mboost-dp1

S: iPhone 4, 32 GB

Gå til bund
Gravatar #1 - LinguaIgnota
26. okt. 2011 17:13
Yes, så fik jeg tilsendt et købstilbud fra 3, og tænker, at jeg gerne vil have sådan en 4S, hvis jeg kan afsætte min 4'er.

Den er sort. Den har enkelte lommeridser på bagsiden og et lille hak under skærmen, helt ude i venstre side, på forsiden. Men ellers er den pæn og velholdt - den tidligere ejer (det er mig) var en sød lille dame, der kun kørte til kirke i den om søndagen.

Vidunderet er, såvidt jeg husker, købt i september måned sidste år, men blev ombyttet af 3 i, erm, februar måned (mener jeg det var), pga. en defekt home-knap.
Både den originale kvittering og kvitteringen for ombytningen kan graves frem, hvis man er til den slags.

Jeg gider ikke at ligge og sende lortet, så den skal afhentes på Frederiksberg; og gerne så hurtigt som muligt. Prisen på sådan en har jeg som sådan ikke en skid forstand på, men en ny 8 GB står til 3799 kr. på Apples hjemmeside, så jeg forærer den altså ikke væk.

Kunne vi evt. få et bud?
Gravatar #2 - Systran
26. okt. 2011 17:25
Vi kan bytte med min 16 GB-model, og så kan du få lov at sælge den. Hvordan lyder det?
Jeg smider gerne en flaske kirsebærvin og en tungepiercing (lettere brugt) oven i handlen.
Gravatar #3 - LinguaIgnota
26. okt. 2011 17:26
Jeg siger, at kun fattige mennesker køber 16 GB-modellen. Er du fattig, Systran?
Gravatar #4 - Systran
26. okt. 2011 17:33
Lad os nu ikke hænge os i fortiden, og de valg, som blev taget og ikke taget.

Jeg vil jo bare gerne ligne en, der er rig :(
Gravatar #5 - Norrah
26. okt. 2011 17:38
Jeg vil gerne give en til min moder, men jeg kan ikke byde mere end 2k.

Det bliver dog nok kun et starterbud.
Gravatar #6 - LinguaIgnota
26. okt. 2011 17:40
Det er i hvert fald noteret.

Såeh, Sysser, du kunne f.eks. byde 2000 kr. og din 16 GB.
Gravatar #7 - izym
26. okt. 2011 17:55
Bare til sammenligning, så fik jeg 2800 kr. for min, som havde nogle få skrammer. I øvrigt også en sort 32 GB model.
Gravatar #8 - LinguaIgnota
26. okt. 2011 18:00
Jamen, lad os holde fast i Norrahs bud på 2000 kr. og sige buy nao for 2800 kr. Så gider jeg heller ikke småsnak og pis og lort - pengene skal i hånden på pappa ASAP eller NO DEAL.
Gravatar #9 - LinguaIgnota
26. okt. 2011 18:18
Skidtet er solgt. Tak for opmærksomheden.
Gravatar #10 - apkat
26. okt. 2011 18:36
LinguaIgnota (9) skrev:

Det var så lidt
Gravatar #11 - Hånter
26. okt. 2011 18:38
Du er da en .. Ja. Hvornår har du skrevet dig på ventelisten? Jeg venter stadig på mit købstilbud fra 3.
Gravatar #12 - Magten
26. okt. 2011 18:47
LinguaIgnota (9) skrev:
For hvor meget?

Gravatar #13 - LinguaIgnota
26. okt. 2011 19:03
Hånter (11) skrev:
Du er da en .. Ja. Hvornår har du skrevet dig på ventelisten? Jeg venter stadig på mit købstilbud fra 3.

Jeg skrev mig op, da ventelisten åbnede. Der blev F5'et en hel del den aften.
Har du fået en SMS om, at købstilbudet er på vej?

Magten (12) skrev:
For hvor meget?

Jeg lod den gå for 2500 kr. En af kærestens bekendte var interesseret, så jeg tænkte, at jeg ligeså godt kunne afsætte den til en, som jeg kan finde og hoppe på, hvis han ikke betaler til tiden.
Gravatar #14 - Hånter
26. okt. 2011 19:16
Nopes. Intet; andet end at der login til en eller anden venteliste.

