mboost-dp1
S: Nokia 3310
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Ej for helvede! Stop med at skifte navn i tide og utide. Det er jo bare til at forvirre folk! Din lille lusemide!
Ej for helvede! Stop med at skifte navn i tide og utide. Det er jo bare til at forvirre folk! Din lille lusemide!
Eller nok hovedstaden. ;)PHP-Ekspert Thoroughbreed (58) skrev:#57
Nå, så du vil til Sverige?.. Der er så fandens langt til Calle derfra ;)
Indtil videre bliver jeg nok i Odense, har trods alt arbejde her. Jeg klarer mig fint nok uden Calle så længe mine forældre stadig bor ved grænsen og under at besøge mig en gang imellem. ;)
Hov hov! Det er faktisk min tråd ... Og du er oZ bar misundelig er du.
Tag du hellere og skriv en fræk historie, og send den ind på en diskette. Så kan du score 3.000 kr!
Hov hov! Det er faktisk min tråd ... Og du er oZ bar misundelig er du.
Tag du hellere og skriv en fræk historie, og send den ind på en diskette. Så kan du score 3.000 kr!
der blev afvist i første forsøg på at sende en liter mælk til TB =( damen på postkontoret ville ikke tage imod den da hun kunne mærke der var noget flydende i pakken...
Try, and try again!
Glemte at sende telefonen i går, så du får den sgu nok først mandag/tirsdag ...
Den er btw sendt til den person der overførte penge til mig.
Try, and try again!
Glemte at sende telefonen i går, så du får den sgu nok først mandag/tirsdag ...
Den er btw sendt til den person der overførte penge til mig.
telefonen er modtaget, og virker som den skal med et TDC microsim sat fast med tape :)
Med hensyn til mælk er jeg nu blevet afvist for anden gang, og tænker om de egentlig har lov til det? synes ikke jeg kan finde regler om at man ikke må sende væske (kun brændbare væsker)
Men har Post DK nogle pakkebokse hvor man bare kan droppe pakken af, uden der sidder en sur gammel dame der afviser pakken?
Med hensyn til mælk er jeg nu blevet afvist for anden gang, og tænker om de egentlig har lov til det? synes ikke jeg kan finde regler om at man ikke må sende væske (kun brændbare væsker)
Men har Post DK nogle pakkebokse hvor man bare kan droppe pakken af, uden der sidder en sur gammel dame der afviser pakken?
Noizex (85) skrev:Vandmand (83) skrev:
Gud, jeg anede slet ikke du havde en computer. Men det er ogsaa en ti aar siden vi sidst har set hinanden. Tror jeg.
Hvad? Hvem er du?
http://4.bp.blogspot.com/-8nCuNrpOBT4/UM7tVZfn4WI/...
Vel kan også være det var en ost jeg læste det på, men jeg har ihvertfald frosset et par liter mælk i mit liv, så længe det har været i de gamledags pap kartoner, så er den en eneste ulempe ved det en enormt vandet smag, men det skyldes sikkert noget med vand og fedts frysepunkter ikke er ens, og for få det til mælk igen skal det sikkert emulgeres igen.
Vel kan også være det var en ost jeg læste det på, men jeg har ihvertfald frosset et par liter mælk i mit liv, så længe det har været i de gamledags pap kartoner, så er den en eneste ulempe ved det en enormt vandet smag, men det skyldes sikkert noget med vand og fedts frysepunkter ikke er ens, og for få det til mælk igen skal det sikkert emulgeres igen.
"Frysning: Mælk kan fryses i emballagen i ca. 4 måneder ved minus 18º. Vær opmærksom på, at mælk, der har været frosset, ikke smager som frisk mælk og derfor er bedst egnet til madlavning. Kærnemælk kan ikke fryses."
http://leksikon.arla.dk/Ravarer/Malk
http://leksikon.arla.dk/Ravarer/Malk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.