mboost-dp1
S: Canon EOS 400D, Sigma 18-200mm OS, Sigma EF-530 DG Super
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey,
Jeg bruger stort set aldrig mit spejlreflex kamera og saetter det nu til salg.
Det er et Canon EOS400D, koebt ~3 maaneder efter release.
Et Sigma 18-200mm objektiv med Optical Stabilizer, kostede ~4500 ved samme tid. (Er koebt ved siden af, lidt efter)
En Sigma EF-530 DG Super flash. Fungerer utroligt godt, set ifht. prisen paa denne og Canons eget alternativ.
Der er et 4GB CF kort med og en CF-kortlaeser som ikke fungerer specielt godt.
Det hele ligger i en LowePro sidetaske og der er en Velbon tripod med til.
Nypris paa det hele ligger i omkring 12-13.000kr, men det er brugt og det blev koebt tilbage i 2008.
Alting er i kanon god stand, det er ikke brugt specielt meget. Jeg tror at jeg sammenlagt har taget 2000 billeder med det.
Der har aldrig vaeret problemer med hverken objektiv eller kamerahus og der har ikke vaeret stoev inde i noget af det.
Jeg har selv taget nogle kanon gode billeder med den her kombination, baade paa den kinesiske mur, i hoej sol i Barcelona og i overskyet og triste Paris.
Jeg maa erkende at jeg ikke har tid eller energi til at blive foto-prof, saa jeg nedgraderer til et kompaktkamera, i den kvalitetsordning der nu kan blive raad til efter salget af dette :)
Hvad vil i byde/vurdere det til?
Jeg har kvitteringer paa det hele *somewhere*, men de medfoelger naturligvis.
Kom frisk!
/fido
Jeg bruger stort set aldrig mit spejlreflex kamera og saetter det nu til salg.
Det er et Canon EOS400D, koebt ~3 maaneder efter release.
Et Sigma 18-200mm objektiv med Optical Stabilizer, kostede ~4500 ved samme tid. (Er koebt ved siden af, lidt efter)
En Sigma EF-530 DG Super flash. Fungerer utroligt godt, set ifht. prisen paa denne og Canons eget alternativ.
Der er et 4GB CF kort med og en CF-kortlaeser som ikke fungerer specielt godt.
Det hele ligger i en LowePro sidetaske og der er en Velbon tripod med til.
Nypris paa det hele ligger i omkring 12-13.000kr, men det er brugt og det blev koebt tilbage i 2008.
Alting er i kanon god stand, det er ikke brugt specielt meget. Jeg tror at jeg sammenlagt har taget 2000 billeder med det.
Der har aldrig vaeret problemer med hverken objektiv eller kamerahus og der har ikke vaeret stoev inde i noget af det.
Jeg har selv taget nogle kanon gode billeder med den her kombination, baade paa den kinesiske mur, i hoej sol i Barcelona og i overskyet og triste Paris.
Jeg maa erkende at jeg ikke har tid eller energi til at blive foto-prof, saa jeg nedgraderer til et kompaktkamera, i den kvalitetsordning der nu kan blive raad til efter salget af dette :)
Hvad vil i byde/vurdere det til?
Jeg har kvitteringer paa det hele *somewhere*, men de medfoelger naturligvis.
Kom frisk!
/fido
Objektivet kan du nok sælge til 65-80% af nyprisen alt efter stand, flashen vil jeg skyde på at du kan få omkring 1000 for.
Kameraets pris med udstyr, vil jeg skyde på skal ligge imellem 1000-2000.
Kameraets pris med udstyr, vil jeg skyde på skal ligge imellem 1000-2000.
Selvom JJ har kommet med et lille hint ifht. prisen, så tror jeg at det er en god idé at smide en ønske pris op..
Især hvis man ikke ved hvad sådan noget koster, kan det godt skræmme lidt..
Eller sagt på en anden måde, personligt ville jeg tro prisen var omkring det dobbelte af hvad JJ snakker om..
Især hvis man ikke ved hvad sådan noget koster, kan det godt skræmme lidt..
Eller sagt på en anden måde, personligt ville jeg tro prisen var omkring det dobbelte af hvad JJ snakker om..
Hm, det kan i selvfoelgelig have ret i.
Jeg haaber selvfoelgelig paa den hoejest mulige pris, men set i lyset af EOS1000 og de ganske fine tilbud der er paa Canon udstyr i kombinationen hus & 18-70/200mm linse til 6-8000kr, saa vil jeg ikke forvente over 5000 og nok naermere i omegnen af 4000.
Jeg tror jeg vil sige hoejeste bud over 4000, og saa er den skid slaaet :)
/fido
Jeg haaber selvfoelgelig paa den hoejest mulige pris, men set i lyset af EOS1000 og de ganske fine tilbud der er paa Canon udstyr i kombinationen hus & 18-70/200mm linse til 6-8000kr, saa vil jeg ikke forvente over 5000 og nok naermere i omegnen af 4000.
/fido
#4 ohøj, kender måske en, der kunne være interesseret, tjekker lige
Jakob Jakobsen (2) skrev:Kameraets pris med udstyr, vil jeg skyde på skal ligge imellem 1000-2000.
Jeg vil lige tilføje at det er prisen uden 18-200 objektivet og flashen.
fidomuh (4) skrev:Hm, det kan i selvfoelgelig have ret i.
/fido
Har muligvis en køber - finder lige ud af det så hurtig som muligt!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.