mboost-dp1

RuneScape account (138)

Gå til bund
Gravatar #51 - snesman
10. jan. 2012 21:28
runescape (49) skrev:
mvoigt27 (42) skrev:
The return of ANELGUSO version 2.0 ... stadig med bøsse hentydninger, en hund på han også yder privatgaranti...

du hedder voigt til efternavn, har du så også en kæmpe vorte eller hvad, jeg smader hjele dig amsigt

Du lyder utroligt meget som ham....

Gravatar #52 - mvoigt27
10. jan. 2012 21:33
runescape (49) skrev:
du hedder voigt til efternavn, har du så også en kæmpe vorte eller hvad, jeg smader hjele dig amsigt

På den anden side, kom bare... har aldrig tæsket en retarderet før....men lover ikke at røre dig hvis du har psykisk senil demens, det måtte jeg love Terracide...
Gravatar #53 - Chewy
10. jan. 2012 21:59
@ #33
det er vist din mor der er grim

Du' så sur når du er sød :-)

@ #37
og du lukker bare røven, svindler.

Han hedder Ronson, ikke Svindleren. Kan du ikke læse?
Gravatar #55 - Magten
10. jan. 2012 23:25
Ah den kære Siavosh. Utroligt han kommer tilbage hele tiden :D

Men han er da flyttet siden sidst

Har opdateret pastebin med en adresse, tlf og email.

http://pastebin.com/XRELRgPh
Gravatar #56 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
11. jan. 2012 04:38
Vent! Vi mangler da et tog!
Gravatar #57 - Kisbye
11. jan. 2012 06:25
Alle de ligegyldige indlæg der er i den her tråd, fucker min rating op igen.

Runescape, grunden til at folk går sådan amok, er at det er forbudt at sælge sin konto til andre. Det er et brud på spillets regler og du risikere at din konto bliver spæret.
Det er normalt det der sker, når folk forsøger at sælge deres WOW kontoer herinde.

Håber du vil trække din salgstilbud tilbage og bidrage til forumet med noget mere nyttigt.
Gravatar #58 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
11. jan. 2012 07:40
Kisbye (57) skrev:
Alle de ligegyldige indlæg der er i den her tråd, fucker min rating op igen.

Runescape, grunden til at folk går sådan amok, er at det er forbudt at sælge sin konto til andre. Det er et brud på spillets regler og du risikere at din konto bliver spæret.
Det er normalt det der sker, når folk forsøger at sælge deres WOW kontoer herinde.

Håber du vil trække din salgstilbud tilbage og bidrage til forumet med noget mere nyttigt.

Hvis du er så bekymret over din rating - så lad være med at rate negativt!

Mit forrige indlæg er f.eks. yderst relevant for en salgstråd om et spil, da der skal være tog i dem!

Anyhow, hvis du synes det er barnligt etc. så kunne du jo bare ignorere sådanne tråde? Det er meget simpel logik!
Gravatar #59 - Kisbye
11. jan. 2012 07:53
Mit forrige indlæg er f.eks. yderst relevant for en salgstråd om et spil, da der skal være tog i dem!

Fuldstændigt irrelevant i den her tråd. Tvivler stærkt på at der overhovedet er tog i det Runescape spil.

Anyhow, hvis du synes det er barnligt etc. så kunne du jo bare ignorere sådanne tråde? Det er meget simpel logik!

Nu var det jo Runescape der oprettede tråden og det virker som om han mente det seriøst.
Jeg er godt klar over, at de fleste ikke er glade for de her tråde, grundet brud på disse spils EULA og den risiko som sælger aldrig oplyser om.
Nu er det jo ikke sikkert at Runescape var klar over, at det han gjorde var forkert. Vi skal ned til post nummer 20, før der var nogen der gjorde ham opmærksom på det.
Gravatar #60 - NightZtorm
11. jan. 2012 07:57
Kisbye (59) skrev:
Fuldstændigt irrelevant i den her tråd. Tvivler stærkt på at der overhovedet er tog i det Runescape spil.

Tog kan aldrig være irrelevant...
Gravatar #61 - PowerPatrick
11. jan. 2012 08:22
http://dl.dropbox.com/u/3383426/13100905.jpeg

Kisbye, hvis du overvejede at læse mine og Magtens links igennem, ville du se, at det er en ufin type. Ved at søge på "hashguru", kan du se at han er blevet bandlyst fra flere fora. Han prøver med vilje at holde sig mistænkeligt anonym.

Blandt de ting der er mest irriterende for vores fællesskab, er den respektløshed, når den slags røvhuller udelukkende opretter sig for at sælge deres lort. Men værre er, når de tror at stedet er deres, og fremviser sådan en grov attitude. Jeg kan ikke se hvorfor du skulle have noget tilovers for sådan en type. Du må virkelig være naiv, hvis du tror at de kan bidrage med noget som helst positivt og brugbart.
Gravatar #62 - Kisbye
11. jan. 2012 09:11

Kisbye, hvis du overvejede at læse mine og Magtens links igennem, ville du se, at det er en ufin type. Ved at søge på "hashguru", kan du se at han er blevet bandlyst fra flere fora. Han prøver med vilje at holde sig mistænkeligt anonym.

