mboost-dp1
S: Nitrobil Maverick Stealth XB
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej alle sammen.
Den har kørt ca. 7.5L hvoraf 5 af dem har den kun ligget og kørt til! Der er monteret helt nye dæk, og alt virker. Der er en stor bunke reservedele med til, som har kostet mig en smule at bestille hjem! Der følger også ca. 4l Merlin 25% nitrofuel med. Den starter perfekt hver eneste gang, og den kører bare super! Der følger også en hjul nøgle, en 500cc tankdunk og en glødestarter med lader med.
Det er nok den nitrobil hvor man får mest for pengene!
*Bemærk, det er den eneste af slagsen på RC galleri*
SLÅ TIL PRIS: 2500kr pp.
Billeder kan ses her:
http://rcgalleri.dk/uploads_mar/130923_xl_wm.jpg
http://rcgalleri.dk/uploads_mar/130926_xl_wm.jpg
http://rcgalleri.dk/uploads_mar/130924_xl_wm.jpg
http://rcgalleri.dk/uploads_mar/130925_xl_wm.jpg
Og du kan læse mere her:
http://rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=29255
Den har kørt ca. 7.5L hvoraf 5 af dem har den kun ligget og kørt til! Der er monteret helt nye dæk, og alt virker. Der er en stor bunke reservedele med til, som har kostet mig en smule at bestille hjem! Der følger også ca. 4l Merlin 25% nitrofuel med. Den starter perfekt hver eneste gang, og den kører bare super! Der følger også en hjul nøgle, en 500cc tankdunk og en glødestarter med lader med.
Det er nok den nitrobil hvor man får mest for pengene!
*Bemærk, det er den eneste af slagsen på RC galleri*
SLÅ TIL PRIS: 2500kr pp.
Billeder kan ses her:
http://rcgalleri.dk/uploads_mar/130923_xl_wm.jpg
http://rcgalleri.dk/uploads_mar/130926_xl_wm.jpg
http://rcgalleri.dk/uploads_mar/130924_xl_wm.jpg
http://rcgalleri.dk/uploads_mar/130925_xl_wm.jpg
Og du kan læse mere her:
http://rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=29255
Du kan købe en model magen til for 240 gbp (pp) på modelsport.co.uk, så jeg tror du skal længere ned i pris (og en hel del).
Er forresten ikke interesseret i at købe, men det er da ågerpriser der vil noget, som du poster her.
Ha' en god weekend
- OG HOLD SÅ OP MED AT SPAMME IRRELEVANTE FORUMS
Hej hej! :)
Du kan købe en model magen til for 240 gbp (pp) på modelsport.co.uk, så jeg tror du skal længere ned i pris (og en hel del).
Er forresten ikke interesseret i at købe, men det er da ågerpriser der vil noget, som du poster her.
Ha' en god weekend
- OG HOLD SÅ OP MED AT SPAMME IRRELEVANTE FORUMS
Hej hej! :)
Corholio (4) skrev:- OG HOLD SÅ OP MED AT SPAMME IRRELEVANTE FORUMS
http://tinyurl.com/69y7kz3 ... :D
newz.dk/forum?PhoqUe (6) skrev:Jeg har nu ikke spammet nogle irrelevante forums?
Næ!PhoqUe (6) skrev:Hvis i ikke er interesseret, kan i bare holde jer væk fra tråden!
http://www.modelsport.co.uk/index.php?product_id=31076PhoqUe (6) skrev:Jamen så prøv og send et link til den model du påstår er magen til?
Magten (8) skrev:http://www.modelsport.co.uk/..
"PLEASE NOTE THIS ITEM IS NO LONGER AVAILABLE AND WILL NOT BE SUPPLIED"
Men ja. Dog følger der ekstra med til #1 :)
Det er meget normalt. Saadan fungerer det ogsaa med dildoer og ungpigetrusser. Saa hvis han evt. har spaendt den paa dillermanden i laengere tid, eller proppet den op i roeven, saa er det vel fair?
- Dog tror jeg at maalretningen for salg, maaske ikke helt er newz.dk saa :P
Det er meget normalt. Saadan fungerer det ogsaa med dildoer og ungpigetrusser. Saa hvis han evt. har spaendt den paa dillermanden i laengere tid, eller proppet den op i roeven, saa er det vel fair?
- Dog tror jeg at maalretningen for salg, maaske ikke helt er newz.dk saa :P
Det er det n-e-w-z står for.PhoqUe (18) skrev:I er åbenbart en flok useriøse inkompetente små idioter, som ikke kan tage noget som helst seriøst.
