mboost-dp1

S: Åben

Gå til bund
Gravatar #1 - mELIeha
26. jun. 2013 12:21
Jeg er kommet i besiddelse af et stk. Åben.

Åbenet er lettere brugt, men det er ikke noget man kan se på det, mit bud er at det er mellem 3 og 4 år gammelt.
Der er ingen ridser eller lignende på åbenet og det fremstår som næsten nyt til trods for at det altså har været brugt meget lidt. Der er ingen tvivl om at det er blevet passet ekstremt godt på.

Det er et åben jeg har fået af en ven, så jeg har ikke nogen kvittering på det, men jeg har fået af vide at han har købt det, og vil give privatgaranti i op til 3 måneder.

Jeg ved ikke hvad nyprisen er, men jeg tror den har været høj.
Bud over 25.000 er uvelkomne, ellers så byd!
Gravatar #2 - Qw_freak
26. jun. 2013 12:24
Hvad er en/et Åben?
Gravatar #3 - Fjolle
26. jun. 2013 12:32
På scam-Tablet-importørens hjemmeside kan man skrive sig op til at få en mail når de har "Åbenet" igen.
Gravatar #4 - Hubert
26. jun. 2013 12:32
Qw_freak (2) skrev:
Hvad er en/et Åben?

Du har ikke fulgt med i den ret morsomme tråd omkring det 'danske' bud på en android tablet..?
Gravatar #5 - Internet-Ekspert KopNudler
26. jun. 2013 12:40
Hvad med fragt? Hvilken farve er det? Kan det køre Crysis?
Gravatar #6 - mELIeha
26. jun. 2013 12:53
Puha, jeg ved sq ikke med fragten, det er et meget stort åben. Så jeg kunne forestille mig at det skal på en palle i hvert fald.
Jeg tror danske fragtmænd kan fragte det i hele landet for omkring 500kr.

Jeg ved godt at mange har haft en tendens til at male deres åben, men det her åben er stadig naturfarvet, så selvfølgelig har det den typiske åbensfarve, og jeg vil mene at farven er nær det reneste jeg har set .. Og jeg har set MANGE åben!

Da jeg ikke har haft åbenet så længe, og ønsker at holde det så jomfrueligt som muligt har jeg hverken set pr0n på det, eller installeret Crysis.
Gravatar #7 - NightZtorm
26. jun. 2013 12:56
Privatgaranti?
Gravatar #8 - Qw_freak
26. jun. 2013 13:01
Hubert (4) skrev:
Du har ikke fulgt med i den ret morsomme tråd omkring det 'danske' bud på en android tablet..?

More link pls.
Gravatar #9 - Magten
26. jun. 2013 13:04
Qw_freak (8) skrev:
More link pls.
http://newz.dk/dansk-firma-forsoeger-sig-med-lavpris-tablet#new
Gravatar #10 - mELIeha
26. jun. 2013 13:10
Som nævnt i #1, så vil der blive tilbudt op til 3 måneders privatgaranti.

Hvis det er en seriøst handler vil jeg overveje at strække det op til 6 måneder.

Det skal bemærkes at min ven ikke kan garantere for opdateringer til åbenet efter privatgarantiens udløb!!!!
Men at der overhovedet bliver opdateret er væsentligt bedre betingelser end der er på de fleste åben! Så det her kan ikke sammenlignes med de billige åben!
Gravatar #11 - mrtb
26. jun. 2013 13:24
Hvor nyttigt er det til hvis man har planer om at starte egen virksomhed? Jeg har hørt at resultatet kan være meget svingende.
Gravatar #12 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
26. jun. 2013 14:17
100 kr!
Gravatar #13 - mELIeha
26. jun. 2013 14:42
Min ven har hørt at andre, har haft gode erfaringer med at starte virksomhed ved hjælp af åben, men det skal i den grad nævnes at man skal passe på med at skille sig af med åbenet, det kan vælte enhver ellers velfungerende, veletableret og velrenommeret virksomhed.
Så vælger du har starte virksomhed med åben, så skal du for guds skyld ikke efterlade det uden opsyn.

