mboost-dp1
Ny mobil, men hvilken?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Skal den rootes? Kender ikke Xperia S overhovedet, men legede lige med Galaxy Nexus og fy for pokker en skærm den har, det ser så åndssvagt godt ud. Og så slipper du også for OEM-ernes skrammel
Nej, den skal ikke rootes :)
Jeg har også haft kigget på Nexus, men sys ikke rigtigt at kameraret kan følge helt med. Jeg tager selv mange billeder me min mobil, så det skal gerne have et ordenligt kamera. Derfor kiggede jeg på den Xperia S, da den har et 12 megapixel. Men det er den første mobil fra Sony som selvstændig brand uden Ericsson...
Jeg har også haft kigget på Nexus, men sys ikke rigtigt at kameraret kan følge helt med. Jeg tager selv mange billeder me min mobil, så det skal gerne have et ordenligt kamera. Derfor kiggede jeg på den Xperia S, da den har et 12 megapixel. Men det er den første mobil fra Sony som selvstændig brand uden Ericsson...
Wicker (3) skrev:Nej, den skal ikke rootes :)
Jeg er ikke en store billed haj, men kan sku ik se forskel på de billeder min Galaxy Nexus (5MP) tager og dem min kones SGS2 (8 MP) tager. Megapixel er ikke alt!
Som #2 siger så er skærmen/opløsningen på Galaxy Nexus helt i en klasse for sig selv.
Wicker (5) skrev:Hvad godt kan i ellers sige om Nexus? Lyder til at ihvertfald skærmen er helt i top :)
Tja, det spiller bare og kører super smooth. Ik nogen grund til at roote den syntes jeg, den fungerer godt out-of-the-box. Hænger nok lidt sammen med som #2 nævner at den ikke er fyldt med diverse skrammel og UI fra en OEM.
Edit: Batteri tiden kunne dog godt være lidt bedre.
#8 Jeg smider gerne de sidste penge i og får noget der er ordenligt, så det der siger mig ikke så meget ;)
#9 har overvejet at vente på den, men det er ved at se meget skidt ud for min mobil jeg har nu... Den har til tider svært ved at sende beskeder og modtage er den bestemt slet ikke glad for...
Ja, der er faktisk meget mere i vejen med den :P
#9 har overvejet at vente på den, men det er ved at se meget skidt ud for min mobil jeg har nu... Den har til tider svært ved at sende beskeder og modtage er den bestemt slet ikke glad for...
Ja, der er faktisk meget mere i vejen med den :P
Jeg tror #8 ville have dig til at overveje om det absolut skal være Android, eller om der var alternativer som WP der kunne være interessante for dig.Wicker (10) skrev:Jeg smider gerne de sidste penge i og får noget der er ordenligt, så det der siger mig ikke så meget ;)
Kender selv kun mest til Android, og har haft diverse HTC smartphones som f.eks. Desire, Wildfire - men havde ind imellem HTC'erne også en Nokia X8 .. og må nok ærlig konstatere i bagklogskabets lys, at jeg fik mest TELEFON (med stort) for pengene da jeg havde Nokia .. har personligt ikke brug for alle mulige apps, selvom det da er meget sjovt i starten at sidde og lege med dem.
Funktionalitet, enkelthed og et godt design er nok det som betyder mest for mig.
Men håber da du finder hvad der passer dig bedst, følger ihvertfald med i tråden her for at se hvilken konklusion du kommer frem til.. hvis du da vil dele den.
It's a large jungle I tell you! ;)
Funktionalitet, enkelthed og et godt design er nok det som betyder mest for mig.
Men håber da du finder hvad der passer dig bedst, følger ihvertfald med i tråden her for at se hvilken konklusion du kommer frem til.. hvis du da vil dele den.
It's a large jungle I tell you! ;)
Wicker (1) skrev:Jeg har læst gode anmeldelser på den nye Sony Xperia S, og overvejer at købe den.