Men okay, jeg skrev mig også først op omkring midnat - så vigtigt er det jo heller ikke. Jeg stjæler jo bare din i flyet på vej til Kiev.
Gravatar #15 - LinguaIgnota
26. okt. 2011 19:30
Det lader ikke til, at de har styr på ret meget hos 3. Da de åbnede ventelisten første gang, fik man ikke nogen form for bekræftelse på, at de havde modtaget tilmeldingen. Siden genindlæste bare, når man trykkede send. Jeg tror også, det er grunden til, at jeg åbenbart er skrevet op til både to hvide og en sort 64 GB (i følge den side, man kan logge ind på). Der står også (det har der gjort siden i eftermiddag - altså en del timer før, købstilbuddet blev sendt), at der er sendt købstilbud på samtlige telefoner, men jeg har sjovt nok kun modtaget ét. Ovenikøbet et med et totalt fucked link. - "x-msg://XXXX/www.3.dk/Privat/mobil/Mobiler/Apple-iPhone-4S-64GB-White/" er ikke noget, som min browser forstår.

Men altså, prøv evt. at gå til www.3.dk/Privat/mobil/Mobiler/Apple-iPhone-4S-64GB-White og se, om du kan gennemføre en ordre.

Nå ja, og så har de det der 3-bonus-fis, hvor man optjener 100 kr. om måneden på at have et af de absolut dyreste abonnementer, som man kan bruge på køb af ny smartphone. Jeg har 200 point, som jeg gerne ville bruge - og der stod også, at de ville blive fratrukket, men det er de så ikke blevet. Men fuck it, den kan jeg altid tage op med kundeservice på et senere tidspunkt.
Gravatar #16 - Hånter
26. okt. 2011 19:48
Baaah! "Kære kunde, du prøvede at købe en telefon selvom det ikke er din tur på ventelisten..." :(

Øv, nå... Men ellers tak Linge, jeg får vel en mail inden for nærmeste fremtid.
Gravatar #17 - Alrekr
26. okt. 2011 22:00
Du sender ikke? Selv ikke hvis jeg nu sender en liter mælk og en rulle gaffatape og så pakker du ellers telefonen ind i mælk i mælkekarton?

(Selvom den er solgt skulle det foreslås)
Gravatar #18 - Magten
27. okt. 2011 05:09
LinguaIgnota (13) skrev:

Magten (12) skrev:
For hvor meget?

Jeg lod den gå for 2500 kr. En af kærestens bekendte var interesseret, så jeg tænkte, at jeg ligeså godt kunne afsætte den til en, som jeg kan finde og hoppe på, hvis han ikke betaler til tiden.
Sejt, jeg havde også regnet med at sælge min for 2200-2500 kr, så det er nok ikke umuligt.

Men nu til noget mere seriøst. Skal du virkelig have den i hvid? Er det ikke kun trunter der har det? Ja jeg spørger bare.
Gravatar #19 - Ronson ⅍
27. okt. 2011 06:10
Er det ikke kun trunter der køber iPhone? Ja, jeg spørger bare.
Gravatar #20 - LinguaIgnota
27. okt. 2011 06:15
Magten (18) skrev:
Men nu til noget mere seriøst. Skal du virkelig have den i hvid? Er det ikke kun trunter der har det? Ja jeg spørger bare.

Det har jeg faktisk ikke tænkt over. Jeg tænkte bare, at det var smart at have en hvid, når alle andre har en sort. Så kan jeg genkende den den med det samme og så'n. Og så er den vel egentlig meget pæn, I guess.

Ronson (19) skrev:
Er det ikke kun trunter der køber iPhone? Ja, jeg spørger bare.

Det er sjovt, du spørger, for selvom jeg selvfølgelig ikke kender ret mange trunter (og her taler vi om en særlig form for pigebarn af typen med lidt for lidt hjerneaktivitet), så har dem jeg ser allesammen Android*. HTC Desire er vist særligt populær i de kredse.
Måske er det noget med, at jo færre penge man bruger på en telefon, jo flere har man til selvbruner og tyggegummi. Men jeg ved det ikke.

*True story.
Gravatar #21 - LinguaIgnota
27. okt. 2011 16:30
Så er der også nyt fra Telenor:
Så er ventetiden endelig ved at være forbi. I nat den 28. oktober lander den hidtil mest fantastiske iPhone i kongeriget Danmark. Da du tidligere har vist interesse for iPhone 4S, står du naturligvis forrest i køen til at få fingrene i den. Vi giver lyd senere på aftenen, så snart det bliver din tur til at købe den. Så hold øje med din mailboks, hvor du vil modtage en mail med link til Telenors webshop. Du får samtidig en sms, når mailen ligger klar. Indtil da kan du slå ventetiden ihjel med at læse mere om iPhone 4S her.

