene.
Er lige kommet hjem fra badminton så har ikke kunnet svare før. Det med garantien tror jeg da virker for maskinen ligemeget om den overføres. Mit SN er R971NEH og kan slåes op her: http://support.lenovo.com/en_US/product-service/wa...
@Woller:
Dockingstationen og strømforsyningen kan jeg godt sælge seperat. Har jo to sæt så det vil være fint. Men aner ikke om den passer, men stoler på SlettetBruger :) Men ved at man kan justere størrelsen på den så mon ikke. Men det er docking + strømforsyningen du søger eller bare dockingstationen?
@Woller
har lige tjekket prisen på en ny 135w strømforsyning og de er altså dobbelt så dyre som en 90w som sikkert er det du har behov for. Så du kan få en ny 90w for det samme som en 135w brugt. Og det er nok smartest at jeg sælger docking sammen med strømforsyningen. Men skal du bruge 135w er det selvfølgelig fint for dig at handle også :)
Link til docking spec hvor du kan se den passer til x220: http://support.lenovo.com/en_US/product-and-parts/...
har lige tjekket prisen på en ny 135w strømforsyning og de er altså dobbelt så dyre som en 90w som sikkert er det du har behov for. Så du kan få en ny 90w for det samme som en 135w brugt. Og det er nok smartest at jeg sælger docking sammen med strømforsyningen. Men skal du bruge 135w er det selvfølgelig fint for dig at handle også :)
Link til docking spec hvor du kan se den passer til x220: http://support.lenovo.com/en_US/product-and-parts/...
Det var fandme en god pris! Ikke nok med at du har en seriøs salgsannonce, så forlanger du heller ikke 95% af ny prisen ... Det ville næsten være synd at prutte om prisen ...
Let me zink about it!
Let me zink about it!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.