mboost-dp1
S: Pioneer BDP-333 - Bluray afspiller
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey!
Jeg har en Pioneer BDP-333 som jeg endnu kun har testet et par film på for at se om de virkede... Jeg har kort sagt ikke brug for den..
Derfor sælges den nu, og alle i dejlige folk på newz skal selvfølgelig have muligheden for at byde på den.
Den blev købt i sommers, og jeg kan muligvis fremskaffe en kvittering, men da den der købt som en del af et sæt er det ikke sikkert..
Afspilleren har følgende specs:
Stik: 1 x HDMI, 1 x Ethernet, 1 x component-udgang, 1 x optisk udgang, 2ch analog audio-udgang, 1 x composite-udgang, 1 x USB
Afspiller:
• Blu-ray-disk (BD-ROM, BD-R, BD-RE)
• DVD-video (DVD-R, DVD-R DL, DVD-RW)
• DVD VR (DVD-R, DVD-R DL, DVD-RW)
• AVCHD (DVD-R, DVD-R DL, DVD-RW)
• CD'er eller CD-R/RW'er
• JPEG, MP3 (fra CD-R/RW eller DVD-R/RW)
• JPEG, MP3 (fra USB)
HD Audio: Dolby TrueHD, DTS-HD Master Audio, DTS-HD High Resolution Audio
Strømforbrug: I brug/Standby: 20 W / 0,6 Watt
Vægt: 2,5 kg
Desuden: Mulighed for at afspille youtube klip samt benytte RSS feeds.
Billeder: 1 2 3
Pris: Tja.. Byd?
Jeg har en Pioneer BDP-333 som jeg endnu kun har testet et par film på for at se om de virkede... Jeg har kort sagt ikke brug for den..
Derfor sælges den nu, og alle i dejlige folk på newz skal selvfølgelig have muligheden for at byde på den.
Den blev købt i sommers, og jeg kan muligvis fremskaffe en kvittering, men da den der købt som en del af et sæt er det ikke sikkert..
Afspilleren har følgende specs:
Stik: 1 x HDMI, 1 x Ethernet, 1 x component-udgang, 1 x optisk udgang, 2ch analog audio-udgang, 1 x composite-udgang, 1 x USB
Afspiller:
• Blu-ray-disk (BD-ROM, BD-R, BD-RE)
• DVD-video (DVD-R, DVD-R DL, DVD-RW)
• DVD VR (DVD-R, DVD-R DL, DVD-RW)
• AVCHD (DVD-R, DVD-R DL, DVD-RW)
• CD'er eller CD-R/RW'er
• JPEG, MP3 (fra CD-R/RW eller DVD-R/RW)
• JPEG, MP3 (fra USB)
HD Audio: Dolby TrueHD, DTS-HD Master Audio, DTS-HD High Resolution Audio
Strømforbrug: I brug/Standby: 20 W / 0,6 Watt
Vægt: 2,5 kg
Desuden: Mulighed for at afspille youtube klip samt benytte RSS feeds.
Billeder: 1 2 3
Pris: Tja.. Byd?
Jeg kan da lige være behjælpelig og nævne at Remoten til denne er genialt designet. Langt over gennemsnittet, og det siger ikke så lidt.
Remoten er rigtig lækker ja.
Desuden kan den styres med Pioneers iPhone app hvis man er til den slags :)
Desuden kan den styres med Pioneers iPhone app hvis man er til den slags :)
Lyder lækkert ...
Har egentligt ikke behov for en BD afspiller, men hva fa'en kan være jeg får nogle film hvis jeg får sådan en fætter :P
Da jeg er imbecil kan jeg ikke finde ud af bruge Google, så kan du ikke lige komme med en ca pris?
Ellers kan vi da altid starte med 100 kr :D
Har egentligt ikke behov for en BD afspiller, men hva fa'en kan være jeg får nogle film hvis jeg får sådan en fætter :P
Da jeg er imbecil kan jeg ikke finde ud af bruge Google, så kan du ikke lige komme med en ca pris?
Ellers kan vi da altid starte med 100 kr :D
Magten (6) skrev:Interessante bud!
Jeg vil dog tillade mig at sige vi skal gange dem nogle gange for at komme op i noget jeg vil sælge den til :)
Nypris hos ktradio som har tilbud, er 1499,-
Fair nok, som du vil, så byder jeg
101 kr. Og 50 ører r x 2 = 203kr
Måske det var lidt lettere hvis du smed en form for mindstepris på bordet, så havde vi der overhovedet intet aner om hvad såen fisk koster, en chance for at vurdere om vi har råd :)
Uhm, hvilken version af BD afspiller den? Var det ikke noget med, at der kom en opdatering af BD, som krævede nyt hardware?
Det har du ret i, men jeg har absolut ingen ide om hvad sådan en skal koste.
Den er jo godt og vel 9 mdr gammel, men har kun været sat til i 4-5 timer.
Jeg tænker 900-1000 kr - men ved det som sagt ikke.
Ifølge Pioneer afspiller den "Blu-ray-disk (BD-ROM, BD-R, BD-RE)". Om der kommer noget nyt den ikke kan afspille ved jeg desværre ikke.
Det har du ret i, men jeg har absolut ingen ide om hvad sådan en skal koste.
Den er jo godt og vel 9 mdr gammel, men har kun været sat til i 4-5 timer.
Jeg tænker 900-1000 kr - men ved det som sagt ikke.
Ifølge Pioneer afspiller den "Blu-ray-disk (BD-ROM, BD-R, BD-RE)". Om der kommer noget nyt den ikke kan afspille ved jeg desværre ikke.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.