mboost-dp1
S: BenQ W500 HD projektor samt lærrede
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jep, jeg har besluttet at jeg vil sælge min projektor, den er såen cirkus lidt over et halvt år gammel, købt i Juni, eller var det Juli sidste år.
Jeg har kvitteringen, både på mail og gammeldaws papir, så hvis der er interesse kan jeg hurtigt lige slå op hvornår det er købt helt nøjagtig.
Pæren har kørt under 200timer, og har en leve tid på i omegnen af de 3000 timer, så der er masser af liv endnu.
BenQ W500 HD Ready Projektor
Lærredet (Geha Projektionsleinwand 180x180cm (1:1) "EcoMaster Rollo" Mattweißer) købt sammen med projektoren, jeg er ikke helt sikker på hvor stort det er i tommer (I omegnen af 70"), men det kan blive til et ganske pænt stort billede :)
Sættet sælges kun samlet, og kan afhentet på min adresse i Sønderborg.
Prisen er 3000,- for sættet
Jeg har kvitteringen, både på mail og gammeldaws papir, så hvis der er interesse kan jeg hurtigt lige slå op hvornår det er købt helt nøjagtig.
Pæren har kørt under 200timer, og har en leve tid på i omegnen af de 3000 timer, så der er masser af liv endnu.
BenQ W500 HD Ready Projektor
Lærredet (Geha Projektionsleinwand 180x180cm (1:1) "EcoMaster Rollo" Mattweißer) købt sammen med projektoren, jeg er ikke helt sikker på hvor stort det er i tommer (I omegnen af 70"), men det kan blive til et ganske pænt stort billede :)
Sættet sælges kun samlet, og kan afhentet på min adresse i Sønderborg.
Prisen er 3000,- for sættet
Hvis det skal sendes, løber vi op i en pris på omkring de 200 i forsendelse, det er især lærredet der sørger for at prisen stiger, idet postdk ikke vil sende, og gls vil ha 135 kr for lærredet alene.
Men hvis du er villig til at smide 2500 plus fragt, så kan vi nok godt finde ud af det.
Men hvis du er villig til at smide 2500 plus fragt, så kan vi nok godt finde ud af det.
Bachy (11) skrev:Hvis det skal sendes, løber vi op i en pris på omkring de 200 i forsendelse, det er især lærredet der sørger for at prisen stiger, idet postdk ikke vil sende, og gls vil ha 135 kr for lærredet alene.
Hold da op! Med lidt origami-trænning, kan du sagtens få det lærred ned i en boblekuvert til 37,50 i porto! ; )
MiniatureZeus (13) skrev:Bachy (11) skrev:Hvis det skal sendes, løber vi op i en pris på omkring de 200 i forsendelse, det er især lærredet der sørger for at prisen stiger, idet postdk ikke vil sende, og gls vil ha 135 kr for lærredet alene.
Hold da op! Med lidt origami-trænning, kan du sagtens få det lærred ned i en boblekuvert til 37,50 i porto! ; )
... og tjene mindst 100 kroner på at tilbyde en Master i Brevfletning via e-kursus.
MiniatureZeus (13) skrev:Hold da op! Med lidt origami-trænning, kan du sagtens få det lærred ned i en boblekuvert til 37,50 i porto! ; )
Et eller andet sted, er jeg ikke helt sikker på at Rasmussen ville værdsætte mit origami forsøg. Der er vist en temlig god chance for at hans film ville få underlige striber i fremtiden, men innovativt tænkt MZ!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.