mboost-dp1
S: Suzuki Katana AC, '98
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Prisen: 3.800kr...
Pæn 45-scooter fra 1998, køre rigtig godt, købt hos
Scooterworld i Låsby. Sælges da jeg ikke bruger den, fordi jeg har fået bil i stedet,
Den har kørt 14.541 km, og da jeg købte den havde den kørt 14.304 km, så som i kan se er den næsten ikke blevet brugt siden jeg købte den.
Den har lidt små ridser, men de var der da jeg købte den.
Der er ikke blevet pillet ved den, har købt den af forhandler Scooterworld i Låsby.
Den står i silkeborg.
Jeg har kvittering, og registreringsattesten
Der er ikke nummerplader på den... Men har registreringsattesten
Den skal hentes i silkeborg...
I kan se den på dba.dk hvor der er billeder:
Her
Pæn 45-scooter fra 1998, køre rigtig godt, købt hos
Scooterworld i Låsby. Sælges da jeg ikke bruger den, fordi jeg har fået bil i stedet,
Den har kørt 14.541 km, og da jeg købte den havde den kørt 14.304 km, så som i kan se er den næsten ikke blevet brugt siden jeg købte den.
Den har lidt små ridser, men de var der da jeg købte den.
Der er ikke blevet pillet ved den, har købt den af forhandler Scooterworld i Låsby.
Den står i silkeborg.
Jeg har kvittering, og registreringsattesten
Der er ikke nummerplader på den... Men har registreringsattesten
Den skal hentes i silkeborg...
I kan se den på dba.dk hvor der er billeder:
Her
Hvordan kan prisen være 3.800 kr., når du tidligere har accepteret et bud på 3.600 kr. på DBA? Er det en slags Newz-skat?
Du overvejede ikke scootergalleri.dk? Men prøvede i stedet newz.dk..
Desuden, når det er en 45, så skal der da være nummerplade på? Eller er det kun hvis man køber den som ny?
Desuden, når det er en 45, så skal der da være nummerplade på? Eller er det kun hvis man køber den som ny?
Hithlum (30) skrev:Scootere købt efter et bestemt år (2005?) Skal have nummerplade, uanset om det er en 30'er eller 45'er så vidt jeg ved (:
Alle nye, købt fra omkring starten af 2006 skal have nummerplade, 30 skal have gule og 45 skal have hvide.
Men troede bare, at alle 45 skulle have nummerplade, uanset hvornår de var fra..
Sorry jeg ikke kan bidrage med noget, men fuck jeg sidder og skriver projekt, og faldt over denne tråd, det redder bare min nat...hahahahah
hahahaha... kan man ikke få en "notifikation" hvergang der køre sådan en god-sjov tråd herinde ??
jeg er færdig af grin... tak for det LinguaIgnota og resten af "funny-crew" herinde.
hahahaha... kan man ikke få en "notifikation" hvergang der køre sådan en god-sjov tråd herinde ??
jeg er færdig af grin... tak for det LinguaIgnota og resten af "funny-crew" herinde.
Jeg vil på det stærkeste fraråde al handel med OP. Nu er det tre dage siden, jeg stillede ham et simpelt spørgsmål, og han har stadig ikke svaret - det er simpelthen for useriøst.
Hvordan kan du forvente, at jeg bare kaster penge efter dig, når du ikke engang vil fortælle mig, om køretøjet har soltag, OP?
PS: Hvornår skal den synes?
Hvordan kan du forvente, at jeg bare kaster penge efter dig, når du ikke engang vil fortælle mig, om køretøjet har soltag, OP?
PS: Hvornår skal den synes?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.