mboost-dp1
S: oprydning
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Har følgende jeg egentligt bare skal af med
Fladskærm: LG M237WD
CPU: E8600 (Uden køler)
Spil:
PC:
Bioshock
Crysis Warhead
Demigod
GTA IV
Mirrors Edge
PS3:
Need for Speed - Shift
Guitar Hero 3 - Legends of Rock
Guitar Hero 5
Guitar Hero 6 - Warriors of Rock
Befinder sig i Sønderborg, skal afhentes har ikke bil og magter ikke PostDK,
Tilbuddet gælder til og med mandag næste uge.
HBO over 1 ramme Coca-Cola. Pepsi har ingen værdi!
sælges i dele til det der giver mest,
Fladskærm: LG M237WD
CPU: E8600 (Uden køler)
Spil:
PC:
Bioshock
Crysis Warhead
Demigod
GTA IV
Mirrors Edge
PS3:
Need for Speed - Shift
Guitar Hero 3 - Legends of Rock
Guitar Hero 5
Guitar Hero 6 - Warriors of Rock
Befinder sig i Sønderborg, skal afhentes har ikke bil og magter ikke PostDK,
Tilbuddet gælder til og med mandag næste uge.
HBO over 1 ramme Coca-Cola. Pepsi har ingen værdi!
sælges i dele til det der giver mest,
Jeg byder allerede en hel ramme så... Jeg har mulighed for at hente det en af de kommende uger.
Alle spillene er ligegyldige for mig, så kan jeg jo smide dem efter folk bagefter.
Alle spillene er ligegyldige for mig, så kan jeg jo smide dem efter folk bagefter.
Jeg har lyst til at overgå dig ... Bare for at irritere :P
Jeg har lyst til at overgå dig ... Bare for at irritere :P
Det er sjovt nok også mest skærmen der har min største interesse, skal bruge den til et aftenskole projekt i et boligområde, og penge er der ikke meget af, så det her var et fint tilbud.
#16 Jeg vil faktisk godt flotte mig, og byde 60/time for en oprydning, men sp skal det altså også gøres ordentlig ;)
#16 Jeg vil faktisk godt flotte mig, og byde 60/time for en oprydning, men sp skal det altså også gøres ordentlig ;)
Vossen (19) skrev:Hvis du opholder dig omkring Rebslagergade, så kan du også være heldig at se mig når jeg er i Sønderborg. :)
Pyyyyhaa .. det lød som en farligt trussel ;) - Jg holder mest til ude ved skoven i den anden ende af byen, og bevæger mig unødigt ind i centrum, det plejer nemlig gerne at ende med at jeg bruger penge :)
Men nu får vi jo at se, måske vil #1 slet ikke sælge til mig, men foretrækker at sælge til dig ;)
Bachy (20) skrev:...det plejer nemlig gerne at ende med at jeg bruger penge :)
Forstil dig så det stakkels pigebarn, hun skal gennem gågaden for at komme til skole, hver dag. :)
Men ellers så kommer du jo til festen, så der undgår du mig nok ikke.
Vossen (23) skrev:#22
Det kan godt passe, mente bare det var 120 for 3...
det er fordi du tænker i pepsi priser og Rubenz tænker i CC priser
Sorry .. Har været begravet i arbejde og alle mulige underlige problemer, så jeg har slet ikke kunnet overskue noget som helst mhs til afhentning.
Men nu er jeg ved at være klar i hovedet igen, og regner med at kontakte dig Mandag/Tirsdag vedr afhentning (Du bor trods alt kun nogle hundrede meter fra mig sp vidt jeg kan se hehe)
Men nu er jeg ved at være klar i hovedet igen, og regner med at kontakte dig Mandag/Tirsdag vedr afhentning (Du bor trods alt kun nogle hundrede meter fra mig sp vidt jeg kan se hehe)
##47,48
Mange tak for Jeres tilbud, men jeg er nu mere interesseret i at opgradere til meget "større", i stedet for at stoppe på halvvejen.
Så E8xxx serien er jeg interesseret i, og ellers er jeg faktisk også blevet lidt lun på quad-core cpu'erne.
Der skulle vel ikke være nogen, der skal af med noget i den vejbane?
Mange tak for Jeres tilbud, men jeg er nu mere interesseret i at opgradere til meget "større", i stedet for at stoppe på halvvejen.
Så E8xxx serien er jeg interesseret i, og ellers er jeg faktisk også blevet lidt lun på quad-core cpu'erne.
Der skulle vel ikke være nogen, der skal af med noget i den vejbane?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.