#12, jeg synes umiddelbart "100 kr!" Virker som et voldsomt udråb, kan du prøve med et mere forsigtigt bud?
Gravatar #14 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
26. jun. 2013 15:33

Pssst .. 76,68 kr
Gravatar #15 - Rainmeter
26. jun. 2013 15:58
Fuck it all! 82,88 Kr.
Gravatar #16 - Nåkja
26. jun. 2013 16:00
Jeg tror at op er scammer... En å har jo ikke ben, selvom den kan løbe!
Gravatar #17 - mELIeha
26. jun. 2013 19:42
#14, det er et godt bud, jeg kan lide din stil. Dog vil jeg gerne bede om lov til at holde buddene kørende lidt endnu, da jeg fornemmer at det her kan blive til noget stort!

#15, jeg må desværre diskvalificere dit bud. Jeg modtager ikke højtråbende bud.

#16, det er bestemt ikke scam, jeg garanterer!
For at pointere hvor seriøs jeg er omkring dette salg, så sælger jeg ikke blot åbenet, men også åkanden! JA, du læste rigtigt, jeg sender åkanden med, uden ekstra beregning, ligegyldigt slutprisen!
Gravatar #18 - OrangeNewton
27. jun. 2013 06:38
Er det muligt at bytte med nogle poser med kinesiske ris? De er fyldt i poser i Bulgarien hvis det gør en forskel.
Gravatar #19 - NightZtorm
27. jun. 2013 06:40
alle ved at et Åben kun kan betales med 1 liter mælk sendt med Post DK... så stop nu med alle de fjollede bud, og byd en liter mælk sendt med posten
Gravatar #20 - Internet-Ekspert KopNudler
27. jun. 2013 07:13
Byder 1 liter kærnemælk så.
Gravatar #21 - csstener(^,^)
27. jun. 2013 07:16
Byder 1/2 liter letmælk...den er fra 2008 så den er mange penge værd
Gravatar #22 - Saxov
27. jun. 2013 11:28
#21, sælg den som en "Op til" 1L mælk fra 2008 ;) så er den nok mere værd.
Gravatar #23 - mELIeha
27. jun. 2013 20:03
#18, jeg tror desværre ikke at en byttehandel er en mulighed. Er du sikker på at risene rent faktisk ER fyldt i poser, i Bulgarien? Og at Bulgarien ikke blot er en mellemlanding for en pose standardkinaris, masseproduceret på "licens" i Kina?

#19, det er korrekt - HVIS, det havde været de kedelige kinesiske åben, men det er ikke tilfældet, derfor skal dette åben gå for væsentligt mere end bare en liter mælk med Post DK. Faktisk vil jeg under alle omstændigheder nok ikke sælge det for mindre end, sendt med UPS eller GLS.

Alle aktuelle bud på mælk er hermed afvist!!!

Til info så kan jeg fortælle at rygterne går, at dengang Steve Jobs kom i praktik i Apple, var virksomheden grundlagt med to åben. Siden blev åbenene mistet, og Apple, samt Steve's praktikplads forsvandt.
Det var først mange år senere, da Steve fandt de selv samme åben, samt deres yngel i en å nær Lake Bled i Slovenien, at Steve var i stand til at komme tilbage til virksomheden - Og med tre åben i hænderne, samt hele verdens homoseksuelle befolkning i røven, er det kun gået fremad for virksomheden.
Så ingen tvivl om at åben er vejen frem, hvis man skal sætte virksomhed i verden!
Gravatar #24 - Chewy
30. jun. 2013 20:46
Alle aktuelle bud på mælk er hermed afvist!!!

HE'S A WITCH!! BURN HER!!!!!
Gravatar #25 - mELIeha
3. jul. 2013 21:00
Efter den dalende interesse må jeg jo handle mens handles kan.

#14, hvad siger du til 110kr inklusiv porto?
Gravatar #26 - holmen
3. jul. 2013 21:16
Magten (9) skrev:
http://newz.dk/dansk-firma-forsoeger-sig-med-lavpris-tablet#new
Tak. For helvede tak.
Gravatar #27 - holmen
3. jul. 2013 22:58
Og tænk, jeg troede jeg skulle købe en abe i bestemt ental.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login