mboost-dp1
S: Nintendo 3DS, 7" tablet, tv-kort mv.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Ronson (53) skrev:Jeg sender dig kontonummer til dig
Hvornår sender du mig kontonummer til mig? ^_^
Jeg har
Thoroughbreed (54) skrev:Hvornår sender du mig kontonummer til mig? ^_^
Jeg haren forfærdelig massepenge jeg gerne vil af med
Hr-hm! Jeg ville have min del af den kage! :P
Thoroughbreed (58) skrev:#55
Har jeg ikke allerede dit kontornummer?
Jo jo! Venter bare på min del af kagen, så send nu ikke det hele til Ronson ^^
Kage? Det får Hånter - i får kun Jyske Dollars!
Kage? Det får Hånter - i får kun Jyske Dollars!
Hånter (61) skrev:Tja, hentes/bringes. Jeg regner med at skulle en tur sydpå på søndag?
FYP
(Eller lørdag formiddag?..)
Riiiight .... Lad os nu se - har fundet ud af at jeg vil bruge projektoren til min Raspberry PI ^_^
Riiiight .... Lad os nu se - har fundet ud af at jeg vil bruge projektoren til min Raspberry PI ^_^
Ronson (71) skrev:Det har jeg, jeg stjæler en boblekuvert på arbejdet i morgen.
#69: Jeg kan se 3DS'er alene går for 8-900 kr og 1000 kr med spil på DBA, så 700 kr er vel fear når der er både (et) spil, acekard og PrivatGaranti™.
FTFY
Jeg tænkte bare, at der måske var lidt kickback for at have skubbet prisen på din tablet i vejret! B-)
Hvad med 625 inkl. porto?
Jeg tænkte bare, at der måske var lidt kickback for at have skubbet prisen på din tablet i vejret! B-)
Hvad med 625 inkl. porto?
Købt! Jeg var bare nødt til at forsøge, nu da det er sønnens egne penge.
Hvis du sender kontooplysninger i en PM, så skal jeg overføre med det samme.
Hvis du sender kontooplysninger i en PM, så skal jeg overføre med det samme.
Ronson - poster du noget track & trace, når du sender pakken?
Knægten er ved at gå til, og det hjælper ikke rigtigt, at jeg bliver ved med at forklare, at ventetiden styrker karakteren! B-)
Knægten er ved at gå til, og det hjælper ikke rigtigt, at jeg bliver ved med at forklare, at ventetiden styrker karakteren! B-)
Ronson (77) skrev:Jep
Pengene er gået ind, men da jeg er doven har jeg først taget det hele med på arbejde i dag så jeg kan pakke og sende det.
Det er verdensklasse!
Takker og bukker.
http://peecee.dk/uploads/032013/20130306_103137.jp...
Sender T&T i en PM, arbejdet var så venlig at betale for fragt - så længe jeg betaler for kage. Så det havde formentlig været billigere bare at betale for fragt..
Sender T&T i en PM, arbejdet var så venlig at betale for fragt - så længe jeg betaler for kage. Så det havde formentlig været billigere bare at betale for fragt..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.