mboost-dp1

Razor Ultimate DeathStalker

Gå til bund
Gravatar #1 - falslund
13. jul. 2013 15:32
Jeg sælger min søns keyboard Razor Ultimate DeathStalker, da han nu drømmer om et andet....

Tastaturet er som nyt, købt i januar 13, lige da det udkom, har kvittering, og gav dengang med fragt 272 euro.

Jeg forestiller mig at det skal sælges for 1800 kr.

Skriv hvis interesse, og kun seriøse henvendelser tak.
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
13. jul. 2013 15:41
Du mener altså at et keyboard der har været brugt i over et halvt år, skal sælges til 90% af hvad et nyt koster?
Gravatar #3 - falslund
13. jul. 2013 16:07
Hvis du tjekker op på din kalender kan du se at vi stadig skriver 7. mdr. så brugt i OVER et halvt år er da vidst noget at en overdrivelse fra din side.... men OK, nok til at jeg, mellem dine linjer kan fornemme din mening om mit forsøg på at sælge et tastatur.
Gravatar #4 - Jakob Jakobsen
13. jul. 2013 16:10

Ved ikke om det er mig der ikke kan tælle, men er der ikke gået et halvt år fra 13/1 til 13/7?
Gravatar #5 - Jakob Jakobsen
13. jul. 2013 16:26
Bare til lidt hjælp, så skal du regne med at du skal under 1000kr, hvis du vil have en chance for at sælge det herinde.
Brugerskaren her ved generelt godt hvad hardware er værd og derfor vil du ikke kunne sælge tingene til samme pris, som på dba.dk osv. hvor du kan være heldig at løbe ind i en uvidende person.

Desuden er dette en nyhedsside og forum og ikke dba.dk, hvilket gør at brugere der kun opretter sig for at sælge, hvorefter de forsvinder igen, ofte ikke ligefrem bliver budt specielt godt velkomne.
Gravatar #6 - Zombie Steve Jobs
13. jul. 2013 18:37
Sgu da ikke have et eller andet klamt keyboard fyldt med et eller andet barns bakterier, vil fanneme hellere købe en brugt butt plug.
Gravatar #7 - Svindleren
13. jul. 2013 21:06

hvad vil du gi'?
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
14. jul. 2013 00:03
Nu ska' i være ordentlig ved fru Falslund!

Se, hun ser jo ked ud a' det ...

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash2/53116...
Gravatar #9 - engfeh
14. jul. 2013 11:38
Hvordan kan de lave et tastatur til 2000 kr, og så er det ikke engang mekanisk? Og hvorfor i alverden ville man købe det?
Gravatar #10 - Zombie Steve Jobs
14. jul. 2013 12:07
#7 Det kommer lidt an på omfanget af privatgarantien, dækker den i Hviderusland?
Gravatar #11 - Svindleren
14. jul. 2013 12:22
Privat garantien dækker kun i dk, da de i Hviderusland bruger en hel anden slags buttplugs og privat garantier.

Gravatar #12 - Dr.pikkuk
15. jul. 2013 11:21
Jeg tror godt jeg vil købe keyboardet til prisen...

Hvis vi vel at mærke kan lave en skriftlig kontrakt på at du lægger den lille lømmel over knæet og giver ham en ordentlig omgang.

bagefter, sætter jeg det til salg her på newz igen...
Gravatar #13 - Zombie Steve Jobs
15. jul. 2013 11:34
Synes vi virker MEGA tarvelige, men jeg får så ondt i løgene, når en bruger er oprettet, bare for at sælge et eller andet afsuttet lort.

Gravatar #14 - mbw2001
15. jul. 2013 11:56
Men hvorfor? Hvis du falder over et forum på nettet som har et KØB/SALG underforum er det så ikke reelt nok at oprette en bruger for at benytte det forum til at sælge en vare?
Gravatar #15 - Zombie Steve Jobs
15. jul. 2013 12:16
#14 Altså, den mængde arbejde, der ligger i at gøre det et sted, der ikke direkte er brugtsalgsorienteret virker fjollet på mig, i modsætning til DBA eller whatever.
Gravatar #16 - Ronson ⅍
15. jul. 2013 12:18
Måske udstyret også er til salg andre steder?
Der er ikke noget i vejen for at sprede sine aktiver.
Gravatar #17 - gramps
15. jul. 2013 15:39
Det er i hvert fald til salg på http://www.dba.dk/tastatur-razor-ultimate/id-10020...

