mboost-dp1
S: GTX 680 Gigabyte OC Windforce 3X
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Da jeg er startet med at streame og bruger 2pc setup kan jeg ikke bruge SLi optimalt mere (Klone skærme)
Så har derfor et enkelt kort til salg nu og et mere senere på måneden (måske)
Kortet er:
Gigabyte GTX 680 OC Windforce 3X Edition 2GB
Købt d. 22/06-2012 hos Dustinhome.dk
Kortet har aldrig været overclocket (standard fra producent)
Det fejler ingenting og jeg er ikke ryger.
Original embalage mm.
HBO 2500,-
>Ingen bytte<
Kortet kan sendes eller hentes i trekantsområdet (kolding)
Så har derfor et enkelt kort til salg nu og et mere senere på måneden (måske)
Kortet er:
Gigabyte GTX 680 OC Windforce 3X Edition 2GB
Købt d. 22/06-2012 hos Dustinhome.dk
Kortet har aldrig været overclocket (standard fra producent)
Det fejler ingenting og jeg er ikke ryger.
Original embalage mm.
HBO 2500,-
>Ingen bytte<
Kortet kan sendes eller hentes i trekantsområdet (kolding)
Ronson (5) skrev:Jeg ved godt man siger ordblinde ikke er dovne folk der ikke gider stave rigtigt, MEN HIPPIEN HAR LIGE VIST HVORDAN DET SKAL STAVES?!
Læser ellers mange steder, folk der skriver " got dam" i stedet for " got damn" så trode bare porren havde ramt 'n' hved et uheld
men hvorfor er han en hippie?
csstener (6) skrev:Læser ellers mange steder, folk der skriver " got dam" i stedet for " got damn" så trode bare porren havde ramt 'n' hved et uheld
men hvorfor er han en hippie?
Han går i fivefingers.
csstener (6) skrev:Ronson (5) skrev:Jeg ved godt man siger ordblinde ikke er dovne folk der ikke gider stave rigtigt, MEN HIPPIEN HAR LIGE VIST HVORDAN DET SKAL STAVES?!
Læser ellers mange steder, folk der skriver " got dam" i stedet for " got damn" så trode bare porren havde ramt 'n' hved et uheld
God = Gud
Damn = Fordømme/Forbande
HrJakobsen (7) skrev:Han går i fivefingers.
Har slet ikke haft FF på denne uge...
Hvem er hippien nu?
Jamen, Firefox er ikke lavet af Apple. Så den virker jo ikke bare! Du ved da også at Safari kan styres med tankerne! Den er så avanceret at den kan forstå den kvindelige hjerne. Det var lidt en must-have feature, i det vi ved hvordan de mænd, der bruger Apple udstyr, er.
Yvossen (19) skrev:Jamen, Firefox er ikke lavet af Apple. Så den virker jo ikke bare! Du ved da også at Safari kan styres med tankerne! Den er så avanceret at den kan forstå den kvindelige "hjerne". Det var lidt en must-have feature, i det vi ved hvordan de "mænd", der bruger Apple udstyr, er.
autocorrected.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.