mboost-dp1
S: Bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Toshiba Satellite U400-16E
Intel T3200 - 2 GHz dualcore (64 bit)
3 GB DDR2 ram (1 + 2 gb)
250 GB SATA-300 (5400 RPM)
13,3" skærm (TrueBrite-whatever)
Intel GMA 4500 HD
812.11 B/G/N
- info tyvstjålet fra Komplett
Bærbaren er født med Windows Vista Home Premium tror jeg det er - mærkatet med cd-key er total ulæseligt o_O
Kan heller ikke garantere 100% at den er 64bit (fandt først ud af det nu >_< den har kørt x86 windows siden vi købte den)
Det er kærestens bærbare, så der har været passet meget godt på den, den har ingen skrammer eller skader what so ever - og hun bestemmer selvfølgelig prisen
HBO 2250
http://www.komplett.dk/img/p/640/d33d3c67-a0c7-4bb...
http://www.komplett.dk/img/p/640/ac727985-279a-4e0...
tl;dr
Køb min kærestes bærbar (selvom jeg ikke var med til Newz-Partay)
Intel T3200 - 2 GHz dualcore (64 bit)
3 GB DDR2 ram (1 + 2 gb)
250 GB SATA-300 (5400 RPM)
13,3" skærm (TrueBrite-whatever)
Intel GMA 4500 HD
812.11 B/G/N
- info tyvstjålet fra Komplett
Bærbaren er født med Windows Vista Home Premium tror jeg det er - mærkatet med cd-key er total ulæseligt o_O
Kan heller ikke garantere 100% at den er 64bit (fandt først ud af det nu >_< den har kørt x86 windows siden vi købte den)
Det er kærestens bærbare, så der har været passet meget godt på den, den har ingen skrammer eller skader what so ever - og hun bestemmer selvfølgelig prisen
HBO 2250
http://www.komplett.dk/img/p/640/d33d3c67-a0c7-4bb...
http://www.komplett.dk/img/p/640/ac727985-279a-4e0...
tl;dr
Køb min kærestes bærbar (selvom jeg ikke var med til Newz-Partay)
Arj, glemte lige - den har en kosmetisk skade .. Der mangler en lille bitte smule af den "krom"-lak-noget på venstre musetast ... Ikke nogen Big deal, og så mangler de 4 gummi-dutter under bunden ... Skal se om jeg kan finde nogle replacements, men vil ikke love noget ^_^
Nåja - jeg er large og smider en original Office 2007 Home & Student med (hvis jeg kan finde den o_O) samt en original Windows XP (hvis jeg kan finde den)
Kan også smide en Neverwinter Nights 2 med :P
Kan også smide en Neverwinter Nights 2 med :P
Du skal være så hjertelig velkommen!..
Jeg tilbyde at sætte en 320 gb Western Digital Scorpio i den, istedet for den 250 gb disk den er født med?
(Og den WD er garanteret produceret hos Foxconn - det står nemlig på "docken")
Du skal være så hjertelig velkommen!..
Jeg tilbyde at sætte en 320 gb Western Digital Scorpio i den, istedet for den 250 gb disk den er født med?
(Og den WD er garanteret produceret hos Foxconn - det står nemlig på "docken")
Disken er jeg en smule ligeglad med, jeg ersatter den sowie so med en SSD ;)
Men der går en lilel uges tid inden jeg kan finde pengene (Skal lige have løn).
Hvis den ikke er skudt af til den tid, så er jeg meget interreseret :)
Forresten, hvor gammel er den, og er der nogen form for reklamtionsret på den endnu?
Men der går en lilel uges tid inden jeg kan finde pengene (Skal lige have løn).
Hvis den ikke er skudt af til den tid, så er jeg meget interreseret :)
Forresten, hvor gammel er den, og er der nogen form for reklamtionsret på den endnu?
