mboost-dp1
S: Steam koder til Valve spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Det er i øvrigt koder der blev delt ud på GamesCom messen. Ser således ud: http://picasaweb.google.com/gandalfsaxe/2010Produk...
Vender lige tilbage på mandag eller tirsdag, for vil muligvis godt købe en af hver. men skal lige se hvor meget løn jeg får
Fnantier (9) skrev:#8 Jeg vil afvise dit bud da 2x Left 4 Dead 2 er ca. 330 kr. værd så det er bare for lavt ;)
Sjovt, jeg har kunne købe det for omkring 223Kr. i lang tid og når Steam med jævne mellemrum har det på tilbud, så ligger det på omkring 100-150Kr.
Newz.dk er nok det sidste sted man skal prøve at komme med opskruede priser.
#12 Forstår dig fuldt ud.. Er jo svineri at byde så langt under den pris du selv har givet.. alle ved jo, at "Free" på engelsk betyder 458,44 kr. på dansk.. Helt ærligt newz.dk, jeg væmmes!
#13 Når man sælger et produkt, er købsprisen vel underordnet (til en hvis grad).
Sælger jeg en varm bærbar, har den kostet mig 0kr, men derfor vil jeg selvfølgelig ikke sælge den til 0kr, bare fordi jeg ikke selv har givet noget for den.
Om han så har fået penge for den, så har produktet stadigvæk en salgspris - om den så er over eller under 50kr, det tør jeg ikke sige.
Sælger jeg en varm bærbar, har den kostet mig 0kr, men derfor vil jeg selvfølgelig ikke sælge den til 0kr, bare fordi jeg ikke selv har givet noget for den.
Om han så har fået penge for den, så har produktet stadigvæk en salgspris - om den så er over eller under 50kr, det tør jeg ikke sige.
Jeg vil lige påpege at selvom kuponerne var gratis, var flybilletterne til Køln og indgangsbilletten til GamesCom det ikke.
Og det kunne da også have værdi for mig at gemme koderne til et LAN hvor nogle gutter manglede L4D2 eller hvis en af ens venner engang bliver interesseret i et af spillene og ikke har det. Men jeg vælger at sælge koderne i stedet fordi jeg har brug for penge til studiebøger. Jeg er helt frisk på at sælge til under nypris på Steam, fordi jeg generelt hellere sælger lidt til underpris end overpris, hvilket er min "salgsetik" på nettet. Men jeg synes ærlig talt af 2 stk. L4D2 er mere end 50 kr. værd. Du kan væmmes alt det du vil, men jeg synes vitterligt ikke at det er umoralsk.
Jeg vil lige påpege at selvom kuponerne var gratis, var flybilletterne til Køln og indgangsbilletten til GamesCom det ikke.
Og det kunne da også have værdi for mig at gemme koderne til et LAN hvor nogle gutter manglede L4D2 eller hvis en af ens venner engang bliver interesseret i et af spillene og ikke har det. Men jeg vælger at sælge koderne i stedet fordi jeg har brug for penge til studiebøger. Jeg er helt frisk på at sælge til under nypris på Steam, fordi jeg generelt hellere sælger lidt til underpris end overpris, hvilket er min "salgsetik" på nettet. Men jeg synes ærlig talt af 2 stk. L4D2 er mere end 50 kr. værd. Du kan væmmes alt det du vil, men jeg synes vitterligt ikke at det er umoralsk.
#20 Nej desværre det er samme kode, så får man bare også gift kopi.
Har fået et bud på 150 kr. på dailyrush.dk også:
http://www.dailyrush.dk/boards/1365/topics/88850/ - går du højere?
Har fået et bud på 150 kr. på dailyrush.dk også:
http://www.dailyrush.dk/boards/1365/topics/88850/ - går du højere?
#23 Noteret. Medmindre der ser noget højere i aften tror jeg så det er dit ;)
#19 Jojo det er helt fint, jeg tager ikke offense for nogen bud overhovedet. Andre tog åbenbart offense fordi jeg gjorte opmærksom på nyprisen i forbindelse med mit afslag, selvom jeg ikke dermed mente at jeg KUN ville acceptere noget lig med nypris, so np :)
#19 Jojo det er helt fint, jeg tager ikke offense for nogen bud overhovedet. Andre tog åbenbart offense fordi jeg gjorte opmærksom på nyprisen i forbindelse med mit afslag, selvom jeg ikke dermed mente at jeg KUN ville acceptere noget lig med nypris, so np :)
Jeg vil gerne købe dem alle sammen for et gavekort på 300 til en eller anden tøjforretning på istedgade.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.