mboost-dp1
Packard Bell stationær computer med LG Skærm
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Packard bell stationær computer med LG skærm, med gamer steelseries tastatur. Den er omkring 1 år gammel, tip top stand har lige fabriks gendannet den så den er næsten som ny :-). Leder stadig efter papirene på den
Kan ikke huske alle specifikationerne men prøver lige:
Skærm: LG W2453TQ-PF skærm 2ms (Højglans pianosort) 24' Tommer.
Processor: AMD Radeon 3 GHz
Grafikkort: Opgraderet Nvidia Geforce 9500
4 GB Ram
1 TB hukommelse
Mere kan jeg ikke huske :/
Jeg har pillet skjoldene af foran ved disk drive, ren kedsomhed og dumhed. Selvfølgelig skader det ikke noget indeni, kun udseende!
Ring/skriv på nummer: 24812080
Slå til hurtigt og du får den for 2500 kr,
Kan ikke huske alle specifikationerne men prøver lige:
Skærm: LG W2453TQ-PF skærm 2ms (Højglans pianosort) 24' Tommer.
Processor: AMD Radeon 3 GHz
Grafikkort: Opgraderet Nvidia Geforce 9500
4 GB Ram
1 TB hukommelse
Mere kan jeg ikke huske :/
Jeg har pillet skjoldene af foran ved disk drive, ren kedsomhed og dumhed. Selvfølgelig skader det ikke noget indeni, kun udseende!
Ring/skriv på nummer: 24812080
Slå til hurtigt og du får den for 2500 kr,
1: AMD Radeon 3ghz?
- Radeon er en grafikkortsmodel, og medmindre at det er en dual (eller quad) så er den processor ikke meget værd.
2: GeForce 9500?
- Nu ved jeg ikke meget om nvidia chipset, men enten er det grafikkort gammelt, og ellers er det ikke GeForce, men ATI (hvilket også gør det gammelt)
3: 1TB hukommelse?
- Hukommelse = RAM, her tænker du nok på diskplads :) Er det i en disk, eller hvor mange har du?
Lige umiddelbart vil jeg sige 1.000 kr, af den simple årsag at en 3ghz single-core AMD og et 9500 grafikkort (nvidia/ATi) er 5+ år gammelt, og derfor ikke noget værd ...
- Radeon er en grafikkortsmodel, og medmindre at det er en dual (eller quad) så er den processor ikke meget værd.
2: GeForce 9500?
- Nu ved jeg ikke meget om nvidia chipset, men enten er det grafikkort gammelt, og ellers er det ikke GeForce, men ATI (hvilket også gør det gammelt)
3: 1TB hukommelse?
- Hukommelse = RAM, her tænker du nok på diskplads :) Er det i en disk, eller hvor mange har du?
Lige umiddelbart vil jeg sige 1.000 kr, af den simple årsag at en 3ghz single-core AMD og et 9500 grafikkort (nvidia/ATi) er 5+ år gammelt, og derfor ikke noget værd ...
1: Min processor er en duel Quad
2: Mit grafikkort er har jeg købt separat og da mit gamle blev over varmt
3: Jeg har 2 dics's med 498 gb på hver, okay?
4: Computer er omkring de 1800 kr, værd, da jeg også sælger min LG skærm og et tastatur
5: Du skal fandme ikke være så flabet, bare fordi jeg ikke er en ultra nørd som dig!
2: Mit grafikkort er har jeg købt separat og da mit gamle blev over varmt
3: Jeg har 2 dics's med 498 gb på hver, okay?
4: Computer er omkring de 1800 kr, værd, da jeg også sælger min LG skærm og et tastatur
5: Du skal fandme ikke være så flabet, bare fordi jeg ikke er en ultra nørd som dig!
Du skal lade være med at komme ind på et forum for nørder og sælge noget til en overpris, som du ikke ved hvad er.
Jeg er absolut ikke en ultranørd, tværtimod!
Du burde dog snakke lidt pænere til mig, da jeg trods alt prøver at hjælpe dig!..
En god fingerregel er, at man ikke kan få meget for brugt hardware, medmindre det er næsten nyt, og du har en kvitering.
Mht din processor, så kan den ikke være en dual-quad. Det er simpelthen umuligt (medmindre det er en octo-core, og så ville det i så fald være en Opteron)
Find ud af hvilken model processor det er, om det er en Athlon XP, Sempron, Opteron, Phenom/Phenom2 - hvis du ikke ved hvordan, så spørg endelig! Vi hjælper gerne herinde på Newz :)
Oh - og grafikkortet, ja - det er fint at du har købt det ved siden af - og du, samt andre, må gerne rette mig .. Men et 9500 (ATi/nvidia) er vist mere end 4 år gammel? Er du sikker på at det er det rigtige modelnummer?..
Jeg er absolut ikke en ultranørd, tværtimod!
Du burde dog snakke lidt pænere til mig, da jeg trods alt prøver at hjælpe dig!..
En god fingerregel er, at man ikke kan få meget for brugt hardware, medmindre det er næsten nyt, og du har en kvitering.
Mht din processor, så kan den ikke være en dual-quad. Det er simpelthen umuligt (medmindre det er en octo-core, og så ville det i så fald være en Opteron)
Find ud af hvilken model processor det er, om det er en Athlon XP, Sempron, Opteron, Phenom/Phenom2 - hvis du ikke ved hvordan, så spørg endelig! Vi hjælper gerne herinde på Newz :)
Oh - og grafikkortet, ja - det er fint at du har købt det ved siden af - og du, samt andre, må gerne rette mig .. Men et 9500 (ATi/nvidia) er vist mere end 4 år gammel? Er du sikker på at det er det rigtige modelnummer?..
http://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_9_Series
"GeForce 9500 GT
On July 29, 2008 the GeForce 9500 GT was officially launched."
http://en.wikipedia.org/wiki/R300
"Mid-range cards Radeon 9500, 9600, X550, X600"
"Created in year 2002"
:)
"GeForce 9500 GT
On July 29, 2008 the GeForce 9500 GT was officially launched."
"Mid-range cards Radeon 9500, 9600, X550, X600"
"Created in year 2002"
:)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.