mboost-dp1
Lumia 900 Cyan
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jep, som overskriften sige, så har jeg en fin ca lidt over et år gammel Lumia 900 i farven cyan, som jeg gerne vil sælge/bytte til enten penge eller en Android mobil (Har kig på en Optimus G)
Hvis telefonen skal byttes til penge, ser jeg gerne at den bliver byttet til i omegnen af de 800 danske penge, men hvis det er den rigtige løber, kan vi måske også bytte lidt billigere :)
Telefonen er bosat i Sønderborg, men kan helt sikkert sendes rundt i det ganske danske land.
Kort sagt, køb for helvede min telefon!!
Hvis telefonen skal byttes til penge, ser jeg gerne at den bliver byttet til i omegnen af de 800 danske penge, men hvis det er den rigtige løber, kan vi måske også bytte lidt billigere :)
Telefonen er bosat i Sønderborg, men kan helt sikkert sendes rundt i det ganske danske land.
Kort sagt, køb for helvede min telefon!!
I er godt nok nærrige ;) - Jeg har et bud via FB på 600, men havde da håbet at komme en smule højere op.
Og Vossen, du har ret, vi har set hinanden an, derfor får du også special angebot, 695,00kr :)
Og ærede Svindler, jeg handler med alle der har kolde danske penge, om de så er smølfer eller svenskere, det er et fedt :)
Og Vossen, du har ret, vi har set hinanden an, derfor får du også special angebot, 695,00kr :)
Og ærede Svindler, jeg handler med alle der har kolde danske penge, om de så er smølfer eller svenskere, det er et fedt :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.