mboost-dp1
S: Pes3, X-box, Nitendo 3DS og PC spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Spillene sælges pga. jeg har fået chippet mine consoler.
PS3
250,-
Formula 1 2012, Max Payne 3
280,-
Borderlands2, Tekken Tag Tournament 2, Dragons Dogma, XCOM Enemy Unknown, Darksiders 2, NBA2K13
300,-
Madden 2013
X-BOX
280,-
XCOM Enemy Unknown, Dead or Alive 5, Port Royale3, Formula 1 2012, Tekken Tag Tournament 2
NITENDO 3DS
200.-
Mario Kart 7, Super Pokemon Rumble, Tekken 3D Prime Edition
150,-
Steel Diver, Resident Evil Revelation og Battleship
PC
200,-
Guild Wars 2
Porto 25,-
PS3
250,-
Formula 1 2012, Max Payne 3
280,-
Borderlands2, Tekken Tag Tournament 2, Dragons Dogma, XCOM Enemy Unknown, Darksiders 2, NBA2K13
300,-
Madden 2013
X-BOX
280,-
XCOM Enemy Unknown, Dead or Alive 5, Port Royale3, Formula 1 2012, Tekken Tag Tournament 2
NITENDO 3DS
200.-
Mario Kart 7, Super Pokemon Rumble, Tekken 3D Prime Edition
150,-
Steel Diver, Resident Evil Revelation og Battleship
PC
200,-
Guild Wars 2
Porto 25,-
#6 - Tak, men det har jeg allerede. Andre forslag til hvad jeg skal lave?
Jeg syntes stadig at din historie virker relativt sketchy - du har købt/fået lidt over 20 spil til 4 forskellige platforme som du ikke har fået "brugt" og som du så nu vælger at sælge. Jeg holder på at teorien om din rocker ven er den bedste.
Flere af titlerne er jo endda ens men til forskellig platform?
Jeg syntes stadig at din historie virker relativt sketchy - du har købt/fået lidt over 20 spil til 4 forskellige platforme som du ikke har fået "brugt" og som du så nu vælger at sælge. Jeg holder på at teorien om din rocker ven er den bedste.
Flere af titlerne er jo endda ens men til forskellig platform?
I er alt for vilder herinde :D
DA ER KVITTERING PÅ:
Madden 2013, Darksiders 2, NBA2K13, Tekken Tag Tournament 2, Dead or Alive 5, Steel Diver, Resident Evil Revelation og Battleship, Tekken 3D Prime Edition
Seriøst hvad fanden sker der med jer at i BITCHER så meget herinde er i ensomme??? brug for en kæreste??? har ikke set nogle ligende shiiit! :D
DA ER KVITTERING PÅ:
Madden 2013, Darksiders 2, NBA2K13, Tekken Tag Tournament 2, Dead or Alive 5, Steel Diver, Resident Evil Revelation og Battleship, Tekken 3D Prime Edition
Seriøst hvad fanden sker der med jer at i BITCHER så meget herinde er i ensomme??? brug for en kæreste??? har ikke set nogle ligende shiiit! :D
http://www.dailyrush.dk/users/louis31/
http://www.xboxlife.dk/forum/search.php?author_id=...
Han har prøvet at sølge dem i noget tid.
Fake
http://www.xboxlife.dk/forum/search.php?author_id=...
Han har prøvet at sølge dem i noget tid.
Fake
Ja, når man spørger efter kvitteringer på genstande, så er det fordi man ikke har nogen kæreste.
*FACEPALM*
Det ser suspekt ud at du sælger spil, til 4 forskellige platforme, med gengangere, på flere forskellige forums, over længere tid, og du kan ikke fortælle hvorfor du vil sælge dem (med en god begrundelse, der ikke er modsigende). Ud over - jeg er blevet pirat - nu sælger jeg alle mine spil!
gr'arrrrr..... o'hoy mat'ey!
