mboost-dp1
S: ASUS i7 bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Computeren er kun 1 dag gammel, og fejler absolut intet.
CPU Intel Core i7-2630QM 2.0GHz
Ram 6144 MB
Harddisk 750GB 5400RPM
Drev DVD-brænder
Skærm 15,6" TFT (1366x768) WXGA, LED baglys, m/ Webcam
Grafikkort 2GB NVIDIA GeForce GT 540M
Netværk Gigabit LAN / WiFi bgn / Bluetooth 3.0
Porte 3 x USB / HDMI / VGA / Kortlæser
Software Microsoft Windows 7 Home Premium
Batteri 6 cells
Dimensioner BxDxH: 37,8 x 25,3 x 3,5 cm
Vægt 2,6 kg
læg et seriøst bud.
CPU Intel Core i7-2630QM 2.0GHz
Ram 6144 MB
Harddisk 750GB 5400RPM
Drev DVD-brænder
Skærm 15,6" TFT (1366x768) WXGA, LED baglys, m/ Webcam
Grafikkort 2GB NVIDIA GeForce GT 540M
Netværk Gigabit LAN / WiFi bgn / Bluetooth 3.0
Porte 3 x USB / HDMI / VGA / Kortlæser
Software Microsoft Windows 7 Home Premium
Batteri 6 cells
Dimensioner BxDxH: 37,8 x 25,3 x 3,5 cm
Vægt 2,6 kg
læg et seriøst bud.
AK-47 (1) skrev:Computeren er kun 1 dag gammel, og fejler absolut intet.
Tilgiv mig min dumhed, men hvorfor fanden sælger du en 1 dag gammel computer?
Igen må du have min dumhed undskyldt, men det lyder godt nok som noget fusk ...
(Og var det ikke noget med at du tidligere forsøgte at fuske os en Steam account på, imod reglerne?)
Er det en X53/K53?
Jeg kan supplere med at en tilsvarende computer, bare med 8 GB ram og 500 GB HDD kan holde strøm i op mod 4 timer. Computeren har 2 grafikkort, og det skifter helt automatisk over til det højydende når der er behov - og Windows Aero er ikke nok til at aktivere grafikkortet.
Jeg kan supplere med at en tilsvarende computer, bare med 8 GB ram og 500 GB HDD kan holde strøm i op mod 4 timer. Computeren har 2 grafikkort, og det skifter helt automatisk over til det højydende når der er behov - og Windows Aero er ikke nok til at aktivere grafikkortet.
Bachy (3) skrev:Tilgiv mig min dumhed, men hvorfor fanden sælger du en 1 dag gammel computer?
Igen må du have min dumhed undskyldt, men det lyder godt nok som noget fusk ...
(Og var det ikke noget med at du tidligere forsøgte at fuske os en Steam account på, imod reglerne?)
Ingen fusk. Sælges da jeg simpelthen har brugt alle mine penge på den, og har ikke en krone til resten af måneden.
Alrekr (4) skrev:Er det en X53/K53?
Det er en ASUS K53SV
er ej interreseret i bytte handler.
Så kan jeg supplere videre med at tastaturet på den model er det ringeste man kan komme ud for. Tactile feedback virker ikke optimalt - selvom man har fået reaktion fra tasten på at man har trykket på tasten, så betyder det ikke at tasten faktisk er gået helt i bund. Jeg oplever ofte at der mangler et tegn.
Jeg gir' ikke en kæft for dine salgsannoncer længere. Du tror tilsyneladende newz.dk er det nye dba.
Ja igen må du undskylde hvis jeg spørger dumt, men ka du ikke lade handlen gå tilbage ?
Jeg er bange for at selvom det lykkedes dig at finde en køber, kommer du til at miste temlig kraftigt på den handel. Prøv dog om ikke butikken du har købt computeren ved, er til at at "handle" med, evt tilbyd dem at du er villig til at miste 500 - 1000 kr på handlen, blot de lader den gå tilbage ...
Det ville jeg ihvertfald prøve, for et privat salg risikerer du at miste endnu mere på handlen :)
Jeg er bange for at selvom det lykkedes dig at finde en køber, kommer du til at miste temlig kraftigt på den handel. Prøv dog om ikke butikken du har købt computeren ved, er til at at "handle" med, evt tilbyd dem at du er villig til at miste 500 - 1000 kr på handlen, blot de lader den gå tilbage ...
Det ville jeg ihvertfald prøve, for et privat salg risikerer du at miste endnu mere på handlen :)
Bachy (9) skrev:Ja igen må du undskylde hvis jeg spørger dumt, men ka du ikke lade handlen gå tilbage ?
