mboost-dp1

Lynx lynx

Gå til bund
Gravatar #1 - Rainmeter
10. okt. 2011 07:27
Nu har jeg ledt længe, og jeg ville virkelig gerne vide, hvad en Los koster og meget gerne hvor man anskaffer sig sådan et dyr, håber en venlig sjæl vil/kan hjælpe mig. Jeg vil som overskriften hentyder helst have en europæisk los. :)
Gravatar #2 - LinguaIgnota
10. okt. 2011 07:47
I Danmark er det ikke lovligt at holde Lynx spp. som privatperson.
Gravatar #3 - Rainmeter
10. okt. 2011 08:11
Nå for fanden, får jeg jo åbne mig en privat zoo :P men hvad med ham fra århus som mistede sin?
Gravatar #4 - LinguaIgnota
10. okt. 2011 08:25
Han har tilladelse til at opdrætte både losser og ozelotter. Det er ikke umuligt at få en tilladelse, men det skulle være meget svært. Man skal, såvidt jeg ved, både godkendes af veterinærmyndighederne og af politiet, som samtidig kontrollerer, at dit indelukke overholder reglerne (det gjorde det ikke i Århus, hvorfor opdrætteren også er blevet sigtet for overtrædelse af bekendtgørelsen om privates hold af særlige dyr).

Det er et forholdsvis stort projekt at kaste sig ud i. Og en los er ikke et kæledyr.
Gravatar #5 - Alrekr
10. okt. 2011 08:31
Onkél, hvordan kan det være at du bare ved aaalt?
Gravatar #6 - LinguaIgnota
10. okt. 2011 08:36
Jeg tror, at de fleste der holder krybdyr, i hvert fald sådan semi-seriøst, kender til bekendtgørelsen om privates hold af særlige dyr. Den er meget kontroversiel i krybdyrskredse, as a matter of fact.
Gravatar #7 - Rainmeter
10. okt. 2011 08:57
Har faktisk heller haft til tænkt det som et kæledyr, ville have haft den for at kigge på den fordi katte dyr fascinere mig meget. :)
Gravatar #8 - Ronson ⅍
10. okt. 2011 09:08
Jeg holder mange edderkopper og krybdyr i kroge og ufremkommelige steder i min lejlighed. Bør jeg sætte mig ind i bekendtgørelsen om privates hold af særlige dyr?
Gravatar #9 - Daniel-Dane
10. okt. 2011 09:08
Kun hvis du aktivt fodrer dem.
Gravatar #10 - LinguaIgnota
10. okt. 2011 09:12
Jeg er meget interesseret i at høre, hvilke krybdyr, du holder i kroge og på ufremkommelige steder. Det lyder meget spændende.

I er selvfølgelig ligeglade, men jeg har en bekendt, der har en løs Gekko gecko gående i dyrerummet, fordi den stak af ved en fodring, og han ikke siden har været i stand til at fange den. Det er meget skægt for sådan nogle som mig.
Gravatar #11 - apkat
10. okt. 2011 10:18
Rainmeter (1) skrev:
Nu har jeg ledt længe, og jeg ville virkelig gerne vide, hvad en Los koster og meget gerne hvor man anskaffer sig sådan et dyr, håber en venlig sjæl vil/kan hjælpe mig. Jeg vil som overskriften hentyder helst have en europæisk los. :)

En bedre løsning på dit problem ville være at hente dette: http://en.wikipedia.org/wiki/Lynx_(web_browser)
Gravatar #12 - Ronson ⅍
10. okt. 2011 12:42
Jeg har, blot for at nævne en brøkdel af mit samlede dyrearsenal, både stankelben, myg, lopper og almindelig husedderkopper. Lopper er sådan lidt en slags krybdyr.

Hvilke blanketter mener onklen jeg bør udfylde og afstedsende?
Gravatar #13 - LinguaIgnota
10. okt. 2011 12:42
Lopper er ikke en slags krybdyr. Nu er du fjollet.
Gravatar #14 - Ronson ⅍
10. okt. 2011 13:27
Busted!
Gravatar #15 - Chewy
10. okt. 2011 13:34
@5
Onkél, hvordan kan det være at du bare ved aaalt?

http://xkcd.com/903/
Gravatar #16 - Daniel-Dane
10. okt. 2011 13:38
Ronson (14) skrev:
Busted!

wat
Gravatar #17 - Ronson ⅍
10. okt. 2011 17:33
Jeg blev busted i at være fjollet.
Gravatar #18 - Daniel-Dane
10. okt. 2011 18:33
Okay. Jeg skrev egentlig kun indlægget for at checke NES, som nu er produktionsklar.
Gravatar #19 - Zombie Steve Jobs
10. okt. 2011 18:37
#15 haha, vidste hvilken det var, uden at trykke på linket..

Få dig da en norsk skovkat eller en maine coon?

Hva med sådan en her?
http://www.bt.dk/nyheder/leopard-kat-til-122.000-k...
Gravatar #20 - Rainmeter
10. okt. 2011 19:34
Jeg har ikke lige 122K sådan, har os haft kigget på maine coon :) men jeg ender jo bare som en crazy cat-person :/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login