mboost-dp1
Oprydningssalg - nyt og gammelt (Odense)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej alle
Så har jeg fået ryddet op i gammelt og nyt og har nu en kæmpestak med ting jeg ikke har brug for - der er både nyt og gammelt og det inkluderer bl.a. mini-anlæg, højttalere, kameraer, Windows 7, Webcams, tastaturer, pc-kabinetter, computere, espressomaskine, vintermometer, transportabel grill, skistrømper, inliners, squashketcher og meget mere
Der er en udførlig liste med billeder, beskrivelser og priser på www.tommyipsen.dk/salg/. Kig nærmere og se om der er noget du kan bruge og giv en melding pr. email, telefon eller her i tråden.
Jeg har forsøgt at sætte priser på hovedparten af tingene, men hvis du synes der er priser som er skæve, så send mig en email og gør opmærksom på det - eller bare send et bud på hvad du vil give for varen.
Nogle af de ting jeg sælger:
Minianlæg - Teac MC-DX20 med radio og cd i flot design
2.1 højttalersystem - Altec Lansing FX-6021
Stereo-receiver - Philips FR675 - 2x75W stereoreceiver
Philips barbermaskine - Philips HQ9190CC Smart-Touch XL med rensestation
Windows 7 Home Premium (NY)
Webcam - Logitech QuickCam Fusion
Trackman - Logitech Cordless Optical TrackMan
Tastatur - Logitech Dinovo Edge
Støjdæmpet kabinet fra NoiseControl
Brændbare medier - 100 CD-R, 50 CD-R og 4 CD-RW
Espressomaskine - Saeco Gran Crema de luxe med to bøtter magasin espresso-kaffe og kaffemølle
Foodprocessor - Philips HR1774
Sandwich-toaster - OBH Muuhh sandwich-toaster
Elektronisk vintermometer
Skistrømper - Nye Salomon Ski Performance Mission Socks i rød/grå/sort - 200 kr. for 3 par (spar 250 kr!)
Squashketcher - Wilson nCode n120 (NY)
Jeg vil forsøge at opdatere listen løbende, men der er også andre ting der skal passes, så forhåbentlig får jeg opdateret listen hvert fald en gang dagligt.
Mvh Tommy Ipsen (5000 Odense C)
Så har jeg fået ryddet op i gammelt og nyt og har nu en kæmpestak med ting jeg ikke har brug for - der er både nyt og gammelt og det inkluderer bl.a. mini-anlæg, højttalere, kameraer, Windows 7, Webcams, tastaturer, pc-kabinetter, computere, espressomaskine, vintermometer, transportabel grill, skistrømper, inliners, squashketcher og meget mere
Der er en udførlig liste med billeder, beskrivelser og priser på www.tommyipsen.dk/salg/. Kig nærmere og se om der er noget du kan bruge og giv en melding pr. email, telefon eller her i tråden.
Jeg har forsøgt at sætte priser på hovedparten af tingene, men hvis du synes der er priser som er skæve, så send mig en email og gør opmærksom på det - eller bare send et bud på hvad du vil give for varen.
Nogle af de ting jeg sælger:
Minianlæg - Teac MC-DX20 med radio og cd i flot design
2.1 højttalersystem - Altec Lansing FX-6021
Stereo-receiver - Philips FR675 - 2x75W stereoreceiver
Philips barbermaskine - Philips HQ9190CC Smart-Touch XL med rensestation
Windows 7 Home Premium (NY)
Webcam - Logitech QuickCam Fusion
Trackman - Logitech Cordless Optical TrackMan
Tastatur - Logitech Dinovo Edge
Støjdæmpet kabinet fra NoiseControl
Brændbare medier - 100 CD-R, 50 CD-R og 4 CD-RW
Espressomaskine - Saeco Gran Crema de luxe med to bøtter magasin espresso-kaffe og kaffemølle
Foodprocessor - Philips HR1774
Sandwich-toaster - OBH Muuhh sandwich-toaster
Elektronisk vintermometer
Skistrømper - Nye Salomon Ski Performance Mission Socks i rød/grå/sort - 200 kr. for 3 par (spar 250 kr!)
Squashketcher - Wilson nCode n120 (NY)
Jeg vil forsøge at opdatere listen løbende, men der er også andre ting der skal passes, så forhåbentlig får jeg opdateret listen hvert fald en gang dagligt.
Mvh Tommy Ipsen (5000 Odense C)
Det rigtige link var så www.tommyipsen.dk/salg/, hvis nogen gik forkert...
#3: Tak for buddet, men det er ikke helt nok til at jeg vil sælge - så vil jeg hellere lade det stå til et evt. fremtidigt HTPC-projekt. Hvis du har læst på min salgsside, kan du se at tastaturet næsten er ubrugt og dermed som nyt - så halv pris er lidt for lavt.
#4: Det er [url="http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=660399"]denne udgave hos edbpriser[/url]. Den står til knap 800kr inkl. fragt hos edbpriser. Den jeg sælger er også ny og emballagen er ubrudt - så en hurtig besparelse i forhold til at købe den hos forhandleren. Bemærk, at det er en upgrade udgave, som (mindst/hvert fald) kan bruges til at opgradere winXP og winVista. Interessant?
#4: Det er [url="http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=660399"]denne udgave hos edbpriser[/url]. Den står til knap 800kr inkl. fragt hos edbpriser. Den jeg sælger er også ny og emballagen er ubrudt - så en hurtig besparelse i forhold til at købe den hos forhandleren. Bemærk, at det er en upgrade udgave, som (mindst/hvert fald) kan bruges til at opgradere winXP og winVista. Interessant?
#8: Det blev en længere smøre, så jeg sendte dig en pm. Espressomaskinen er i god stand og fungerer udmærket - renset og afkalket med jævne mellemrum. Der er billeder og tekst på salgssiden for mere info.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.