mboost-dp1
Macpro 1.1 til salg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg vil gerne sælge min Macpro 1.1 fra 2006. Maskinen kører fint. Jeg har ikke lagt mærke til noget der ikke var normalt.
Har brugt den som studiecomputer. Der er nogle få ridser på kabinettet. Men ellers er den velholdt!
Specs:
2x2.66 GHz Intel Dual Core
8GBR 667 MHz
ATI Radeon X1900 XT 512MB
1x 450GB HDD
1x 750GB HDD
1x 1000GB HDD
Eneste bug er at pinden som holder grafikkortet nede i slot 1 er knækket, så har sat grafikkortet i slot 2 hvilket gør at det ikke performer 100%
Derfor den lave pris!
Snow Leopard er installeret!
Kan afhentes i Rødovre. Pris: 4000 kr.
Venlig Hilsen
Simon Duun
Har brugt den som studiecomputer. Der er nogle få ridser på kabinettet. Men ellers er den velholdt!
Specs:
8GBR 667 MHz
1x 450GB HDD
1x 750GB HDD
1x 1000GB HDD
Eneste bug er at pinden som holder grafikkortet nede i slot 1 er knækket, så har sat grafikkortet i slot 2 hvilket gør at det ikke performer 100%
Derfor den lave pris!
Venlig Hilsen
Simon Duun
soduno (1) skrev:Jeg vil gerne sælge min Macpro 1.1 fra 2006. Maskinen kører fint. Jeg har ikke lagt mærke til noget der ikke var normalt.
Specs:
8GBR 667 MHz
1x 450GB HDD
1x 750GB HDD
1x 1000GB HDD
Derfor den lave pris!
Venlig Hilsen
Simon Duun
Jeg bliver nødt til at spørge: Hvad HELVEDE berettiger den høje pris?! Følger der en 30" Cinema-skærm med eller hvad havde du tænkt dig?
Jeg må være sulten ... Læste det som "(big) Mac Burgere"
Jeg må være sulten ... Læste det som "(big) Mac Burgere"
Hånter (14) skrev:... Hvis du absolut skal af med den, så henter jeg den gerne for 2.000.
Jeg finder det altså meget forvirrende, at du begynder at aftale detaljer omkring transportforhold mellem Rødovre og Tønder, før TB overhovedet har købt det der voldsomt dyre fortidslevn.
TB - du skal sgu ikke betale Hånter to kilo for at bringe dig den Mac-tingenot - heller ikke selv om den givet falder ind under sværgods. Jeg kan gøre det meget billigere.
Hvis jeg nu bare kunne finde på en passende erkendtlighed i form af noget elektronik... Hmmnn B-)
Jamen, så byder jeg 1.000 kr incl fragt ... Men så er det fandme også kaffe og kage ad libitum når du kommer! ^^)
Jamen, så byder jeg 1.000 kr incl fragt ... Men så er det fandme også kaffe og kage ad libitum når du kommer! ^^)
Deal! B~)
soduno - passer det med, at jeg afhenter den i morgen og medbringer de kr. 1000.-, som sønderjyden vil give? Du kan ligeså godt bøje dig nu, idet TB altid vinder de her auktioner alligevel. B~(
soduno - passer det med, at jeg afhenter den i morgen og medbringer de kr. 1000.-, som sønderjyden vil give? Du kan ligeså godt bøje dig nu, idet TB altid vinder de her auktioner alligevel. B~(
4000.- er da billigt. så kan man sige man har Simon Duuns gamle macpro.
Han bliver da kæmpe stor i jazzverdenen.
Han bliver da kæmpe stor i jazzverdenen.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.