Ja, når man spørger efter kvitteringer på genstande, så er det fordi man ikke har nogen kæreste.
*FACEPALM*
Det ser suspekt ud at du sælger spil, til 4 forskellige platforme, med gengangere, på flere forskellige forums, over længere tid, og du kan ikke fortælle hvorfor du vil sælge dem (med en god begrundelse, der ikke er modsigende). Ud over - jeg er blevet pirat - nu sælger jeg alle mine spil!
Corholio (14) skrev:#10
*FACEPALM*
Det ser suspekt ud at du sælger spil, til 4 forskellige platforme, med gengangere, på flere forskellige forums, over længere tid, og du kan ikke fortælle hvorfor du vil sælge dem (med en god begrundelse, der ikke er modsigende). Ud over - jeg er blevet pirat - nu sælger jeg alle mine spil! SOM JEG FORRESTEN IKKE HAR ÅBNET!!!!
FYP ^^
Louis31 (9) skrev:Seriøst hvad fanden sker der med jer at i BITCHER så meget herinde er i ensomme??? brug for en kæreste??? har ikke set nogle ligende shiiit! :D
Sådan som du snakker vil jeg antage at din adoptivmor er prostitueret stiknarkoman og du har arvet hendes alkoholmisbrug, tendens til tyveri og dårlige danskkundskaber.
Tænkte bare jeg ville smide en kommentar der var lige så relevant som hvorvidt folk er i et forhold eller ej.
(Forresten, barnlil, så hedder det ikke en kæreste når man skal spille sej, rigtige mænd (altså ikke dig) har koner).
Rainmeter (13) skrev:Sælger du også en Pes3 konsol, for den vil jeg meget gerne købe.
Jeg blev skuffet, troede det var sådan 3 her han ville sælge.
Måske endda disse: http://www.candywarehouse.com/assets/item/regular/... ?
Louis31 (22) skrev:har du mere på hjertet? :)
Det er meget nemmere at sælge ting med Privat Garanti, uden det, hvordan kan vi så stole på dig?
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Privat_...
Thoroughbreed (26) skrev:#13
Hvad er en Pes 3 konsol? o_O
Og ENDELIG en god salgstråd!!
Louis31 > sælger du også våben??
I så fald, hvilke våben?
Louis31 (32) skrev:I er virkelige alt alt for syg i jov kongerne af forumet :) 1337 grp :D
Er det muligt at du kan formulere dig på dansk. Det ville gøre det lidt nemmere hvis man kunne forstå dig.
Jeg vil stadig gerne vide om der var privat garanti på?
Overstående gav mig ikke rigtigt noget svar, jeg ved ikke om det var et tilbud udover garantien eller et mod tilbud?
Og bevæger mig ud på et skråplan her, men here goes "Wolla er din fætter Anelguso?".
Louis31 (19) skrev:Jeg giver dig privat undervisning i anti bitcheri :D
Overstående gav mig ikke rigtigt noget svar, jeg ved ikke om det var et tilbud udover garantien eller et mod tilbud?
Og bevæger mig ud på et skråplan her, men here goes "Wolla er din fætter Anelguso?".
Jeg har på intet tidspunkt hverken skrevet falske eller flaske beskeder, og ej heller flaskepost!
Jeg er blot interesseret i om man kan købe nogle våben af dig? Står lige og mangler en Glock 17 :)
Jeg er blot interesseret i om man kan købe nogle våben af dig? Står lige og mangler en Glock 17 :)
Hvor mange år siden er det efterhånden at Anelguso/Bosanac var her?? jeg sidder og tænker om det er samme tumpe der bare er blevet ældre
guds skovl (48) skrev:Hvor mange år siden er det efterhånden at Anelguso/Bosanac var her?? jeg sidder og tænker om det er samme tumpe der bare er blevet ældre
http://knowyournewz.dk/index.php?title=Anelguso gogogogogo
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.