mboost-dp1
S: LG 32LK TV m. vægbeslag
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Heey drenge
Sælger et LG TV, under 1 år gammelt, da jeg skal flytte hjem til de gamle, og derfor ikke har brug for det TV mere...
Det er et HD ready TV med digital tuner indbygget.
Der er ingen synlige ridser og fungerer fejlfrit.
Derudover er der ET VÆGBESLAG med til TV'et!
Lidt tekniske specifikationer:
Diagonal størrelse : 32"
Opløsning : 1366 x 768
Display Format : 720p
Video Grænseflade : Komponent, HDMI, SCART
HDMI porte : 2 port(e)
Digital TV Tuner : DVB-C, DVB-T
Egenskaber : Tændt-slukket timer, clock, Smart Energy Saving Plus, Expert Mode, Dual XD Engine, ISF Kalibrerings Klar, Simplink, Picture Wizard II, Aspect ratio kontrol (ARC), progressive scan
Lydudgangsmodus : Stereo
USB Port : Ja , 1 port(e)
Jeg bor på Østfyn.
Prisen kan vi snakke om :)
Sælger et LG TV, under 1 år gammelt, da jeg skal flytte hjem til de gamle, og derfor ikke har brug for det TV mere...
Egenskaber : Tændt-slukket timer, clock, Smart Energy Saving Plus, Expert Mode, Dual XD Engine, ISF Kalibrerings Klar, Simplink, Picture Wizard II, Aspect ratio kontrol (ARC), progressive scan
Jeg bor på Østfyn.
Lylover (1) skrev:Heey drenge
Jeg bor på Østfyn.
Der er faktisk fejl i de specifikationer jeg har angivet.
Det er 1080p display format og IKKE 720p !!
Derudover er opløsningen faktisk på 1920 x 1080p, OG IKKE 1366 x 768
Kan se at jeg kiggede på det forkerte inde på LG's hjemmeside -.-
Jeg er vidst ikke så stærk ud i det med TV...
Jeg ved, at det er et LK450 TV.
Så her er et link til LGs officielle hjemmeside med specifikationer for 450 serien
http://www.lg.com/in/tvs/lg-32LK450-lcd-tv
Jeg ved, at det er et LK450 TV.
Så her er et link til LGs officielle hjemmeside med specifikationer for 450 serien
http://www.lg.com/in/tvs/lg-32LK450-lcd-tv
Lylover (5) skrev:LCD er det............. :)
Jeg går ud fra, at du med LCD mener katoderør :)
Så faldt min interesse, da jeg allerede har et TV på soveværelset ... Jeg KUNNE s'føli bruge det til min Raspberry PI, men vil ikke give mere end 500 kr så :)
melac (11) skrev:Følger foden også med, og har du kvittering?
Hvis det er, så har jeg en fod der højst sandsynligt passer på
Thoroughbreed (12) skrev:Jeg går ud fra, at du med LCD mener katoderør :)
Say whaaaat? Hvorfor tror du at LCD == katoderør?
I normal tv-sælger sprogbrug betyder LCD at det er et CCFL-belyst LCD, og LED betyder LED-belyst LCD. Et katoderør hedder CRT.
Hvis du googler modelnavnet kan du også tydeligt se at det i så fald ville være verdens tyndeste CRT.
Okay, med lidt god vilje kunne man godt kalde en CCFL-lampe for et katoderør, eftersom det er et rør med en katode i, men det ville ikke ligefrem være almindelig sprogbrug.
CCFL = cold-cathode fluorescent lamps.
Vil bruger ikke ordet lampe så meget til selve lyskilderne, så katoderør er et fint ord for det efter min mening. Prøv desuden at søge efter katoderør på google billedsøgning.
På dansk bruger vi desuden normalt billedrør i stedet for CRT.
CCFL = cold-cathode fluorescent lamps.
Vil bruger ikke ordet lampe så meget til selve lyskilderne, så katoderør er et fint ord for det efter min mening. Prøv desuden at søge efter katoderør på google billedsøgning.
På dansk bruger vi desuden normalt billedrør i stedet for CRT.
Jakob Jakobsen (14) skrev:CCFL = cold-cathode fluorescent lamps.
Det ved jeg, som jeg også skrev. Men når man snakker TV vil jeg mene at katoderør normalt betyder CRT (= cathode ray tube).
Men fred være med det. TV'et har i hvert fald et LCD-display med CCFL-belysning. Hvis TB af en eller anden grund kun vil have et med LED belysning så er det da okay med mig.
(tak Jacob)
Ja, jeg vil kun have et med LED belysning, da etkatoderørsoplyst CCFL oplyst TV er tykkere end et LED belyst TV.
Jeg har allerede et 32" LG TV (som har CCFL) på soveværelset, og det ville se meget kønnere ud hvis jeg havde et tyndere TV (hence LED)
Oh, and btw - LCD == Liquid Crystal Display - og LCD kan være belyst af MANGE ting, når jeg tænker LCD tænker jeg monotomt display, som f.eks i din gamle 3310
Ja, jeg vil kun have et med LED belysning, da et
Jeg har allerede et 32" LG TV (som har CCFL) på soveværelset, og det ville se meget kønnere ud hvis jeg havde et tyndere TV (hence LED)
Oh, and btw - LCD == Liquid Crystal Display - og LCD kan være belyst af MANGE ting, når jeg tænker LCD tænker jeg monotomt display, som f.eks i din gamle 3310
Okay, jeg har læst det igennem igen og kan nu godt se at du mener CCFL-belyst. Jeg er bare vant til at katoderør = CRT.
I min verden er et ægte LED display noget i stil med OLED, eller storskærme, hvor hver pixel er opbygget af LED´er. Derfor krummer jeg tæer hver gang jeg hører nogen snakke om LCD vs LED displays.
OMG hvordan ved du at jeg har haft en 3310!!!!!!111!!1
Edit: Og nu vi er ved petitesserne: Jeg tror du mener monokrom, ikke monotom.
I min verden er et ægte LED display noget i stil med OLED, eller storskærme, hvor hver pixel er opbygget af LED´er. Derfor krummer jeg tæer hver gang jeg hører nogen snakke om LCD vs LED displays.
Thoroughbreed (16) skrev:som f.eks i din gamle 3310
engfeh (17) skrev:Okay, jeg har læst det igennem igen og kan nu godt se at du mener CCFL-belyst. Jeg er bare vant til at katoderør = CRT.
I min verden er et ægte LED display noget i stil med OLED, eller storskærme, hvor hver pixel er opbygget af LED´er. Derfor krummer jeg tæer hver gang jeg hører nogen snakke om LCD vs LED displays.Thoroughbreed (16) skrev:som f.eks i din gamle 3310
Nåja :D Jeg synes nok at det lød dumt med "monotom" - anyhow, jeg hader også selv når folk nævner LED-tv som "uuuuh det sidste nye" - især min svigerfar gør det - yikes! Men omvendt, han er også typen der har et 600 Hz tv - for det sagde ham sælgeren i Expert -.-'
Men ja - jeg mente tykt eller tyndt ... Hmm, kan man ikke bare sige det frem over? Meget nemmere =)
melac (23) skrev:Hehe man skal jo starte et sted ;) 1500,- er alt for meget taget i betragtning at man kan få et helt nyt for 2400,- der bl.a også har netstik og+
Men lad mig forhøje mit bud til 350,-
Jeg købte det for 3000,- for lidt under et år siden.
Derudover tilkøbte jeg et vægbeslag til 600-700 kroner, som jo også er med i salget.
Så jeg holder fast i de cirka 1500 (eller deromkring). Men jeg takker for tilbuddet =)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.