mboost-dp1

S: PSP Go med spil

Gå til bund
Gravatar #1 - dkbooster
3. sep. 2011 15:23
Vær hilset!

Jeg sælger min PSP Go da jeg har andre ting at tage mig til og faktisk slet ikke får den brugt.

Den er købt i september 2009, og der er derfor ikke længere garanti på den.

Den virker upåklageligt og har ingen ridser af betydning.
Billede
Billede

PSP'en indeholder ved afsendelse følgende spil, alle lovlige:
- Myst
- Fifa 2010
- Gran Turismo
- Rock Band Unplugged

Samt de mindre spil:
- Bubble Trubble
- fl0w
- VectorTD
- Yeti Sports
- Tetris

Derudover medfølger:
- USB kabel
- Lade converter til dansk stik
- Taske

HBO over 800,-
Køber betaler fragt fra Grønland der pt. beløber sig til 123,-

Så bliver den sprittet af og vasket og renset for alt andet end spillene. Pakket pænt ind og sendt afsted samme dag som pengene går ind!

Kom med et bud :)
Gravatar #2 - Ronson ⅍
3. sep. 2011 20:49
Hvilken firmware?
Gravatar #3 - dkbooster
3. sep. 2011 21:17
Den oficielle, version 6.3.1... Den er ikke blevet opdateret for nylig...
Gravatar #4 - MiniatureZeus
4. sep. 2011 00:56
Istedet for det pjat der, kan du så ikke prøve at sende en isklump af sted til Ronson? Den vil han blive glad for. Så kan han sende en liter mælk tilbage til dig.. Den vli du blive glad for..
Gravatar #5 - dkbooster
4. sep. 2011 02:35
Jeg bliver altid glad af og for mælk! Men det UHT behandlede kan nu godt bruges når bare der tilsættes rigelige mængder kakaopulver!

Jeg ved ikke helt med is - men hvis prisen bliver høj nok så kan jeg smide en liter smeltet indlandsis oveni!
Gravatar #6 - mfriis
4. sep. 2011 08:39
til kommende køber 6.3.1 kan downgrades til 6.2 som kan opgraderes til custom firmware som HEN.

Så kan du køre cheats/trainers, homebrew (afspil xvid fx eller) samt diverse emulatorer (inklusiv PSX).
Gravatar #7 - dkbooster
5. sep. 2011 10:11
#6 Det troede jeg faktisk ikke man kunne med PSP Go'en, der kan man bare se. Så tror jeg hellere jeg må sætte prisen op! ;)
Gravatar #8 - Ronson ⅍
5. sep. 2011 16:29
Jeg er 16 og jeg ved noget om det. Eller, det passer ikke. Men jeg har læst at firmwaren ikke kan lægges ind fast, men skal startes hver gang. Ikke at det har den store betydning dog.
Gravatar #9 - dkbooster
5. sep. 2011 16:34
#8 Ok, det skal nok passe. Jeg har holdt mig til den originale firmware ;) Hvad en eventuel køber gør med den må være op til ham/hende selv... :)
Gravatar #10 - dkbooster
7. sep. 2011 10:15
Så siger vi HBO 700,-...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login