Hvis man søger efter telefonnummeret på Krak får man vist en butik. OP har tidligere arbejdet i denne butik.
Gravatar #18 - falslund
15. jul. 2013 16:16
hold nu op.... jeg valgte at sætte til salg her, fordi jeg læste en artikel som bla. henviste til NEWS.dk som et godt og seriøst sted at sælge sit brugte pc udstyr.....

Jeg vælge IKKE at synke til jeres niveau, og undlader simpelthen yderligere kommentarer.....
Gravatar #19 - gramps
15. jul. 2013 17:44
Hvilken artikel var det?
Gravatar #20 - praktikant muffe AKA pewbe
15. jul. 2013 18:40
falslund (18) skrev:
hold nu op.... jeg valgte at sætte til salg her, fordi jeg læste en artikel som bla. henviste til NEWS.dk som et godt og seriøst sted at sælge sit brugte pc udstyr.....

Du er da vist gået forkert.
Gravatar #21 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
15. jul. 2013 18:56

Hvis du har en seriøs pris - så får du det solgt! Vi er jo ikke dumme vel?.. Selv en der kalder sig "svindleren" kan i det mindste sælge noget - og forlange en ordentlig pris .. Pffh!
Gravatar #22 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
15. jul. 2013 19:00
falslund (1) skrev:
Jeg sælger min søns keyboard Razor Ultimate DeathStalker, da han nu drømmer om et andet....

Tastaturet er som nyt, købt i januar 13, lige da det udkom, har kvittering, og gav dengang med fragt 272 euro.

falslund på DBA skrev:

Ultimativ gamer tastatur udkom i USA i Januar 13, og har en nypris af 2100kr. Kvittering haves. Er som nyt og skal sælges da min søn skal have en bærbar.

1: Lyver du ofte? Skal have nyt tastatur eller en bærbar?
2: Hvis det er et USA'nsk tastatur, er det ikke fem potter pis værd, da layoutet ikke er det samme.
3: HVEM FANDEN GIVER SÅ MANGE PENGE FOR ET IKKE-MEKANISK TASTATUR?!
4: Hvorfor betaler du med euro i USA?
Gravatar #23 - apkat
16. jul. 2013 21:26
Thoroughbreed (22) skrev:
falslund (1) skrev:

falslund på DBA skrev:

Ultimativ gamer tastatur udkom i USA i Januar 13, og har en nypris af 2100kr. Kvittering haves. Er som nyt og skal sælges da min søn skal have en bærbar.

1: Lyver du ofte? Skal have nyt tastatur eller en bærbar?
2: Hvis det er et USA'nsk tastatur, er det ikke fem potter pis værd, da layoutet ikke er det samme.
3: HVEM FANDEN GIVER SÅ MANGE PENGE FOR ET IKKE-MEKANISK TASTATUR?!
4: Hvorfor betaler du med euro i USA?

Hvis man skal tro billederne af det snavsede tastatur på dba så er det amerikansk. Hvem giver 2k for et tastatur med forkert layout?
Gravatar #24 - Jakob Jakobsen
16. jul. 2013 21:36
apkat (23) skrev:
Hvis man skal tro billederne af det snavsede tastatur på dba så er det amerikansk. Hvem giver 2k for et tastatur med forkert layout?

Har godtnok ikke kigget så meget på det, men har ikke kunnet finde det med dansk eller nordisk layout. Så hvis man skal have sit über super seje gamerkeyboard, må man nøjes med US layout.
Gravatar #25 - kinaholm
17. jul. 2013 14:21
Hvem giver desuden sit barn et tastatur til 2000 kroner??????
Gravatar #26 - Jakob Jakobsen
17. jul. 2013 14:27
kinaholm (25) skrev:
Hvem giver desuden sit barn et tastatur til 2000 kroner??????

Kompensation for alt for meget tid uden personlig kontakt til barnet, brugt på den lokale cafe og shoppingture?
Gravatar #27 - XorpiZ
17. jul. 2013 20:00
Eller måske bare en mor, der har lidt overskud og gerne vil gøre sit barn glad?
Gravatar #28 - Corholio
17. jul. 2013 20:30

Nej, for så havde hun givet ham et Optimus Maximus.

Okay....så skulle man alligevel have pænt meget overskud :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login