mboost-dp1

S: BenQ W500 HD projektor samt lærrede

Gå til bund
Gravatar #1 - Bachy
14. feb. 2011 13:53
Jep, jeg har besluttet at jeg vil sælge min projektor, den er såen cirkus lidt over et halvt år gammel, købt i Juni, eller var det Juli sidste år.

Jeg har kvitteringen, både på mail og gammeldaws papir, så hvis der er interesse kan jeg hurtigt lige slå op hvornår det er købt helt nøjagtig.

Pæren har kørt under 200timer, og har en leve tid på i omegnen af de 3000 timer, så der er masser af liv endnu.

BenQ W500 HD Ready Projektor

Lærredet (Geha Projektionsleinwand 180x180cm (1:1) "EcoMaster Rollo" Mattweißer) købt sammen med projektoren, jeg er ikke helt sikker på hvor stort det er i tommer (I omegnen af 70"), men det kan blive til et ganske pænt stort billede :)

Sættet sælges kun samlet, og kan afhentet på min adresse i Sønderborg.

Prisen er 3000,- for sættet
Gravatar #2 - Bachy
15. feb. 2011 21:14
Nej hør nu kære drenge og piger. Vil i forgøgle mig at dette ikke er det tilbud i lige har siddet og ventet på, kom nu ud af busken kære venner :)
Gravatar #3 - meh
15. feb. 2011 21:23
Sry du, mit TV var da også lige futtet af og sidder nu med en lille klump i halsen over jeg vel vidende om dit fabelagtige tilbud kom til at bestille farmand et nyt Plasma.

Du skulle vel ikke have en bette mønt så jeg kan komme hjem med det ?
Gravatar #4 - Bachy
15. feb. 2011 21:32
Hehe .. Jeg mangler selv en enkelt mønt eller to, så du kommer nok til at tage opvasken hos det firma du har købt plamaet hos :)

Skulle du ombestemme dig, og vælge et købe det fabelagtige sæt jeg har tilsalg, vil jeg da med glæde skære en hund af prisen ;)
Gravatar #5 - vandfarve
15. feb. 2011 22:19
Jeg vil gerne skære to hunde af prisen, men hvor skal vi så gøre de i alt tre hunde?

Jeg har altså ikke plads på mit værelse. Det er kun 16 (eller var det nu 12?) kvadratmeter...
Gravatar #6 - Bachy
15. feb. 2011 23:24
Nu gør du mig da helt forvirret med alle de køtere du har i spil.

Og hvad der angår størrelsen, så er det jo som bekendt ikke størrelsen der er afgørende, men gørelsen.

Anyway, min stue er ski ej hellere større end 14 - 16kvm. bare du har vægplads er der plads ;)
Gravatar #7 - BlackFalcon
16. feb. 2011 01:16
Måske dette har din interesse.
søger efter projektor
Gravatar #8 - Bachy
16. feb. 2011 09:27

Tak for henvisningen, han viste i første omgang interresse, men valgte så at hoppe fra da han havde fået et godt tilbud, så desværre fik jeg ikke en handel op at stå der ;)

Gravatar #9 - Bachy
19. feb. 2011 22:46
Nå, hvis nu jeg sætter prisen til 2700,- er der sp stadig ikke nogen der vil hjælpe mig af med projektor og lærrede ;)
Gravatar #10 - rasmusssen
20. feb. 2011 08:53
2500 hvis du kan sende, eller kommer forbi Silkeborg, Skanderborg eller Århus
Gravatar #11 - Bachy
20. feb. 2011 10:05
Hvis det skal sendes, løber vi op i en pris på omkring de 200 i forsendelse, det er især lærredet der sørger for at prisen stiger, idet postdk ikke vil sende, og gls vil ha 135 kr for lærredet alene.

Men hvis du er villig til at smide 2500 plus fragt, så kan vi nok godt finde ud af det.
Gravatar #12 - rasmusssen
20. feb. 2011 12:32
okay 2700 hvis du fix´er porto
Gravatar #13 - MiniatureZeus
20. feb. 2011 18:32
Bachy (11) skrev:
Hvis det skal sendes, løber vi op i en pris på omkring de 200 i forsendelse, det er især lærredet der sørger for at prisen stiger, idet postdk ikke vil sende, og gls vil ha 135 kr for lærredet alene.

Men hvis du er villig til at smide 2500 plus fragt, så kan vi nok godt finde ud af det.

Hold da op! Med lidt origami-trænning, kan du sagtens få det lærred ned i en boblekuvert til 37,50 i porto! ; )
Gravatar #14 - vandfarve
20. feb. 2011 22:13
MiniatureZeus (13) skrev:
Bachy (11) skrev:

Hold da op! Med lidt origami-trænning, kan du sagtens få det lærred ned i en boblekuvert til 37,50 i porto! ; )

... og tjene mindst 100 kroner på at tilbyde en Master i Brevfletning via e-kursus.
Gravatar #15 - Bachy
21. feb. 2011 09:37
MiniatureZeus (13) skrev:

Et eller andet sted, er jeg ikke helt sikker på at Rasmussen ville værdsætte mit origami forsøg. Der er vist en temlig god chance for at hans film ville få underlige striber i fremtiden, men innovativt tænkt MZ!
Gravatar #16 - rasmusssen
2. mar. 2011 15:02
næste gang du sælger dine brugte ting, HUSK at skriv det rigtige model nummer.....det er en W600 DLP og ikke en W500 LCD :)
Gravatar #17 - Bachy
2. mar. 2011 19:02
Hehe .. ja, jeg så det godt da jeg sendte pakken, men af en eller anden sjov grund, så har jeg hele tiden troet det var en w500 jeg havde fingerene i.

Men jeg håber du er nogenlunde tilfreds med at det er en W600 og ikke en W500 ...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login