Den er blevet to år her til sommer (blev købt til kæresten da hun skulle læse videre)
- nu står den faktisk og samler støv, og vi er lidt irriterede på de 117 opdateringer den har, når hun skal opdatere sin iPhone en gang hver anden måned :P
Men jeg holder tråden levende til slutningen af måneden, så kan vi altid finde ud af noget hvis den ikke er solgt inden :)
- Høj, er du egentligt ikke fra Sønderborg-egnen? Det er jo slet ikke så langt fra Tynne
- nu står den faktisk og samler støv, og vi er lidt irriterede på de 117 opdateringer den har, når hun skal opdatere sin iPhone en gang hver anden måned :P
Men jeg holder tråden levende til slutningen af måneden, så kan vi altid finde ud af noget hvis den ikke er solgt inden :)
- Høj, er du egentligt ikke fra Sønderborg-egnen? Det er jo slet ikke så langt fra Tynne
Qui, Jeg er skam fra Synneborre, og det er da alligevel små 60 - 70 km fra Tynne ;)
Der skulle gerne trille penge ind på min konto i slutningen af den uge, hvis jeg er uheldig kommer den dog ikke før om mandagen. Men som sagt, hvis ikke nogle af de andre newzer stjæler den, så ku jeg have interesse.
Der skulle gerne trille penge ind på min konto i slutningen af den uge, hvis jeg er uheldig kommer den dog ikke før om mandagen. Men som sagt, hvis ikke nogle af de andre newzer stjæler den, så ku jeg have interesse.
Vi kunne mødes på halvvejen - eller måske vi kan bruge Vossens Kurer-service? Han har noget til mig + han skal til Synneborre
Yvonne, hvornår skal du til Synneborre næste gang?..
Hvis det er muligt må du gerne køre gennem Tynne på vej der over ... Men altså, kun hvis det kan lade sig gøre :D
Hvis det er muligt må du gerne køre gennem Tynne på vej der over ... Men altså, kun hvis det kan lade sig gøre :D
Jeg skal til Synneborre på fredag eller lørdag. Tror næsten det bliver fredag, så kører jeg herfra, til Tynne, til Synneborre, til Horsens.
Jeg vil hellere have 2000 kroner end 2 kilo kroner.
Er det derimod 2 kilo tyvere - så har vi en aftale :P
Er det derimod 2 kilo tyvere - så har vi en aftale :P
Det kan da umuligt give 1,80?
Enten er det 4.300 og ellers er det 4.320 ...
- og duver mærkelig fordi du regner det ud :P
Det kan da umuligt give 1,80?
Enten er det 4.300 og ellers er det 4.320 ...
- og duver mærkelig fordi du regner det ud :P
1 kg af følgende giver:
50 ører = 233,64 mønter = 116,82 kr (4,28 gr)
1 krone = 272,49 mønter = 272,48 kr (3,67 gr)
2 krone = 167,22 mønter = 334,45 kr (5,98 gr)
Femmer = 109,17 mønter = 545,85 kr (9,16 gr)
Tier = 142,65 mønter = 1426,53 kr (7,01 gr)
Tyver = 107,76 mønter = 2155,17 kr (9,28 gr)
Vægten er målt med 4 decimaler (rundet op til to)
Vægten stod på 0,0000 hver gang
Vægten er et gennemsnit af 10 mønter af hver slags
- ja, jeg er mærkelig - men jeg er stolt af det!
Bachy, prisen er 4 kg femmere ;)
50 ører = 233,64 mønter = 116,82 kr (4,28 gr)
1 krone = 272,49 mønter = 272,48 kr (3,67 gr)
2 krone = 167,22 mønter = 334,45 kr (5,98 gr)
Femmer = 109,17 mønter = 545,85 kr (9,16 gr)
Tier = 142,65 mønter = 1426,53 kr (7,01 gr)
Tyver = 107,76 mønter = 2155,17 kr (9,28 gr)
Vægten er målt med 4 decimaler (rundet op til to)
Vægten stod på 0,0000 hver gang
Vægten er et gennemsnit af 10 mønter af hver slags
- ja, jeg er mærkelig - men jeg er stolt af det!