Mere seriøst så er folk der opretter sig på siden for bare at smide en salgsannonce til noget der, efter manges mening, ikke er relevant for newz ikke særlig velsete..
Hvis du vil fuldende dit medlemskab skal du bare oprette en tråd om salg af WoW accounts.
hej jeg hedder johnny og jeg vil gerne købe din legetøjs bil for den ser herre sej ud . er du intra i at bytte for jeg har nemli nogen forskellige ting ???
LinguaIgnota (24) skrev:hej jeg hedder johnny og jeg vil gerne købe din legetøjs bil for den ser herre sej ud . er du intra i at bytte for jeg har nemli nogen forskellige ting ???
Du kan få den hvis du hopper ned fra storebæltsbroen..
Ågerpriser? Hvad er det? Er det en pris på Åge eller hvad?
Jeg tager ikke OVERpriser, og når du ikke er interesseret, så syntes jeg bare du kan holde dine retarderede kommentarer for dig selv!
Til forskel fra de andre herinde, saa kunne jeg faktisk godt vaere interesseret, men slet ikke dine ågerpriser.
At du ikke forstaar ordet, betyder blot at du burde bruge mere til paa at laere dansk :P
Derudover er jeg heller ikke interesseret i dine "over"priser.
Og det er langt fra retarderet at paapege, at du har skudt forkert med dine ågerpriser, et forum der ikke har en fis med RC biler at goere samt at du mildest talt ikke opfoerer dig sobert herinde.
Naarh ja, din profil er ogsaa oprettet alene for at saelge dit bras.
Win.
Epic. Win.
Til forskel fra de andre herinde, saa kunne jeg faktisk godt vaere interesseret, men slet ikke dine ågerpriser.
At du ikke forstaar ordet, betyder blot at du burde bruge mere til paa at laere dansk :P
Derudover er jeg heller ikke interesseret i dine "over"priser.
Og det er langt fra retarderet at paapege, at du har skudt forkert med dine ågerpriser, et forum der ikke har en fis med RC biler at goere samt at du mildest talt ikke opfoerer dig sobert herinde.
Naarh ja, din profil er ogsaa oprettet alene for at saelge dit bras.
Win.
Epic. Win.
Altså du har jo allerede med dit navn ganske pænt indikeret at vi kan rende dig i røven, btw.. pas på med det, for LingualIgnota gør det hvis han får chancen.. Så hvorfor er det lige det er dig der bliver sur, når det allerførste du overhovedet har skrevet på newz er: "fuck you?".. Kan du måske se hvorfor du ikke bliver taget så seriøst?
Hvis jeg nu oprettede en profil på arto, og kaldte mig lemlestedebørneliglugtergodpåenkedeligsøndag(smiley)tihijegmenerdetikkeselvomdetteknisksetersandt, så ville dig og dine venner måske også havde svært ved at acceptere mine friendrequests, ikke?
Med hensyn til nørder og fjernstyrede biler, så er det da korrekt at der er nogle lapovers, men jeg tror nu stadig du vil havde mere held et andet sted. Hey, jeg havde også selv en bil engang.. Den var totalt nice, bortset fra den kun kunne dreje til højre, eller køre ligeud..
Held og lykke fremover med salg af din legetøjsbil, og så god weekend.
Hvis jeg nu oprettede en profil på arto, og kaldte mig lemlestedebørneliglugtergodpåenkedeligsøndag(smiley)tihijegmenerdetikkeselvomdetteknisksetersandt, så ville dig og dine venner måske også havde svært ved at acceptere mine friendrequests, ikke?
Med hensyn til nørder og fjernstyrede biler, så er det da korrekt at der er nogle lapovers, men jeg tror nu stadig du vil havde mere held et andet sted. Hey, jeg havde også selv en bil engang.. Den var totalt nice, bortset fra den kun kunne dreje til højre, eller køre ligeud..
Held og lykke fremover med salg af din legetøjsbil, og så god weekend.
@Norrah: Nu har mit Nickname intet med noget som helst at gøre - så tag lige en chill pill. God weekend til dig også ;)
@Fidomuh: Sorry, har aldrig hørt ordet ågerpriser, og med alle de folk som ikke kan stave i dag, tænkte jeg nok bare det var en af dem. Men så kan du få den for 2000kr? Længere går jeg absolut ikke ned.
