mboost-dp1
ps3 80GB
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej alle jeg har en ps3 80gb, den gamle model..
Med et joystick og hdmi kabel..
Der er medfølger buzz med "buzzerne" giv et bud..
Jeg forbeholder mig ret til ikke at sælge..
Med et joystick og hdmi kabel..
Der er medfølger buzz med "buzzerne" giv et bud..
Jeg forbeholder mig ret til ikke at sælge..
No way, ikke for en 5 år gammel PS3!
Du kan få en helt ny 160 GB for 1600 kr (eller en 320 GB for 1700)
- du har stadig ikke sagt hvor gammel den er :)
No way, ikke for en 5 år gammel PS3!
Du kan få en helt ny 160 GB for 1600 kr (eller en 320 GB for 1700)
- du har stadig ikke sagt hvor gammel den er :)
Okay - du har selvfølgeligt det der buzzer med til ... Skal vi sige en plovmand?.. Hvor i landet befinder den sig? Jeg gætter lidt på Århus C, er det helt ved siden af?
Okay - du har selvfølgeligt det der buzzer med til ... Skal vi sige en plovmand?.. Hvor i landet befinder den sig? Jeg gætter lidt på Århus C, er det helt ved siden af?
Hvis jeg ikke har fået svar, er det dumt at spørge igen ;)
Hvis jeg ikke har fået svar, er det dumt at spørge igen ;)
Nu ikke så hårde. HVIS nu det er den ´rigtige' PS3, får man jo en ÆGTE PS2 med i pakken. De første havde både EE+GS-chips indbygget. Næste generation emulerede så PS2 i software og nu...... PS2 væk.
Så HVIS det er den rigtige, er 7-800 egentlig ok, synes jeg. Det er nok den model der om 30 år sælges DYRT på eBay.
Så HVIS det er den rigtige, er 7-800 egentlig ok, synes jeg. Det er nok den model der om 30 år sælges DYRT på eBay.
Det kan ikke være den "rigtige" da denne kun er lavet i 60gb udgave. Så medmindre han har skiftet harddisken til en 80gb, så understøtter den ikke PS1 og PS2 spil.
Nielsenand (21) skrev:Det kan ikke være den "rigtige" da denne kun er lavet i 60gb udgave. Så medmindre han har skiftet harddisken til en 80gb, så understøtter den ikke PS1 og PS2 spil.
Alle PS3 understøtter PS1. Også selvom de ikke er købt i PS Store.
#23 Det er nyt for mig. Min PS3 (Fat) kan ikke køre PS1 spil og heller ikke PS2 spil, da det er en 80gb, havde en 60 gb før som var bagudkompatibel.
På Wikipedia står der:
All models include: Blu-ray/DVD/CD drive, HDMI 1.3a[146] (upgraded to HDMI 1.4 via firmware update), Bluetooth 2.0, Gigabit Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) and PlayStation backward compatibility through software emulation.[66][67]
All models include: Blu-ray/DVD/CD drive, HDMI 1.3a[146] (upgraded to HDMI 1.4 via firmware update), Bluetooth 2.0, Gigabit Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) and PlayStation backward compatibility through software emulation.[66][67]
Det ser ud til at folk på diverse fora også mener at alle PS3 kan afspille PS1, men måske er svaret her:
This is only currently true in Europe. The PS3 being sold in Europe does not contain the PS1 or PS2 components that the North American model has. Backwards compatibility for PS1/PS2 games in Europe is handled with software emulation and will require periodic fixes and updates.
Backwards compatibility in North America is very high because the PS3 actually contains the chips from the PS1 and PS2 inside. However, starting with the new 80GB model, Sony will be removing these chips and using software emulation in North American models.
kilde: http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation...
This is only currently true in Europe. The PS3 being sold in Europe does not contain the PS1 or PS2 components that the North American model has. Backwards compatibility for PS1/PS2 games in Europe is handled with software emulation and will require periodic fixes and updates.
Backwards compatibility in North America is very high because the PS3 actually contains the chips from the PS1 and PS2 inside. However, starting with the new 80GB model, Sony will be removing these chips and using software emulation in North American models.
kilde: http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation...
Ronson (31) skrev:Du læser #29 forkert hvis du ikke ser et muligt salg. Han blinker jo netop ikke.
Ja, for pokker! Det er da rigtigt.
Jamen, så har vi en aftale, TB! Vil du købe mine PS2 spil med også? B~)
Jeg har også en PS2 du må købe, der er spil med... Jeg ved ikke hvor mange og jeg ved faktisk ikke endnu om maskinen virker, dog synes jeg nok ikke den er 1000 kroner værd! :D
1.000 kr for en bagudkompatibel PS3 med nogle PS2 spil? Det er da fair nok
1.000 kr for en bagudkompatibel PS3 med nogle PS2 spil? Det er da fair nok
Danish Dude (28) skrev:Blinker du ved kr. 1.500.- for den rigtige model - men med en ny og større disk i?
Thoroughbreed (29) skrev:Nej, dog ikke :)
Danish Dude (34) skrev:Vil du købe mine PS2 spil med også?
Thoroughbreed (35) skrev:Ja, for 1.000 kr
ville jeg tolke som "Ja, jeg vil gerne give 1500 kr., plus 1000 kr for dine PS2 spil". Altså 2500 kr i alt. Og jeg ved godt at det ikke var det du mente, det tror jeg de fleste gør. Men sådan kan det altså sagtens forstås - jeg ville oven i købet mene at det var den "korrekte" måde at forstå det på.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.