Hahaha, dumme Hånter - jeg kan købe over 9000 nye iPhones. Åbenbart.
Gravatar #22 - Lusk
27. okt. 2011 16:57
9000!! NINE THOUSAAAAANDD?????
Gravatar #23 - Hånter
27. okt. 2011 18:29

Du køber da bare løs Linge, jeg nakker sq'da din alligevel! :D
Gravatar #24 - Jakob Jakobsen
27. okt. 2011 18:35
Nu huskede du vel at autoklavere den ved 121 grader i minimum 20 minutter, før du solgte den?
Vi ved jo alle hvor den har været.
Gravatar #25 - LinguaIgnota
27. okt. 2011 18:56
Du har en fin pointe, JayBaby, men det må være købers ansvar. Jeg har tænkt mig at tørre den af med en hårdt opvredet klud og så er dét ligesom det. Hvis han alligevel er så sart, så havde han vel næppe købt brugt.
Gravatar #26 - Zombie Steve Jobs
27. okt. 2011 21:48
Du kan bare gøre som gutterne på Nørrebro, løb forbi en tilfældig drunk iPhone-bruger og flå skidtet ud af hånden på vedkommende. Kender flere, der har været udsat for det.
Gravatar #27 - LinguaIgnota
28. okt. 2011 04:16
Hvis nogen gjorde det ved mig, så ville jeg helt sikkert råbe: "Hov, nej, stop!" Der er sgu grænser for, hvad man skal finde sig i.
Gravatar #28 - Alrekr
28. okt. 2011 05:55
LinguaIgnota (27) skrev:
Hvis nogen gjorde det ved mig, så ville jeg helt sikkert råbe: "Hov, nej, stop!" Der er sgu grænser for, hvad man skal finde sig i.

Samtidig dækker forsikringen hvis du anråber tyveknægten.
Gravatar #29 - LinguaIgnota
28. okt. 2011 06:03
Forsikringer er for pessimister. Jeg forsøger at være positiv og optimistisk. Forsøger.
Gravatar #30 - Alrekr
28. okt. 2011 06:04
LinguaIgnota (29) skrev:
Forsikringer er for pessimister. Jeg forsøger at være positiv og optimistisk. Forsøger.

Jeg snakker ikke om en tillægsforsikring, bare den almindelige indboforsikring..
Gravatar #31 - LinguaIgnota
28. okt. 2011 06:05
Indbo, schminbo.
Gravatar #32 - Hånter
28. okt. 2011 07:30
Så du har heller ikke rejseforsikring, når du nu rejser over og bliver strålet?

Der er modtaget bestillingslink til iPhone 4s, og nu er jeg kommet i tvivl om jeg overhovedet vil ofre så mange penge på sådan en -.-
Gravatar #33 - LinguaIgnota
1. nov. 2011 10:20
Magten (18) skrev:
Sejt, jeg havde også regnet med at sælge min for 2200-2500 kr, så det er nok ikke umuligt.

Du kan nok med fordel være meget opmærksom på, at vi på Newz har nogle andre idéer om, hvad fair priser er, end tosserne ude i virkeligheden. Jeg har fået at vide, både af køber og fra adskillige andre, at jeg slap den utroligt billigt. Havde jeg gidet at ligge og rode med det, så kunne jeg nok snildt have fået 3000+ kr. for den.

Det tog dælme heller ikke mange minutter at få den afsat.
Gravatar #34 - Systran
13. nov. 2011 22:24
Jeg har fået min første flamebait-rating nogensinde i #2! Tak for det, pinata. Han er en intelligent herre. Tillad mig at citere.

pinatas profil skrev:
I det øjeblik du selvudnævnete dig selv, var du selvpartisk, og derved ikke inteliggent nok til at forholde dig neutral...

Hvis du rettede dine håbløse stavefejl, ville det jo egentlig lyde meget godt.
Gravatar #35 - Brugernavn
13. nov. 2011 22:28
Systran (34) skrev:
Jeg har fået min første flamebait-rating nogensinde i #2!

Well, fuck that.
Gravatar #36 - apkat
13. nov. 2011 22:49
Og nu fik du lidt mere
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login