mboost-dp1
S: En del serier
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Ryder lidt ud i samlingen af mine TV-serier:
Alle er med danske undertekster og ligeledes købt i Danmark.
Desperate Housewives
- Sæson 1: 55 kr.
- Sæson 2: 110 kr.
- Sæson 3: 110 kr.
- Sæson 4: 160 kr.
Samlet: 420 kr.
The Sopranos
- Sæson 1: 135 kr.
- Sæson 2: 135 kr.
- Sæson 3: 100 kr.
Samlet: 350 kr.
Californication
- Sæson 2: 55 kr.
Samlet: 100 kr.
Scrubs
- Sæson 3: 95 kr.
- Sæson 4: 95 kr.
- Sæson 5 (i folie): 95 kr.
Samlet: 275 kr.
Mad Men
- Sæson 1: 75 kr.
Byttes!
Er interesseret i følgende serier:
- Mad Men: Sæson 2 & 3
- The Sopranos: The Box
- Desperate Housewives: Sæson 5 og opefter
- True blood: Sæson 1 og opefter.
Info
Alle ting befinder sig i Valby v/ København.
Kan sendes med Post DK som maxibrev (ca. 30-35 kr. pr. boks)
Alle er med danske undertekster og ligeledes købt i Danmark.
Desperate Housewives
The Sopranos
Californication
- Sæson 2: 55 kr.
Samlet: 100 kr.
Scrubs
- Sæson 3: 95 kr.
- Sæson 4: 95 kr.
- Sæson 5 (i folie): 95 kr.
Samlet: 275 kr.
Mad Men
- Sæson 1: 75 kr.
Byttes!
Er interesseret i følgende serier:
- Mad Men: Sæson 2 & 3
- The Sopranos: The Box
- Desperate Housewives: Sæson 5 og opefter
- True blood: Sæson 1 og opefter.
Info
Alle ting befinder sig i Valby v/ København.
Kan sendes med Post DK som maxibrev (ca. 30-35 kr. pr. boks)
Er der virkelig slet ikke nogen der kan bruge nogle dejlige serier?!
Har desuden lige fundet Scrubs sæson 1 frem! I får den til 55 kr!
Har desuden lige fundet Scrubs sæson 1 frem! I får den til 55 kr!
Jeg ved godt jeg med stor sandsynlighed fornærmer dig nu, men hvilken stand er Sopranos dvderne i?
Ville de kunne bruges som gave ;) .. Jeg er lidt nærrig af natur, så hvis jeg ku spare penge ved at købe Sopranos hos dig, istedet for at beteale en formue for et sæt nye dvder, så var jeg sikkert til at overtale :)
Ville de kunne bruges som gave ;) .. Jeg er lidt nærrig af natur, så hvis jeg ku spare penge ved at købe Sopranos hos dig, istedet for at beteale en formue for et sæt nye dvder, så var jeg sikkert til at overtale :)
Bachy (6) skrev:Jeg ved godt jeg med stor sandsynlighed fornærmer dig nu, men hvilken stand er Sopranos dvderne i?
De er meget pæne i forhold til at det er papæsker. Der er et lille hak på sæson 3 æsken, og kanterne på pappet er lidt bøjet på sæson 2 pappet. Lad mig sige det sådan, at hvis du giver dem til en person som "bare" skal se dem, og ikke er decideret samler, så vil han ikke ane forskel om de er 2-hand eller nye, udover der ikke er plastik rundt om.
Skiver er ridsefrie, og der følger indlægsbrochuren til sæson 3.
Arnfast (4) skrev:Hvorfor er desperate dyrere når man køber dem sammen, end enkeltvis? :)
Du sparer 15 kr. ;) Vi kan dog godt forhandle lidt, hvis du er interesseret i lidt MILF der til tider slås! Og samtidig vil gøre din kæreste fantastisk glad og virke utrolig betænktsom, som jo er lige = mere sex til dig!
illishar har købt Scrubs, dog ikke sæson 1 (med mindre jeg kan prakke ham den på!)