Skulle jeg prøve DBA istedet for :-S ? måske ER det det forkerte sted jeg er havnet...
AK-47 (8) skrev:Dig igen? som altid skal ødelægge min tråde?
Jeg mindes ikke at have ødelagt nogle af dine tidligere tråde. Har bare fuldt med i dine usle forsøg på at sælge steam-accounts og computere.
Men jeg skal da gerne gøre et forsøg! This thread is now about kittens!
Colapusheren (16) skrev:Jeg mindes ikke at have ødelagt nogle af dine tidligere tråde. Har bare fuldt med i dine usle forsøg på at sælge steam-accounts og computere.
ok.. spild bare dit liv med at ødelægge tråden.. sælger den i butikken :D peace out
Bachy (9) skrev:Ja igen må du undskylde hvis jeg spørger dumt, men ka du ikke lade handlen gå tilbage ?
Det skulle ikke være umuligt. Så længe AK-47 ikke har haft computeren tændt, men kun har brudt emballagen for at se produktet, kan han, iht. en afgørelse fra Forbrugerankenævnet, få pengene tilbage - så længe computeren er købt på nettet, vel at mærke.
Edit: Gælder, selvfølgelig, kun indenfor de 14 dage.
Hånter (18) skrev:Vi skal virkeligt have lavet en ny rating: "Idiot".
Eller: "Hjernedød tumpe, der tror newz er dba!".
Also scary kitten!
AK-47 (13) skrev:Jeg forstår endue ikke, hvorfor der er så mange inde på dette forum som tager mine SERIØSE salgs-annoncer useriøst...
Problemet er, at du i din tråd hvor du forsøger at sælge steam accounts feks angiver et telefonnummer som tilsyneladende ikke tilhører dig, men at du påstår det tilhører dig.
Jeg vil tro det har gjort en del folk mistænksomme, også gør det ikke sagen bedere at du blot popper op på forummet for at sælge, og ikke er specielt interesseret i vores fælleskab her på forummet.
(Hvorfor får jeg dejavü når jeg skriver det her, måske fordi jeg altid forsøger at forklare sælgere hvad de gør forkert her på Newz ... )
Til info er her et interessant indlæg på HOL. Læg gerne mærke til indlæg #16 og #19.
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=10&...
SlettetBruger (27) skrev:Colapusheren (16) skrev:Jeg mindes ikke at have ødelagt nogle af dine tidligere tråde. Har bare fuldt med i dine usle forsøg på at sælge steam-accounts og computere.
That's not a kitteh!!!
Colapusheren (30) skrev:Det er vidst ham, der er i position til at lave en Carsten.
Touché ... Men det ville nu være skønt at slippe for ham i et par måneder!
Colapusheren (26) skrev:Til info er her et interessant indlæg på HOL. Læg gerne mærke til indlæg #16 og #19.
Det er jo en gammel tråd? Dog var linket til krak.dk lidt interessant - for hvis han var 15 i 2008 er han jo 18 nu - hvilket passer fint med det hit man får på krak under et af hans aliaser...
- kan ikke tage sådan en som ham seriøs!..
Jeg syndes altså ikke at det er fear.... håper han døøøøøøøøøøøør (Tak CSStener, for dine evige memes!)
Bachy (35) skrev:btw #1 Jeg byder 1350kr, du skal blot hente pengene hos Carsten i Odense ;)
Gad vide om han tager en fætter eller to med?
fe950 (39) skrev:Siavosh Davoodi er ikke en helt uanmindeligt iransk navn.
Måske svarende til Daniel Søndergaard eller lign.
Jeg ville ikke tage chancen. That's my point.
Gad vide hvor mange "Daniel Søndergård", der er bosiddende i Iran. Jeg gætter på meget få.
Ved nærmere eftertanke(googling), er jeg enig.
manden siger su selv at han har mentale problemr:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=200905...
Og når man googler en af hans email ( [email protected]
) eller siasiasiad, så spammer han vildt rundt omkring.
manden siger su selv at han har mentale problemr:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=200905...
Og når man googler en af hans email ( [email protected]
) eller siasiasiad, så spammer han vildt rundt omkring.
Colapusheren (20) skrev:Eller: "Hjernedød tumpe, der tror newz er dba!".
Also scary kitten!
I så fald vil jeg gerne have en der hedder "Idiot der tror at han skal kommentere alt med et eller andet åndsvagt han selv tror er sjovt.", eller noget lig det.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.