mboost-dp1
S: Macbook Pro 15,4", 2,5 GHz, 4 GB RAM
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Fra August 2008, men alt på den er helt nyt og ubrugt, da den lige er repareret.
SPECS:
Jeg har selv opgraderet til 4 GB RAM.
Den lige været til rep. hvor der er skiftet harddisk, top case, bottom case, skærm og logicboard, dvs. den er faktisk ny.
Der er installeret Snow Leopard på og medfølger 1. stk. Crumpler Sleeve
Kvittering fra køb og reparation medfølger.
Se evt. mere på Den Blå Avis.
Nypris 16.000
Pris: 6.999
SPECS:
The Apple MacBook Pro "Core 2 Duo" 2.5 15-Inch (Early 2008/Penryn) features a 45 nm "Penryn" 2.5 GHz "Core 2 Duo" processor (T9300), with two independent processor "cores", a 6 MB shared "on chip" level 2 cache, an 800 MHz frontside bus, a 250 GB (5400 RPM) hard drive with "Sudden Motion Sensor" technology, and an 8X dual-layer DVD±RW/CD-RW SuperDrive. It also includes a NVIDIA GeForce 8600M GT graphics processor with 512 MB of GDDR3 SDRAM and dual-link DVI functionality, and an antiglare LED-backlit 15.4" widescreen 1440x900 active-matrix display
Jeg har selv opgraderet til 4 GB RAM.
Den lige været til rep. hvor der er skiftet harddisk, top case, bottom case, skærm og logicboard, dvs. den er faktisk ny.
Der er installeret Snow Leopard på og medfølger 1. stk. Crumpler Sleeve
Kvittering fra køb og reparation medfølger.
Se evt. mere på Den Blå Avis.
Nypris 16.000
Pris: 6.999
Det er bare utroligt at man altid kan regne med der sidder en bag skærmen og har en mening om hvordan man har prissat sin handel.
Jeg mener det er ren logik at man, inden man køber brugt, undersøger hvad en ny koster. Jeg påpeger ikke hans tilstedeværelse, eller din, men mere det irrelevante i hans indlæg.
Men tillykke, nu har I formodet at få drejet endnu en salgstråd over på prisniveauet, i stedet for at lade den være til en der kunne være interesseret :)
Jeg mener det er ren logik at man, inden man køber brugt, undersøger hvad en ny koster. Jeg påpeger ikke hans tilstedeværelse, eller din, men mere det irrelevante i hans indlæg.
Men tillykke, nu har I formodet at få drejet endnu en salgstråd over på prisniveauet, i stedet for at lade den være til en der kunne være interesseret :)
Hvordan er hans indlæg irrelevant?
Du starter sådan set med at dreje tråden ved at rate ham irrelevant og samtidig svare ham temmelig irrelevant.
Jeg kan se du har oprettet din profil i dag, hvilket måske forklarer din manglende viden omkring hvordan newz som regel fungerer når noget sælges.
Folk prøver altid at hjælpe både sælger og køber og hvis der bliver givet forkert eller misvisende information så bliver der altid gjort opmærksom på det.
Derfor bliver ting tit solgt billigt herinde. Hvis man vil lave en god handel som sælger, så er DBA nok et godt bud på hvor man bør sælge.
tl;dr: Lurk moar.
Du starter sådan set med at dreje tråden ved at rate ham irrelevant og samtidig svare ham temmelig irrelevant.
Jeg kan se du har oprettet din profil i dag, hvilket måske forklarer din manglende viden omkring hvordan newz som regel fungerer når noget sælges.
Folk prøver altid at hjælpe både sælger og køber og hvis der bliver givet forkert eller misvisende information så bliver der altid gjort opmærksom på det.
Derfor bliver ting tit solgt billigt herinde. Hvis man vil lave en god handel som sælger, så er DBA nok et godt bud på hvor man bør sælge.
tl;dr: Lurk moar.
Jeg kan fortælle at jeg er gammel bruger af sitet, men slettede min bruger for over et år siden, da forummet blev fyldt med irrelevante og usaglige diskussioner, fra folk der konstant overvåger forummet for nye indlæg de kan kommentere på - med en utrolig trang til at gå i petitesser.
Må dog konkludere at ikke meget har ændret sig. Jeg skrider igen - tak for besøget.
Må dog konkludere at ikke meget har ændret sig. Jeg skrider igen - tak for besøget.
Sand. (2) skrev:Nypris på en 13" MacBook Pro, der vist er bedre på alle ledder og kanter, end den du prøver at sælge her, koster 8.999DKK... Hvis du halverer din pris er du måske fair ;) Hav en god dag
Altså sælger OP en 15" så du må lige være fair, og sammenligne med en ny 15". Den billigste 15" står til DKK 13,799.00 i Apple Store, for en 2.0GHz quad-core Intel Core i7 med 4 GB RAM.
