mboost-dp1
S: TB-Trap
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
1*Samung GT-S5230 Touch mobiltelefon
1*Ubuntu 9.10 LiveCD
http://peecee.dk/uploads/062013/IMG_20130622_22440...
HBO 0,-
Køber betaler porto
;-)
1*Ubuntu 9.10 LiveCD
http://peecee.dk/uploads/062013/IMG_20130622_22440...
HBO 0,-
Køber betaler porto
;-)
Jeg tilbyder 1 x mobilporto (af 8kr) hvis du hælder benzin over tlf og brænder den
nå ja, og filmer det, halv nøgen d. 31/07/13 kl 13:37 og smider det på youtube (altså filmen af en brændende tlf)
nå ja, og filmer det, halv nøgen d. 31/07/13 kl 13:37 og smider det på youtube (altså filmen af en brændende tlf)
@ #4
Klart, send mig en pm med adresse, og så tager jeg forbi posthuset på fredag og sender den.
Men kun på to betingelser.
1. Du fortæller mig hvad du har af planer for brug. Specielt Ubuntu skiven er jeg lidt nysgerrig omkring.
2. Du lover at sige til, når det afsnit af Hoarders du er med i, bliver vist ;-)
@ #5
Pftt... Dumt spørgsmål.
Selvfølgelig er der privatgaranti på :-)
@ #6
Må indrømme at jeg hellere vil have at tingene bliver brugt, end bare at discarde det..
Men når jeg kommer igennem mine kasser, har jeg en masse gamle telefoner. Så jeg kan godt se om jeg kan nå at finde dem inden d. 31/7 :-)
(Hvorfor fanden insistere Newz på at cutte mine smileys?)
Klart, send mig en pm med adresse, og så tager jeg forbi posthuset på fredag og sender den.
Men kun på to betingelser.
1. Du fortæller mig hvad du har af planer for brug. Specielt Ubuntu skiven er jeg lidt nysgerrig omkring.
2. Du lover at sige til, når det afsnit af Hoarders du er med i, bliver vist ;-)
@ #5
Pftt... Dumt spørgsmål.
Selvfølgelig er der privatgaranti på :-)
@ #6
Må indrømme at jeg hellere vil have at tingene bliver brugt, end bare at discarde det..
Men når jeg kommer igennem mine kasser, har jeg en masse gamle telefoner. Så jeg kan godt se om jeg kan nå at finde dem inden d. 31/7 :-)
(Hvorfor fanden insistere Newz på at cutte mine smileys?)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.