mboost-dp1
S: Note II Hvid og Nokia Lumia 920 Gul
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Priserne er som sagt op til forhandling, og vis nogen er interesseret kan vi prøve at finde en pris.
Jeg leverer naturligvis gerne en kvittering, der binder mig, IMEI nummer, Proshop og faktura sammen med min mindre attraktive underskrift, hvis nogen er paranoide over det. Så kan i altid sende panserne efter mig.
Jeg leverer naturligvis gerne en kvittering, der binder mig, IMEI nummer, Proshop og faktura sammen med min mindre attraktive underskrift, hvis nogen er paranoide over det. Så kan i altid sende panserne efter mig.
Nåkja (7) skrev:Jeg har deaktiveret min Note II annonce, for det er gået op for mig at der ikke er noget IMEI nummer på Proshop fakturaen. GRRRR
Proshops svar:
Det er korrekt at de typisk leveres uden IMEI nummer og vi har faktisk ikke dette tilgængeligt. Jeg kan tilbyde at sende en mail til din køber hvor jeg skriver det samme hvis dette kan løses problemet. Derudover kan du jo logge på din kundekonto og finde den der. Det eneste problem du har et at bevise at den pågældende faktura passer til den telefon hvilket vi desværre ikke kan hjælpe med.
:-(
Men det må i sidste ende være Proshops problem. Jeg har genarktiveret annoncen.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.