3214N (11) skrev:Altså sælger OP en 15" så du må lige være fair, og sammenligne med en ny 15". Den billigste 15" står til DKK 13,799.00 i Apple Store, for en 2.0GHz quad-core Intel Core i7 med 4 GB RAM.
Jeg tænkte godt over det, men 13" passede bedre på specs, som han opgiver dem :) Og så er det vel en smagssag om man ikke, ligesom mig, foretrækker 13" over 15".
tgr (3) skrev:Hvis du er interesseret, så synes jeg du skal byde. Ellers bedes du blive væk :)
Rolig nu. Den generelle stemning her på Newz plejer da at være, at relevant information gerne må klemmes ind, selvom man ikke direkte er interesseret. Jeg læste din indlæg/"salgsannonce" og funderede over, hvad en tilsvarende ny model ville koste. Så jeg søgte efter det og fandt den maskine, som jeg postede her, hvis andre sad med samme spørgsmål.
Der står også prisskilte på varer i forretninger, det betyder ikke at man ikke kan forhandle om prisen.
Jo ;) Jeg er fra Jylland...
2.000 ...
- bortset fra at der et et halvspist æble på bagsiden - så har den samme specs som en 3 år gammel HP Pavillion ... Så imo er den ikke meget mere værd end 2.000
- bortset fra at der et et halvspist æble på bagsiden - så har den samme specs som en 3 år gammel HP Pavillion ... Så imo er den ikke meget mere værd end 2.000
Haha #14 har godt nok trådt nogle folk over tæerne, men ret har han jo, der er jo ikke noget specielt HW i en Mac, det er jo næsten 100% det samme som en HP, DELL, eller Lenovo, ingen magic der.
Jeg forstår ikke hvorfor en æblebog skal koste mere end en "normal" laptop, eller joo ... måske et par hundrede mere pga af al den hvide maling, plus du får OS med, men ellers fatter jeg det ikke helt ;)
Jeg forstår ikke hvorfor en æblebog skal koste mere end en "normal" laptop, eller joo ... måske et par hundrede mere pga af al den hvide maling, plus du får OS med, men ellers fatter jeg det ikke helt ;)
Har lige solgt en bærbar med samme hardware - så er egentlig ikke interesseret - vil dog gerne prøve mac - det skal bare være en der kan trække noget ...
Thoroughbreed (18) skrev:Har lige solgt en bærbar med samme hardware - så er egentlig ikke interesseret - vil dog gerne prøve mac - det skal bare være en der kan trække noget ...
Dem der kan bliver for varme... Har lige haft nummer 4 til rep på arbejdet (og nej fanboys, div. opdateringer hjalp ikke en hatfis)
arntc (19) skrev:Dem der kan bliver for varme... Har lige haft nummer 4 til rep på arbejdet (og nej fanboys, div. opdateringer hjalp ikke en hatfis)
Er ikke fanboy - langt fra, vælger Toshiba eller Lenovo næste gang ... Men det var en computer gennem arbejdet, og de ca 150 der valgte en bærbar har ikke haft problemer med varmen - dog kender jeg en der har en HP med AMD processor - den bliver varm!
Men core 2 duo'en med GeForce 8600 har jeg nu ikke haft problemer med :)
izym (21) skrev:Jeg har engang målt omkring 80 grader ved udstødningen på en klassekammerats HP Pavillion. Den kørte Word og Chrome.
And so? ... Jeg har en klassekammerat hvor jeg har målt 40 grader? .. hvor skal man hen med den pølse snak om venner og personlige holdninger, der kan jo tydeligt have været noget glat med hans computer, og det kan jeg godt se det kan ikke ske for en mac...
Rainmeter (22) skrev:And so? ... Jeg har en klassekammerat hvor jeg har målt 40 grader? .. hvor skal man hen med den pølse snak om venner og personlige holdninger, der kan jo tydeligt have været noget glat med hans computer, og det kan jeg godt se det kan ikke ske for en mac...
Det er relevant ifht. det #20 skrev.
Mandag morgen og man keder sig. Så man kigger tilfældige tråde igennem på newz for at finde bare en lille smule underholdning.
Og så sidder i gud-hjælpe-mig og snakker om mig!
Baryler og bøller!
Men ja, HP Pavillion og den nye Elitebook er noget flimmerværk til at afgive varmen. Og vi ved det og vi er ligeglade. :)
Og så sidder i gud-hjælpe-mig og snakker om mig!
Baryler og bøller!
Men ja, HP Pavillion og den nye Elitebook er noget flimmerværk til at afgive varmen. Og vi ved det og vi er ligeglade. :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.