Og btw... Jeg har meget længe læst Newz.dk, men har ikke set det nødvendigt, at oprette en bruger før nu - Man skal jo starte et sted ;)
@Fidomuh: Sorry, har aldrig hørt ordet ågerpriser, og med alle de folk som ikke kan stave i dag, tænkte jeg nok bare det var en af dem. Men så kan du få den for 2000kr? Længere går jeg absolut ikke ned.
Og btw... Jeg har meget længe læst Newz.dk, men har ikke set det nødvendigt, at oprette en bruger før nu - Man skal jo starte et sted ;)
Det er skam ogsaa helt fair, folk herinde har bare et indaedt had til de her "WoW Salg!" traade der var en hel masse af for laenge siden. Nu er de her sjaeldent, saa er det RC handlerne der staar for skud :P
Men 2000kr er *alt* for dyrt. Jeg venter stadig paa at min kollega vil saelge sin. Den er stort set magen til, erhvervet i Tyskland til ~1200kr.
Plus, du saelger en model man ikke kan faa mere. Er det standard dele den bruger, eller skal man forvente at de ogsaa udgaar? :)
Det er skam ogsaa helt fair, folk herinde har bare et indaedt had til de her "WoW Salg!" traade der var en hel masse af for laenge siden. Nu er de her sjaeldent, saa er det RC handlerne der staar for skud :P
Men 2000kr er *alt* for dyrt. Jeg venter stadig paa at min kollega vil saelge sin. Den er stort set magen til, erhvervet i Tyskland til ~1200kr.
Plus, du saelger en model man ikke kan faa mere. Er det standard dele den bruger, eller skal man forvente at de ogsaa udgaar? :)
fidomuh (30) skrev:#29
Der er kommet en model, med en dårligere motor, som ikke må bruges på bane, og bruger langt mere brændstof, samt yder dårligere. Den model har samme dele som denne :)
Du kan sagtens få en til 1200kr, et par af mine venner har også haft de der billige, men de er endt med at sælge dem lyn hurtigt, da de ikke kan indstillet ordentligt, og i det hele taget ikke virker.
Den bil jeg har her, er klart det aller aller bedste for pengene! Du kan ikke finde en anden bil i den prisklasse, hvor der er så meget alu, istedet for plast!
@magten: Stakkels dem! :D
PhoqUe (29) skrev:Og btw... Jeg har meget længe læst Newz.dk, men har ikke set det nødvendigt, at oprette en bruger før nu - Man skal jo starte et sted ;)
Det tvivler jeg kraftigt på. Ellers havde du nok fundet ud af at newz.dk ikke er et fora, hvor man lige melder sig til for at smide en irrelevant salgstråd.
Hvor mange andre RC-biler og lignende har du set til salg her på siden?
Desuden, så ville jeg ikke købe en bil, hvor motoren har stået og idlet 5 liter brændstof.
Det er ikke sundt for nogen motor og du ser ingen af de professionelle kørere gøre det.
PhoqUe (32) skrev:Den bil jeg har her, er klart det aller aller bedste for pengene! Du kan ikke finde en anden bil i den prisklasse, hvor der er så meget alu, istedet for plast!
Ok Brian. Det er altså mange år siden at de seriøse kørere fandt ud af at alu ikke er andet end blingbling. Det er meget tungere end plast eller fiber og har en tendens til at bukke i stedet for at flexe, så alu er absolut ikke altid en fordel.
Det får mig til at tro at den har stået stille imens den har kørt de 5 liter igennem, hvilket smadrer lejer og giver sod i motoren.
De professionelle idler igennem 2-4 tanke (maks ½ liter) og begynder så at køre stille og roligt ved lave omdrejninger indtil motoren er gennemvarm, hvorefter den bliver kørt ved højere omdrejninger.
brændstof/luftblanding bliver så hele tiden justeret så motoren holder den optimale temperatur.
Efter de har kørt et par liter igennem sådan, er motoren klar til at yde det optimale.
PhoqUe (1) skrev:Den har kørt ca. 7.5L hvoraf 5 af dem har den kun ligget og kørt til!
Det får mig til at tro at den har stået stille imens den har kørt de 5 liter igennem, hvilket smadrer lejer og giver sod i motoren.
De professionelle idler igennem 2-4 tanke (maks ½ liter) og begynder så at køre stille og roligt ved lave omdrejninger indtil motoren er gennemvarm, hvorefter den bliver kørt ved højere omdrejninger.
brændstof/luftblanding bliver så hele tiden justeret så motoren holder den optimale temperatur.
Efter de har kørt et par liter igennem sådan, er motoren klar til at yde det optimale.
Den er idlet 3 tanke.