Okay, Du har ret. Det var nogle informative indlæg. Kan godt se at han er meget aktiv med account salg.
Og så vil han gerne handle via bankoverførsel. Det lyder farligt. Er der nogen der blevet snydt af manden?

Blandt de ting der er mest irriterende for vores fællesskab, er den respektløshed, når den slags røvhuller udelukkende opretter sig for at sælge deres lort. Men værre er, når de tror at stedet er deres, og fremviser sådan en grov attitude. Jeg kan ikke se hvorfor du skulle have noget tilovers for sådan en type. Du må virkelig være naiv, hvis du tror at de kan bidrage med noget som helst positivt og brugbart.

Syntes ikke umiddelbart der er noget problem i at folk opretter sig, hvis de har noget at sælge. Man har jo valgt at have en "Køb / Salg" kategori her på forumet, men det er selvfølgelig ikke i orden, hvis folk opretter sig for bevist at svindle.

Derudover syntes jeg måske det er lidt problematisk at oplyse alle de her personfølsomme oplysninger, men på den anden side kan jeg godt forstå det. Politiet griner jo nærmest hånligt af en, hvis man vil anmelde svindel.
Gravatar #63 - Daniel-Dane
11. jan. 2012 09:13
Han bor i nærheden af mig, kan jeg se.
Gravatar #64 - Magten
11. jan. 2012 10:05
Lord Daniel-Dane (63) skrev:
Han bor i nærheden af mig, kan jeg se.
Han bor tættere på mig, hah!

Kisbye (62) skrev:
Er der nogen der blevet snydt af manden?
Der er mange tråde rundt om på nettet (også udenlandske fora) om ham. Iøvrigt har han selv givet os alle de oplysninger, vi har bare samlet dem.
Gravatar #65 - Svindleren
11. jan. 2012 12:28
Hvor er du oprindeligt fra Siavosh, koskesh ?

er stadig interesseret i din account.. skiv lige en pm.
Gravatar #66 - Alrekr
11. jan. 2012 19:58
Kisbye (62) skrev:
Er der nogen der blevet snydt af manden?

Spørg på HoL. De er vist meget trætte af ham derovre.

Lord Daniel-Dane (29) skrev:
runescape (18) skrev:
bæskubber homo forum

This gives me an idea.

$(':contains("newz.dk")').contents().filter(function() { return this.nodeType == Node.TEXT_NODE; }).each(function() {this.nodeValue = this.nodeValue.replace(/newz(\.dk)?/gmi, 'bæskubber homo forum')});

Test:
newz.dk

Edit:
I love it. Den bliver lige smidt ind i SNES.

Hvad gør den? :(
Gravatar #67 - Daniel-Dane
11. jan. 2012 20:17
Hvis man endnu ikke har gættet det: Det var en joke.

Den erstatter al tekst indeholdende "newz.dk" og "newz" med "bæskubber homo forum".

Din signatur bliver til
bæskubber homo forum på den fede måde: [url=http://knowyourbæskubber skrev:
http://knowyourbæskubber[/url] homo forum/index.php?title=SNES]
Gravatar #68 - Daniel-Dane
11. jan. 2012 20:29
Haha. Jeg har lige indset, at "bæskubber" er slang for homoseksuel. Således bliver hans udtalelse "homoseksuel [homoseksuel] [...]". Det er en pinlig pleonasme/tautologi/redundans!
Gravatar #69 - reefermadness  
12. jan. 2012 10:28
Tænk at der findes mennesker over 12 år, der spiller runescape :-), eller gør der?

Det korte af det lange er, at du nok er havnet det forkerte sted, da dette forum henvender sig til en anden målgruppe, jo vi opfører os som 12 årige i ny og næ, men i realiteten er de fleste af os, gamle grå og sure mænd fra IT-branchen..

Du ville have mere held i skolegården,

En anden ting, hvorfor giver du den ikke bare væk?
Du synes måske at runescape er så kedeligt, at du vil have kompensation for alle de timer du har spildt på det?
Gravatar #70 - Svindleren
12. jan. 2012 11:00
Jeg synes det er fear nok, at han kræver kompensation.
Derfor jeg har budt 350kr for hans account.

Men han er tilsynladende forsvundet, efter hans identitet er afsløret.

fik ikke held til at svindle svindleren :(
Gravatar #71 - markjensen
12. jan. 2012 17:41
reefermadness (69) skrev:
men i realiteten er de fleste af os, gamle grå og sure mænd fra IT-branchen..

Er det (stadig) rigtigt? Ja, der er da en del, men jeg synes da ikke der er så mange igen at jeg ville sige "de fleste".
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login