Altså er der stadig Californication (SEX!!), Desperate Housewives (MILF!!), Mad Men (TORPEDO PATTER!!) og The Sopranos (MAFIA!!) tilbage i bunken der venter på at blive smidt afsted til jer kære mennesker!
Altså er der stadig Californication (SEX!!), Desperate Housewives (MILF!!), Mad Men (TORPEDO PATTER!!) og The Sopranos (MAFIA!!) tilbage i bunken der venter på at blive smidt afsted til jer kære mennesker!
[offtopic]
Nu har jeg kun set de første 5-6 afsnit af Sopranos.
Men i den del handlede det mere om ænder end om Mafia...
Jo han tæsker en i de første 3 minutter af første afsnit. Men derfra var det bare "mand der snakker med sin psykolog om sine ænder..."
Ved ikke om man bare skal springe første sæson over eller hvad??
[/offtopic]
Jo han tæsker en i de første 3 minutter af første afsnit. Men derfra var det bare "mand der snakker med sin psykolog om sine ænder..."
[/offtopic]
Chewy (10) skrev:[offtopic]
[/offtopic]
Det der er med sopranoes. er jo at den mest handler om politiet efter røverene og hvad det betyder for ens liv og familie. Jeg er hel vild med den.
@11
Fair nok..
Nu jeg tænker over det så jeg den også men jeg havde min depression. Så det kan være at mit syn har været lidt farvet af det :-)
Måske man skulle give den en chance til..
Kan du evt. anbefale et af de senere afsnit der er "i særklasse"?
Så man kan blive lidt hyped op til at se den fra starten..
Fair nok..
Nu jeg tænker over det så jeg den også men jeg havde min depression. Så det kan være at mit syn har været lidt farvet af det :-)
Chewy (12) skrev:@11
Fair nok..
Hmm nu er det et godt stykke tid siden, at jeg sidst har set dem (venter på at få hele boksen, så jeg kan se dem i et hug), men specielt sæson 2 sætter rigtig gang i selve mafia-delen, samtidig med den er lidt sjovere/sarkastisk end 1'eren. Men kan kun anbefale serien, i sær hvis du har set Mad Men og syntes om den, da de minder om hinanden i fortællerform.
Tråd:
Scrubs 3,4,5 er solgt.
Chewy (14) skrev:@13
Klart. Så har jeg noget at gå igang med når jeg er kommet op to date med Supernatural...
Mad Men har jeg dog ikke set.. Har hørt navnet nævnt/skrevet. Men er ikke stødt på nogen trailere eller lign...
Nu har jeg dog noget at kigge efter :-)
Det sjove ved The Sopranos, og især ved Mad Men er, at når man har set et afsnit, ved man ikke rigtig hvad serien handler om/hvad meningen er med den, men man kan alligevel ikke lade være med at se det næste afsnit, da den er så god.
(Det er holdet bag Sopranos der også har lavet Mad Men)
Tråd:
Californication er solgt :)
Tilbage er:
Desperate Housewives
The Sopranos
Scrubs
Sæson 1: 55 kr. (1/3 af nypris!)
Mad Men
- Sæson 1: 70 kr. (Lavere pris!)
Californication er solgt :)
Tilbage er:
Desperate Housewives
The Sopranos
Scrubs
Sæson 1: 55 kr. (1/3 af nypris!)
Mad Men
- Sæson 1: 70 kr. (Lavere pris!)
Upper lige engang :)
Kan da ikke passe, at i ikke er interesseret i disse fantastiske serier til fantastiske priser!?
Kan da ikke passe, at i ikke er interesseret i disse fantastiske serier til fantastiske priser!?
Bachy (18) skrev:Nej, det passer nemlig ikke!
Desværre passer økonimien ej heller specielt godt til serie køb i denne månede, så desværre er jeg nødt til at holde mig tilbage ... foreløblig :)
De er her nok også den 1. november! :D
Bachy (20) skrev:Det er de sikkert, jeg får blot først løn d.15 ;)
Hvis du er heldig, så er de der måske også til den tid!
