mboost-dp1
Razor Ultimate DeathStalker
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg sælger min søns keyboard Razor Ultimate DeathStalker, da han nu drømmer om et andet....
Tastaturet er som nyt, købt i januar 13, lige da det udkom, har kvittering, og gav dengang med fragt 272 euro.
Jeg forestiller mig at det skal sælges for 1800 kr.
Skriv hvis interesse, og kun seriøse henvendelser tak.
Tastaturet er som nyt, købt i januar 13, lige da det udkom, har kvittering, og gav dengang med fragt 272 euro.
Du mener altså at et keyboard der har været brugt i over et halvt år, skal sælges til 90% af hvad et nyt koster?
Bare til lidt hjælp, så skal du regne med at du skal under 1000kr, hvis du vil have en chance for at sælge det herinde.
Brugerskaren her ved generelt godt hvad hardware er værd og derfor vil du ikke kunne sælge tingene til samme pris, som på dba.dk osv. hvor du kan være heldig at løbe ind i en uvidende person.
Desuden er dette en nyhedsside og forum og ikke dba.dk, hvilket gør at brugere der kun opretter sig for at sælge, hvorefter de forsvinder igen, ofte ikke ligefrem bliver budt specielt godt velkomne.
Brugerskaren her ved generelt godt hvad hardware er værd og derfor vil du ikke kunne sælge tingene til samme pris, som på dba.dk osv. hvor du kan være heldig at løbe ind i en uvidende person.
Desuden er dette en nyhedsside og forum og ikke dba.dk, hvilket gør at brugere der kun opretter sig for at sælge, hvorefter de forsvinder igen, ofte ikke ligefrem bliver budt specielt godt velkomne.
Sgu da ikke have et eller andet klamt keyboard fyldt med et eller andet barns bakterier, vil fanneme hellere købe en brugt butt plug.
Nu ska' i være ordentlig ved fru Falslund!
Se, hun ser jo ked ud a' det ...
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash2/53116...
Se, hun ser jo ked ud a' det ...
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash2/53116...
#7 Det kommer lidt an på omfanget af privatgarantien, dækker den i Hviderusland?
Privat garantien dækker kun i dk, da de i Hviderusland bruger en hel anden slags buttplugs og privat garantier.
Synes vi virker MEGA tarvelige, men jeg får så ondt i løgene, når en bruger er oprettet, bare for at sælge et eller andet afsuttet lort.
#14 Altså, den mængde arbejde, der ligger i at gøre det et sted, der ikke direkte er brugtsalgsorienteret virker fjollet på mig, i modsætning til DBA eller whatever.
Det er i hvert fald til salg på http://www.dba.dk/tastatur-razor-ultimate/id-10020...
Hvis man søger efter telefonnummeret på Krak får man vist en butik. OP har tidligere arbejdet i denne butik.
Hvis man søger efter telefonnummeret på Krak får man vist en butik. OP har tidligere arbejdet i denne butik.
falslund (18) skrev:hold nu op.... jeg valgte at sætte til salg her, fordi jeg læste en artikel som bla. henviste til NEWS.dk som et godt og seriøst sted at sælge sit brugte pc udstyr.....
Du er da vist gået forkert.
Hvis du har en seriøs pris - så får du det solgt! Vi er jo ikke dumme vel?.. Selv en der kalder sig "svindleren" kan i det mindste sælge noget - og forlange en ordentlig pris .. Pffh!
Hvis du har en seriøs pris - så får du det solgt! Vi er jo ikke dumme vel?.. Selv en der kalder sig "svindleren" kan i det mindste sælge noget - og forlange en ordentlig pris .. Pffh!
falslund (1) skrev:Jeg sælger min søns keyboard Razor Ultimate DeathStalker, da han nu drømmer om et andet....
falslund på DBA skrev:
Ultimativ gamer tastatur udkom i USA i Januar 13, og har en nypris af 2100kr. Kvittering haves. Er som nyt og skal sælges da min søn skal have en bærbar.
1: Lyver du ofte? Skal have nyt tastatur eller en bærbar?
2: Hvis det er et USA'nsk tastatur, er det ikke fem potter pis værd, da layoutet ikke er det samme.
3: HVEM FANDEN GIVER SÅ MANGE PENGE FOR ET IKKE-MEKANISK TASTATUR?!
4: Hvorfor betaler du med euro i USA?
Thoroughbreed (22) skrev:falslund (1) skrev:Jeg sælger min søns keyboard Razor Ultimate DeathStalker, da han nu drømmer om et andet....
Skriv hvis interesse, og kun seriøse henvendelser tak.falslund på DBA skrev:
Ultimativ gamer tastatur udkom i USA i Januar 13, og har en nypris af 2100kr. Kvittering haves. Er som nyt og skal sælges da min søn skal have en bærbar.
1: Lyver du ofte? Skal have nyt tastatur eller en bærbar?
2: Hvis det er et USA'nsk tastatur, er det ikke fem potter pis værd, da layoutet ikke er det samme.
3: HVEM FANDEN GIVER SÅ MANGE PENGE FOR ET IKKE-MEKANISK TASTATUR?!
4: Hvorfor betaler du med euro i USA?
Hvis man skal tro billederne af det snavsede tastatur på dba så er det amerikansk. Hvem giver 2k for et tastatur med forkert layout?
apkat (23) skrev:Hvis man skal tro billederne af det snavsede tastatur på dba så er det amerikansk. Hvem giver 2k for et tastatur med forkert layout?
Har godtnok ikke kigget så meget på det, men har ikke kunnet finde det med dansk eller nordisk layout. Så hvis man skal have sit über super seje gamerkeyboard, må man nøjes med US layout.
kinaholm (25) skrev:Hvem giver desuden sit barn et tastatur til 2000 kroner??????
Kompensation for alt for meget tid uden personlig kontakt til barnet, brugt på den lokale cafe og shoppingture?
Nej, for så havde hun givet ham et Optimus Maximus.
Okay....så skulle man alligevel have pænt meget overskud :)
Nej, for så havde hun givet ham et Optimus Maximus.
Okay....så skulle man alligevel have pænt meget overskud :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.