mboost-dp1
magic kort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
har 939 magic kort til salg. Alle sidder i plastlommer i mappe og er som nye. mange er fra 4th edition, og er ca. 7-8 år gamle. send mig en mail, så sender jeg en liste over alle kortene og antallet.
[email protected]
så finder vi også en god pris
[email protected]
så finder vi også en god pris
SlettetBruger (11) skrev:I see your magic trainz
and raise you ONE BACKWARDS TRAIN
I see your ONE BACKWARDS TRAIN, and raise you with one flying train.
Daniel-Dane (13) skrev:Er det arne_v?
Nej nej en rigtig en af slagsen som jeg gerne vil bytte for de der 939 Pokamon kort.
#14 det skulle ikke tilfældigvis være dem originale kop fra 2 girls 1 cup?
izym (15) skrev:SlettetBruger (11) skrev:I see your magic trainz
and raise you ONE BACKWARDS TRAIN
I see your ONE BACKWARDS TRAIN, and raise you with one flying train.
Lol amatør. ;)
I see your flying awesomeplane...
..But raises you one SPACE TRAINZ
SlettetBruger (20) skrev:..But raises you one SPACE TRAINZ
=
izym (21) skrev:INTERSTELLAR SPACE TRAINZ on the table
Ehm, er en enhver salgstråd på newz blevet til en wow tråd, selv hvis det der sælges ikke har noget med wow at gøre?
trylleklovn (25) skrev:Ehm, er en enhver salgstråd på newz blevet til en wow tråd, selv hvis det der sælges ikke har noget med wow at gøre?
Det synes jeg ikke, men de startede. :(
@25
Ikke nødvendigvis. Og vil hellere ikke sammenligne denne tråd med en wow-salgstråd.
Dels er der ingen der prøver at opspore personen (og det på trods af at det lader til at være en pige), og derudover er der ingen der melder hende til Wizards of the Coast (hvis de stadig hedder det) for at sælge kort.
Det eneste vi gør er at bumpe tråden og på den måde øge chancen for at en evt. køber ser tråden, og sender hende en mail...
Så dette er på ingen måde en wow-salgstråd...
Ehm, er en enhver salgstråd på newz blevet til en wow tråd, selv hvis det der sælges ikke har noget med wow at gøre?
Ikke nødvendigvis. Og vil hellere ikke sammenligne denne tråd med en wow-salgstråd.
Dels er der ingen der prøver at opspore personen (og det på trods af at det lader til at være en pige), og derudover er der ingen der melder hende til Wizards of the Coast (hvis de stadig hedder det) for at sælge kort.
Det eneste vi gør er at bumpe tråden og på den måde øge chancen for at en evt. køber ser tråden, og sender hende en mail...
Så dette er på ingen måde en wow-salgstråd...
Bliver ved med at læse trådens titel som "Magic lort" og tænker: Hmm, en eller anden sælger Apple-udstyr
Hedder det egentlig ikke Magic Cards som selvfølgelig udtales med en smule lesben og savl i mundvigerne?
vandfarve (39) skrev:Kun hvis man har ADHD.
Hvilket vel er obligatorisk når man spiller med magic cards?
hey jeg er intra i dine kort, fuck de andre de er bare så useriøse.. vil du scanne alle dine kort ind så jeg kan se dem ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.