mboost-dp1
S> Ny Asus bærbar aldrig været tændt!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har fået en bærbar i gave som tak for gratis arbejde fra mit praktik sted. Problemet er bare at jeg ikke kan bruge den til noget som helst, og da den er bestilt som erhverv kan den ikke returneres.
Så hvis nogen er interesseret i en ny bærbar i Aarhus området så skriv her, eller smid en besked. Der er kvitering/følge seddel med til det. Er villig til at sælge den for 3800. Ny pris er 4000
Specs kan ses her:
http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-F55VD-SX220H-23...
Så hvis nogen er interesseret i en ny bærbar i Aarhus området så skriv her, eller smid en besked. Der er kvitering/følge seddel med til det. Er villig til at sælge den for 3800. Ny pris er 4000
Specs kan ses her:
http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-F55VD-SX220H-23...
Jeg tror, du får umådeligt svært ved at sælge den for 3.800.
- Går ud fra du ikke har kvittering?
- Erhvervskøb = ringere garanti/reklamation i forhold til privatkøb, og har du ikke kvittering kan førnævnte blive ret kringlet.
- Sidst men ikke mindst kan du finde væsentlig bedre bærbare til samme pris.
Prøv med HBO 3.000.
- Går ud fra du ikke har kvittering?
- Erhvervskøb = ringere garanti/reklamation i forhold til privatkøb, og har du ikke kvittering kan førnævnte blive ret kringlet.
- Sidst men ikke mindst kan du finde væsentlig bedre bærbare til samme pris.
Prøv med HBO 3.000.
#2 Ja, det er godt nok dårligt som sådan noget erhvervs køb er skruet sammen.
Men der er kvittering på den, og reklamationsret i et år frem. Så går da ikke ud fra der skulle være noget der.
Men det kan godt være prisen skal længere ned. Der må bare komme nogen bud før jeg kan sige noget.
#4 Hvorfor skulle jeg tænde for at se om den virker? Den er helt ny, så det går jeg da ud fra den gør. Hvis der er en køber der vil se om den virker først kan det da nemt lade sig gøre.
Men der er kvittering på den, og reklamationsret i et år frem. Så går da ikke ud fra der skulle være noget der.
Men det kan godt være prisen skal længere ned. Der må bare komme nogen bud før jeg kan sige noget.
#4 Hvorfor skulle jeg tænde for at se om den virker? Den er helt ny, så det går jeg da ud fra den gør. Hvis der er en køber der vil se om den virker først kan det da nemt lade sig gøre.
Der er to årsager til at noget udstyr aldrig har været tændt:
1: Det er ej forsøgt.
2: Det kan ikke tændes pga. DOA.
Der er to årsager til at noget udstyr aldrig har været tændt:
1: Det er ej forsøgt.
2: Det kan ikke tændes pga. DOA.
Du skal væsentlig længere ned end 3800 (1000 er selvfølgelig overdrevet).
1 år mindre reklamationsret
Nemmere og føles mere sikkert at komme forbi proshop og afhente der.
Bøvl i forbindelse med alt kommunikation (udnyttelse af reklamationsret osv.) som udgangspunkt er bundet op på den email der er registeret på kundekontoen og det samme bliver et tilgodehavende i første omgang.
Ingen returret
1 år mindre reklamationsret
Nemmere og føles mere sikkert at komme forbi proshop og afhente der.
Bøvl i forbindelse med alt kommunikation (udnyttelse af reklamationsret osv.) som udgangspunkt er bundet op på den email der er registeret på kundekontoen og det samme bliver et tilgodehavende i første omgang.
Ingen returret
Hvis den er købt som erhverv er den købt uden moms sikkert. Så er ny prisen 3199,20 kr. Prøv at starte med HBO 2500 kr.
Wicker (12) skrev:Hvis du ikke har noget interessant at sige, så lad venligst være
Du har helt ret. Det var tydeligvis en dum og umoden kommentar, hvor jeg forsøgte at gøre morsom på din bekostning.
Jeg indser nu, at det var en både billig og tarvelig handling af mig, og jeg håber, at du vil acceptere min fulde og dybfølte undskyldning.
Undskyld!
Nb! Tilbyder du fuld PrivatGaranti?
#13 Ja det har du nok ret i. Fik et bud på 2000, men det er alligevel for lavt. Den blir ikke halvdelen værd ved at kun have 1 års reklmationsret.
#14 Nej, der står faktisk 4000 på min følge seddel, så den er betalt med moms og det hele.
#15 lol. Det er godt med dig. Nej, jeg tilbyder ikke nogen form for noget som helst.
#14 Nej, der står faktisk 4000 på min følge seddel, så den er betalt med moms og det hele.
#15 lol. Det er godt med dig. Nej, jeg tilbyder ikke nogen form for noget som helst.
Selvfølgelig står der 4000 på din faktura(følgeseddel?). Du trækker jo stadig momsen fra i dit regnskab i virksomheden, så det er den pris du har betalt.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.