Derefter er den kørt til i de ~4,5L, hvor den ikke har ramt over 15000rpm ~40%
Jeg ved hvad jeg har lavet med den, og den kan ikke køre bedre end den gør nu. Har passet meget på den, så du hehøver ikke komme og kalde mig brian osv. Og nu er det sådan, at plast KNÆKKER hvis man kører lidt galt, det gør alu ikke.
Derefter er den kørt til i de ~4,5L, hvor den ikke har ramt over 15000rpm ~40%
Jeg ved hvad jeg har lavet med den, og den kan ikke køre bedre end den gør nu. Har passet meget på den, så du hehøver ikke komme og kalde mig brian osv. Og nu er det sådan, at plast KNÆKKER hvis man kører lidt galt, det gør alu ikke.
PhoqUe (37) skrev:Og nu er det sådan, at plast KNÆKKER hvis man kører lidt galt, det gør alu ikke.
Nååh lille brian, fornærmede jeg din alibil? :D
Prøv at køre et par timer mere, så lærer du det nok.
hej brian det er johnny her . jeg er meget intra i at bytte med din bil så det vil bare være super vis vi kan skruge en handel sammen . jeg har foreksempel 40 smarte stole til en værdi af 3000 kr som kan klappes sammen og hænges på væggen for at frigør gulvplads . de er designet af lisa norinder og kan stables . jeg har også ca 25 par smarte solvex hansker som er lavet af nitril og er meget modstandsdygtige over for olie benzin og alkohol vilket er virkelig smart vis man arbejder meget med olie benzin eller alkohol . vis du feoreksempel har en kærste så har jeg også 35 pakker ØKOLOGISKE amme indlæg vis hun ammer eller skal amme eller kender nogen som skal amme . ryger du så har jeg også 50 stk lightere i høj kvali og der er 5 forskellige farver . hvad siger du foreksempel til 20 stole og 15 par hansker og 20 pakker ammer indlæg og 20-30 lightere ???? vor i landet kommer du fra ??? jeg kender en som har en kasse vogn hvis du skal bruge hjælp med at køre stolene
Så så Jakob, nu skal du være sød ved Brian... ;)
Jeg ville selv også langt hellere foretrække fiber og plast.
Og angående topic, så ja Brian, så er det altså idé og undersøge det marked man prøver og sælge på bare lidt, du har ikke en gang mødt terra endnu, men allerede ved at gå i spåner...
Angående om prisen er fair eller ej er lidt svær, 2500 er lidt i overkanten, 2000 er måske lidt mere rimeligt...
Men en ting der undrer mig Brian er, hvorfor sælge?
Jeg ville selv også langt hellere foretrække fiber og plast.
Og angående topic, så ja Brian, så er det altså idé og undersøge det marked man prøver og sælge på bare lidt, du har ikke en gang mødt terra endnu, men allerede ved at gå i spåner...
Angående om prisen er fair eller ej er lidt svær, 2500 er lidt i overkanten, 2000 er måske lidt mere rimeligt...
Men en ting der undrer mig Brian er, hvorfor sælge?
hej brian det er johnny her igen . jeg glemte helt at spørge tror du godt at den der bil kan være på en trailer ????? for ellers må jeg have fat i en kranvogn vis der ikke er plader på . jeg har tænkt mig at bruge den til mark ræs så jeg vil helst ikke betale for registrireng vis det ikke er absolut nødvendigt !!!! det var johhny igen
Nu må i kraftedme lige tage jer sammen. Der er da absolut ingen rotation i kraniet på jer...
Og dig Jakob Jakobsen, du er kraftedme dum som snot. Jeg ved godt nettet sikkert er det eneste sted du kan få lidt succes, fordi du i dit nørdeliv, har mistet alt i den virkelige verden.
Og dig lingualgnota, til din opmærksomhed hedder jeg Kristian, og ikke Brian. Jeg håber sgu du dør af asscancer..
Hæng jer selv.
Og dig Jakob Jakobsen, du er kraftedme dum som snot. Jeg ved godt nettet sikkert er det eneste sted du kan få lidt succes, fordi du i dit nørdeliv, har mistet alt i den virkelige verden.
Og dig lingualgnota, til din opmærksomhed hedder jeg Kristian, og ikke Brian. Jeg håber sgu du dør af asscancer..
Hæng jer selv.
PhoqUe (43) skrev:Nu må i kraftedme lige tage jer sammen. Der er da absolut ingen rotation i kraniet på jer...
Hæng jer selv.
Altså jeg kan 100 pct. stå inde for Johhny!
