mboost-dp1
S: En masse hardware
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Corholio (53) skrev:Det ser ud til at kinaholm har trukket sig fra købet af Drobo'en, hvis nogle er interesserede må de naturligvis gerne afgi' et bud.
Hvis jeg kan få den til 400 kan jeg afhente den i dag
Har modtaget DiNovo Edge, samt 17 assoterede plastikindkøbsposer fra bl.a. Netto, samt en pose fra Humac i lidt kraftigere plast
Mulle siger "Ih tak ...."
Mulle siger "Ih tak ...."
Hovsa, jeg synes jeg havde lavet en reset... men den var åbenbart ikke "hard nok"... Jeg beklager :)
Jeg ved ikke lige hvor du læser de 400 DKK fra, Drobo'en er kommet ned i 500kr, fra de 1000kr... Jeg går ikke lavere, så smider jeg den bare på QXL.
Plastikposer havde jeg liggende, bobleplast... not so much... Multi-purpose wrapping FTW!
Hovsa, jeg synes jeg havde lavet en reset... men den var åbenbart ikke "hard nok"... Jeg beklager :)
Jeg ved ikke lige hvor du læser de 400 DKK fra, Drobo'en er kommet ned i 500kr, fra de 1000kr... Jeg går ikke lavere, så smider jeg den bare på QXL.
Plastikposer havde jeg liggende, bobleplast... not so much... Multi-purpose wrapping FTW!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.