Min chef har en, og den kører tilsyneladende lige lidt bedre end min SGS 2. Men jeg synes at du skulle se dem i en butik, hvis du har mulighed for det.
Personligt ville jeg vente og se Galaxy S III. Samsung plejer altid at have noget nyt og spændende med, og jeg kan i modsætning til så mange andre godt lide Samsungs grund apps som mail, kalender, urfunktion og SMS. Deres browser er dog ikke noget at skrive hjem om. Men det er Nexus browseren nu heller ikke. (Så er der jo heldigvis Dolphin Browser HD)
Alrekr (16) skrev:Chrome for Android.
Jeg håber at de har fået tap-zoom til at fungere. Det ramte helt ved siden af, sidst, jeg prøvede den. For tiden bruger jeg WP7 eller min Kindle, hvor det virker fejlfrit, så jeg har ikke haft brug for at tjekke.
Alrekr (18) skrev:Jeg er ikke sikker på hvad du snakker om?
Jeg oplevede tit at tap zoom rammer en kvart spalte ved siden af, så jeg kun så 2 tredjedele af den spalte, jeg dobbelt klikkede på.
Som om browseren ikke kunne finde ud af hvor det, jeg klikkede på var på siden. Zoom niveauet var rigtigt, men x-positionen var ikke. Ikke et problem, jeg har med f.eks. FF eller Dolphin Browser HD.
Alrekr (20) skrev:Hmm.. Det har jeg nu ikke prøvet i Chrome. Den indbyggede browser er bras, det er vi enige om, men synes egentlig Chrome gør det ganske imponerende.
Det er vist på tide at jeg prøver den igen ;-)
sissy (22) skrev:HTC one X
For ikke at tale om ydelsen, den render nærmest i cirkler om alle andre Android-enheder på markedet: http://www.androidcentral.com/htc-one-x-snapdragon...
Alrekr (23) skrev:For ikke at tale om ydelsen, den render nærmest i cirkler om alle andre Android-enheder på markedet: http://www.androidcentral.com/htc-one-x-snapdragon...
Ikke at man kan bruge benchmarks til en skid, når det kommer til brugeroplevelse, men min SGS 2 ligger et stykke over 5K. Den er så også overclocket til 1600 MHz.
Fjolle (25) skrev:Hvordan kan man lave benchmark på user experience?
Det gør man ikke. Derfor er de fleste benchmark programmer shit. Du kan have en lousy score med alle benchmarks på en telefon, og alligevel har den måske et flydende interface.
Alrekr (27) skrev:Det er ganske vist Qualcomm som har lavet benchmarket, men alligevel - selvom man renser tallene lidt, så er det jo stadig imponerende så meget bedre den er.
Siger stadig ikke noget om hvordan telefonen er at bruge. Det kan godt være at den har meget regnekraft, men telefonen kan stadig hakke helt vildt i UI'en.
Jeg var ude og invistere penge i mobil idag. Og eftersom der var varm anbefaling for Galaxy Nexus, blev det den i sidste ende. Og ind til videre er jeg godt tilfreds. Godt nok en lækker skærm, og man kan jo mærke en den kraftige duel core processor kommer til sin ret. For pokker da den er hurtig ;)
Jeg siger mange tak til alle sammen :)
Jeg siger mange tak til alle sammen :)
Interessant tråd, går selv og venter på 2012 releases. Er personligt lidt ked af at SGS3 ser ud til at komme med en 4,7" skærm ligesom HTC One X. Har I set sådan en, den er f..me stor. Jeg syntes personligt at de 4,3" SGS2 har, er smærtegrænsen.
Jeg overvejer nok mest HTC One S da den har en 4,3" skærm og jeg vil helst gerne have en 2012 telefon da jeg kun sjældent skifter min telefon ud (har stadig min HTC Hero)
Jeg overvejer nok mest HTC One S da den har en 4,3" skærm og jeg vil helst gerne have en 2012 telefon da jeg kun sjældent skifter min telefon ud (har stadig min HTC Hero)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.