Jeg har købt 17 superseje kontorstole af ham sidste uge og han levere dem en efter en på sin long-johhny cykel, som han så sjovt har kaldt den.
Vi grinte begge to i lang tid, da han fortalte han havde kaldt cyklen for long-johhny.. Det er fordi at den normalt hedder en long-john, men fordi at han jo hedder johhny, som næsten er det samme som john, altså bare med to h'er, som er noget man gør i københavn, og så et y til sidst. Det var også ret sjovt at johhny faktisk slet ikke er specielt lang, som en long-john jo er (long betyder lang, Brian), men ja, det var også ret sjovt. Vi grinte en del.
Johhny sagde også noget rigtig sjovt lige bagefter, hvilket vi også grinte rigtig meget af, sammen. Jeg kan bare ikke huske hvad det var han sagde. Jo, det var fordi jeg sagde at han jo i hvert fald ikke tog ågerpriser, og så var det at Johhny sagde, at det var godt man ikke hed åge og tog ågerpriser. Det var ret sjovt, fordi at ågerpriser og åge næsten er det samme, selvom det udtales forskelligt (Ågerpriser udtales som ååhheR- og åge udtales som Åve, Brian), men det ville være sjovt hvis alligevel, især når man skrev det. (åge og ågerpriser, Brian). Det var faktisk rigtig sjovt alt sammen. Men det var ærgerligt at Johhny skulle så tidligt hjem. Han skulle hjem og spille et spil der hedder Risk som er et rigtig sjovt spil. Det grinte vi også meget af, for Johhny sagde nemlig, at man jo burde spise RIS mens man spillede RISK. Det var sjovt, fordi at det jo næsten staves det samme (RIS og RISK, Brian). Det grinte vi af i lang tid.
Johhny fortalte også, at hans far, som hedder Johnny (altså med kun ét H og så to N'er, Brian), hvilket også er noget man gør i københavn. Faktisk skulle Johhny også havde hedet Johnny, ligesom sin far, men så kom moren (som hedder Jonni! Ret sjovt ikke, Brian) i tanke om, at man jo så ikke kunne se forskel på brevene fra kommunen! Og det ville jo ikke være så fedt :( Så derfor hedder han altså Johhny og ikke Johnny som sin far, selvom Johnny (det er faren, Brian) blev lidt ked af det, men det er han ikke i dag. Johnny har forresten også en Long-John, som han kalder Long-Johnny (også ret sjovt fundet på). Nåja, Johhny's far (altså Johnny, Brian) har også en film med en mand det hedder Johnny Depp, som jo er det sammen som faren hedder! Men altså det rigtige sjove er dog, at Depp betyder cykel på københavnsk! Er det ikke sjovt. Jeg ved dog ikke om det er rigtigt... Ved du det, Brian?
Venlig hilsen Daniel, som hedder Bahn til efternavn og tit kører cykel (dog ikke en Long-johhny, he he) på vejene! Det grinte mig og Johhny også meget af, for bahn betyder vej på tysk! He he det var en ret sjov dag, og ville ønske jeg havde råd til at købe de der stole af Johhny, så vi kunne være sammen igen!
PhoqUe (43) skrev:Hæng jer selv.
Jamen hvis jeg hænger mig selv, så kan jeg vil ikke give dig et bud vel?
Nu får du det alligevel: 500 kroner + søster
Søster er skam fin, lidt indavl i hende, men du kan jo li det. Hun har også 'vedhæng', men det kan du jo også lide...
Min søster arbejder tit for mænd, men vil gerne slå sig ned med en rigtig mand. Og da du har en bil, som du endda test kører, så er du sku god nok.
Hun er forresten også clean, så ingen sex sygdomme.
Håber vi hører fra dig, ellers kan vi findes på http://realfamilylove.com
Bllets (46) skrev:Jamen hvis jeg hænger mig selv, så kan jeg vil ikke give dig et bud vel?
Nu får du det alligevel: 500 kroner + søster
Søster er skam fin, lidt indavl i hende, men du kan jo li det. Hun har også 'vedhæng', men det kan du jo også lide...
Min søster arbejder tit for mænd, men vil gerne slå sig ned med en rigtig mand. Og da du har en bil, som du endda test kører, så er du sku god nok.
Hun er forresten også clean, så ingen sex sygdomme.
Håber vi hører fra dig, ellers kan vi findes på http://realfamilylove.com
Du magter slet ikke at forstå, hvor skuffet jeg blev, da jeg klikkede på dit link og fik en 404. Det må du sgu ikke gøre imod mig.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.