mboost-dp1
S: Bundkort, CPU og GPU
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hep,
da Steam's summersale er over os, tænkte jeg at det var på tide at få opgraderet min desktop, jeg har derfor en del dele til overs, som jeg gerne vil sælge. Delene har ikke været overclockede, og fungerer upåklageligt. Der medfølger original emballage (dog ikke til CPU), manualer og installations-CD'ere.
Hvad jeg sælger er:
1 stk - Intel Core i5 2500K CPU (med stock køler)
1 stk - Gigabyte Z68AP-D3 Motherboard
1 stk - Asus GeForce GTX560 Ti DirectCUII TOP
Bundkort og CPU sælges kun samlet, da jeg ikke ønsker at risikere noget ved at skille dem ad.
Jeg lader denne tråd køre til søndag aften klokken 20, så kan vi se hvem der har budt højest (jeg har ingen ide om hvad jeg vil ha' for det, men kom med et realistisk bud, og så tager vi det derfra).
/ Anders
da Steam's summersale er over os, tænkte jeg at det var på tide at få opgraderet min desktop, jeg har derfor en del dele til overs, som jeg gerne vil sælge. Delene har ikke været overclockede, og fungerer upåklageligt. Der medfølger original emballage (dog ikke til CPU), manualer og installations-CD'ere.
Hvad jeg sælger er:
1 stk - Intel Core i5 2500K CPU (med stock køler)
1 stk - Gigabyte Z68AP-D3 Motherboard
1 stk - Asus GeForce GTX560 Ti DirectCUII TOP
Bundkort og CPU sælges kun samlet, da jeg ikke ønsker at risikere noget ved at skille dem ad.
Jeg lader denne tråd køre til søndag aften klokken 20, så kan vi se hvem der har budt højest (jeg har ingen ide om hvad jeg vil ha' for det, men kom med et realistisk bud, og så tager vi det derfra).
/ Anders
By .. By ... Byyyyy ...
NEJ! Er på afvænning ... Og har aldrig haft en desktop med Intel/NVidia siden mit GeForce 3
NEJ! Er på afvænning ... Og har aldrig haft en desktop med Intel/NVidia siden mit GeForce 3
Jamen, så ser det ud til at Ronson er blevet den glade ejer af en ny GPU.
Ronson, jeg sender dig lige en PM.
Jeg har stadigvæk CPU og Mobo til salg, Scuga - hvis du er interesseret i at modtage CPU og Mobo (du skal selv skille dem ad), må du gerne få det for 700,- plus porto (med mindre du selv kommer og afhenter det i Vejle).
Ronson, jeg sender dig lige en PM.
Jeg har stadigvæk CPU og Mobo til salg, Scuga - hvis du er interesseret i at modtage CPU og Mobo (du skal selv skille dem ad), må du gerne få det for 700,- plus porto (med mindre du selv kommer og afhenter det i Vejle).
Jeg forsøger altid at undgå Post Danmark, de har før maltrakteret nogle af mine forsendelser. En enkelt pakke lykkedes det dem også at miste et par dages tid, såååååååå deeeet...
Derudover er det også mere bevendt at sende / afhente via. GLS... så, jeg foretrækker GLS, generelt.
Jeg forsøger altid at undgå Post Danmark, de har før maltrakteret nogle af mine forsendelser. En enkelt pakke lykkedes det dem også at miste et par dages tid, såååååååå deeeet...
Derudover er det også mere bevendt at sende / afhente via. GLS... så, jeg foretrækker GLS, generelt.
1. Du går til nærmeste pakkeshop (hvor du normalt afhenter pakker, etc.)
2. Du siger: "A whill gern' sæn' æ' pak'" (hvis du bor i udkantsdanmark, ellers bruger du blot din lokale dialekt)
3. Du beder om en (ny) GLS pakkeseddel
4. Du udfylder pakkeseddlen
4a. Hvis du bytter rundt på afsender og modtager felterne, så gå til pkt. 3.
5. Du klistrer pakkesedlen på pakken
6. Du betaler hvad den flinke ekspedient fortæller dig, at det koster
7. Profit!?!
1. Du går til nærmeste pakkeshop (hvor du normalt afhenter pakker, etc.)
2. Du siger: "A whill gern' sæn' æ' pak'" (hvis du bor i udkantsdanmark, ellers bruger du blot din lokale dialekt)
3. Du beder om en (ny) GLS pakkeseddel
4. Du udfylder pakkeseddlen
4a. Hvis du bytter rundt på afsender og modtager felterne, så gå til pkt. 3.
5. Du klistrer pakkesedlen på pakken
6. Du betaler hvad den flinke ekspedient fortæller dig, at det koster
7. Profit!?!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.