Kommer nok ikke forbi det rigmandskvarter du bor i lige foreløbig, men skal have min daglige gang på Husum-gade de næste fem uger, så hvis du kommer forbi der, har vi en date..
Er også forbi bispebjerg en gang om ugen, hvor vi også kan mødes i en mørk gyde..
Er også forbi bispebjerg en gang om ugen, hvor vi også kan mødes i en mørk gyde..
#28 Valby er sjovere!
Du kan sagtens komme næste uge.. Hvilken dag havde du i tankerne?
Hvis det er nemmest for dig, at overføre penge kan du gøre det, men du er også velkommen til at tage dem med i kolde kontanter... Er skam ligeglad, og skal nok lade være med at sælge til anden side ;)
Du kan sagtens komme næste uge.. Hvilken dag havde du i tankerne?
Hvis det er nemmest for dig, at overføre penge kan du gøre det, men du er også velkommen til at tage dem med i kolde kontanter... Er skam ligeglad, og skal nok lade være med at sælge til anden side ;)
Uhh, der ligger da forresten et fremragende pizzeria i Valby. Jeg har kun prøvet én af deres pizzaer - men hot damn, den er lækker. Sådan en fræk deep pan-sag med tomat, ost, champignon, kødstrimler, chili, dressing og frisk persille. Oh. My. God.
Hvis du får dem til at tilføje pepperoni og løg, så er du sat til spontanejakulation.
La Mora, tror jeg nok, det hedder. Budet er i øvrigt superflink og smilende - dansk er bare ikke hans stærkeste side.
Hvis du får dem til at tilføje pepperoni og løg, så er du sat til spontanejakulation.
La Mora, tror jeg nok, det hedder. Budet er i øvrigt superflink og smilende - dansk er bare ikke hans stærkeste side.
LinguaIgnota (30) skrev:Uhh, der ligger da forresten et fremragende pizzeria i Valby. Jeg har kun prøvet én af deres pizzaer - men hot damn, den er lækker. Sådan en fræk deep pan-sag med tomat, ost, champignon, kødstrimler, chili, dressing og frisk persille. Oh. My. God.
Vi bor klods op af Pizza Night der har åbent fra 16.00 til ?? Og som det sidste års tid er blevet lukket 1 gang af skat og 1 gang af fødevarestyrelsen, men nu er dukket op til overfladen igen og har fået en glad smiley! Var dog lidt trist da de for en måned siden blev anmeldt af en politimand for at sælge sodavand uden afgift! Ejeren ser desuden Vild Med Dans hver fredag, har jeg ladet mig fortælle..
Hvis du ikke har noget at bidrage med, så synes jeg ærlig talt, at du bare skal pikke af, Vandfarve.
Sig noget begavet om pizzaer eller dø i en brand.
Sig noget begavet om pizzaer eller dø i en brand.
Mit foretrukne pizzeria er Gastronomia Italiano. Der ligger en både på Sdr. Boulevard og på Falkonér Allé.
De har en pizza med tomat, ost, pesto, frisk tomat, kartofler og oksekødsstrimler. Jeg var selv skeptisk over kombinationen, men den er virkelig god og mætter rigtig meget!
De har en pizza med tomat, ost, pesto, frisk tomat, kartofler og oksekødsstrimler. Jeg var selv skeptisk over kombinationen, men den er virkelig god og mætter rigtig meget!
Systran (36) skrev:Mit foretrukne pizzeria er Gastronomia Italiano. Der ligger en både på Sdr. Boulevard og på Falkonér Allé.
Den har jeg også spist nogle gange. Kartoffel er i det hele taget en god tilføjelse til mange pizzaer.
Gastronomia Italiano er den med brændefyret stenovn, som ligger lige ved siden af bagel-forretningen, ja? De laver klart Københavns bedste bagels derinde... Altså, den lille af dem, ikke den, hvor de taler engelsk og har dejlig importeret Dr Pepper og Cherry Coke. - Deres bagels er meh.
Chili/cheddar med pastrami er alletiders yndlings, når man ikke spiser kylling.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.