Bachy, prisen er 4 kg femmere ;)
Ellers ret interessante enheder, http://www.totalbanken.dk/index.asp?id=238 en rulle 5ere er 100kr og en sæk er 4000.
Bachy - 4 kg femmere, eller en sæk enkroner :P
JJ - Mr. know-it-all >_< søg på Google efter "gr vægt" (uden citationstegn) og du kan se at jeg langt fra er den eneste der på dansk skriver gr i stedet for g
JJ - Mr. know-it-all >_< søg på Google efter "gr vægt" (uden citationstegn) og du kan se at jeg langt fra er den eneste der på dansk skriver gr i stedet for g
http://en.wikipedia.org/wiki/Gram skrev:The International System of Units (SI) unit symbol for the gram is "g"
http://en.wikipedia.org/wiki/Grain_(unit) skrev:grain or troy grain (Symbol: gr)
Det gør det jo ikke mere rigtigt, eller mindre forvirrende.
Når der netop er en vægtenhed med symbolet "gr", vil folk jo netop tro at det er den enhed er menes og ikke "g".
Det gør det jo ikke mere rigtigt, eller mindre forvirrende.
Når der netop er en vægtenhed med symbolet "gr", vil folk jo netop tro at det er den enhed er menes og ikke "g".
ITT: folk der ikke ved at "vægt" (massen, men fuckit) måles i KiloGRAM, ikke Kilo.
Kilo betyder stadig bare 1000.
Kilo betyder stadig bare 1000.
-_- riiiiight ...
Skal vi holde os til emnet porre? Bachy skylder mig ca 4 kilogram femmere, en sæk enkroner + 5 ruller eller 2.250 kroner (2,25 kilo om du vil)
>_<
Afhentning/betaling tilgår
Skal vi holde os til emnet porre? Bachy skylder mig ca 4 kilogram femmere, en sæk enkroner + 5 ruller eller 2.250 kroner (2,25 kilo om du vil)
>_<
Afhentning/betaling tilgår
Det er ikke sårpis' tråd, men min ...
Eller ... Teoretisk set er det vel Newz Media der "ejer" tråden o_O
Det er ikke sårpis' tråd, men min ...
Eller ... Teoretisk set er det vel Newz Media der "ejer" tråden o_O
Da det er kæresten (aka chefen) der ejer den, bliver jeg nødt til at vende det med hende først.
Jeg derimod - som den sønderjyde jeg er - bliver nødt til at hustle.
Jeg siger 2.250
Du siger 2.000
Jeg siger 2.000 - harddisken, da du alligevel smider en SSD i den?
(så slipper jeg også for at formatere i dag :D)
Da det er kæresten (aka chefen) der ejer den, bliver jeg nødt til at vende det med hende først.
Jeg derimod - som den sønderjyde jeg er - bliver nødt til at hustle.
Jeg siger 2.250
Du siger 2.000
Jeg siger 2.000 - harddisken, da du alligevel smider en SSD i den?
(så slipper jeg også for at formatere i dag :D)
Citat chefen:
"Jamen, jeg synes bare ikke 2.000 er nok for sådan en fin lille sag..."
- jeg snakker lige med hende om lidt igen ;)
"Jamen, jeg synes bare ikke 2.000 er nok for sådan en fin lille sag..."
- jeg snakker lige med hende om lidt igen ;)
Har du ikke fået en PM? o_O
- edit -
Så får du lige NWN, et par SATA-kabler og hvad jeg lige tilfældigvis finder i godteposen :P
Har du ikke fået en PM? o_O
- edit -
Så får du lige NWN, et par SATA-kabler og hvad jeg lige tilfældigvis finder i godteposen :P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.