mboost-dp1
S: "Prøv lykken"-gavekort til Magasin!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har fundet et gavekort til Magasin i min pung!
Og så tænke jeg, i stedet for at være den der kedelige fætter som går ind på deres hjemmeside og tjekker hvor mange penge der er for, hvad så med ikke at få lidt gameshow ud af det!
Du kan altså byde lige hvad du vil for det her fantastiske gavekort til Magasin! Alene designet er virkelig flot og vil pryde enhver pung med sølvkæde!
Og hvis man placere det korrekt i sin pung således at det lige kan skimtes, så vil damerne flokkes omkring dig når du står nede i fakta og køber endnu en flaske mundskyld og 2 pakker LM Rød. I guarantee it!
Men hvad kan du så forvente, udover de mange piger som flokkes om dig!
Jo, det jeg ved, er at der i hvert fald er penge på! Jeg ved også, at der nok ikke er mere end 500 kr på det. Der kan være alt mellem 1 kr og 500 kr altså!
Hvad skal jeg have for det, tænker du jo så nu!
Jamen hvad vil du give for dette pragt eksemplar af et gavekort til Magasin, tænker jeg så tilbage til dig!
Så byd da løs! Alt hvad du har! Tøm din mors dildoskuffe! Find din fars gamle gokke-sokker! Stjæl en pose kaffe i Irma! Alt har interesse! Bare det har værdi!
Byd løs, kære venner!
Og så tænke jeg, i stedet for at være den der kedelige fætter som går ind på deres hjemmeside og tjekker hvor mange penge der er for, hvad så med ikke at få lidt gameshow ud af det!
Du kan altså byde lige hvad du vil for det her fantastiske gavekort til Magasin! Alene designet er virkelig flot og vil pryde enhver pung med sølvkæde!
Og hvis man placere det korrekt i sin pung således at det lige kan skimtes, så vil damerne flokkes omkring dig når du står nede i fakta og køber endnu en flaske mundskyld og 2 pakker LM Rød. I guarantee it!
Men hvad kan du så forvente, udover de mange piger som flokkes om dig!
Jo, det jeg ved, er at der i hvert fald er penge på! Jeg ved også, at der nok ikke er mere end 500 kr på det. Der kan være alt mellem 1 kr og 500 kr altså!
Hvad skal jeg have for det, tænker du jo så nu!
Jamen hvad vil du give for dette pragt eksemplar af et gavekort til Magasin, tænker jeg så tilbage til dig!
Så byd da løs! Alt hvad du har! Tøm din mors dildoskuffe! Find din fars gamle gokke-sokker! Stjæl en pose kaffe i Irma! Alt har interesse! Bare det har værdi!
Byd løs, kære venner!
Ronson (2) skrev:Ny 4GB Verbatim USB-nøgle budt
Noteret!
Hov, må vidst hellere lige komme med en disclaimer på det her
Altså der kan ligeså godt være 1.00 kr. på det her kort, som der kan være 50 kr. Chancen for at der er 500 kr. er absolut minimal, men ligesom med Lotto, så er chancen der alligevel. Hvis du føler dig snydt når du har fået kortet, så går handlen tilbage! Ingen problemer der, med mindre du byder noget spiseligt eller noget jeg kan drikke (foretrækker Pepsi Max eller det der franske fanta med frugtkød i de grimme flasker), for så har jeg nok ædt lortet inden du når at tjekke hvor mange millioner der er på kortet! Men no hard feelings! Du er også velkommen til at troppe op på min adresse og smadre mig til ukendelighed: Find mig i krak under Mikael Valsted.
MiniatureZeus (3) skrev:det der franske fanta med frugtkød i de grimme flasker
Orangina? - I så fald byder jeg et glas rød Orangina, som jeg tilfældigvis har hjembragt fra Frankrig. Jeg kan ikke på stående fod huske, hvad der er i, men jeg har to forskellige variationer.
Jeps, det er orangina!
Noteret!
Ved ikke lige om det ligger højere eller lavere end RonRons bud, da min usb på 128MB faktisk er rigeligt...!
Protip® Du kan få dem i 0.5L i 7/11 og hvis du er Smore medlem koster den kun 15 kr. ink. pant.. Så deeet
Noteret!
Ved ikke lige om det ligger højere eller lavere end RonRons bud, da min usb på 128MB faktisk er rigeligt...!
Protip® Du kan få dem i 0.5L i 7/11 og hvis du er Smore medlem koster den kun 15 kr. ink. pant.. Så deeet
Hmm nu begynder det at komme op i en pris, hvor jeg vil få det dårligt hvis der kun er lort på det kort... wat to do?!
jeg byder et næsten helt nyt campingkort til en værdi af ca. 100 kr (og ja jeg ved sku godt at det er ubrugeligt for andre en mig, men er du da gal det er et flot navn der står på det)
Jeg byder et kabinet inkl bundkort, 4gb ram, og en amd processer, PSU (mulgivis også et gfx-kort). Jeg er ikke helt sikker på, hvad de nærmere specifikationer er, men det ef af nyere dato.
Se nu blev det interessant.. Hvilket så også henleder mig på at min skamløse reklame er forsvundet?!
vandfarve (35) skrev:Jeg byder både min signatur og profiltekst i mit liv.
Men hvem er du? Er du nogen?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.